Νέες συνεργασίες και εισαγωγές από την Cafepro

Με το πρώτο κατάστημα της αλυσίδας στο My Mall της Λεμεσού και με το νέο «opening» στις Φοινικούδες Λάρνακας, η εταιρεία CafePro, διευρύνει τις συνεργασίες της.

Η εταιρεία είναι αποκλειστικός προμηθευτής των προϊόντων του προϊόντος franchise «illy espressamente» και illycaffè spa (του ιταλικού καφέ illy espresso), καθώς και ευρείας γκάμας ποιοτικών προϊόντων γύρω από τον καφέ κι όχι μόνο, Στα καταστήματα προσφέρεται μεγάλη σειρά ποιοτικών προϊόντων, που χαρακτηρίζουν το ιταλικό στιλ και ποιότητα ζωής. Επιπλέον, περιλαμβάνουν «illy Retail Shop», δίδοντας έτσι, την ευκαιρία στον επισκέπτη να αγοράσει οτιδήποτε αφορά τον καφέ illy: Μεγάλη ποικιλία καφέ, μοναδικής ποιότητας τσάγια Dammann, οικιακές μηχανές espresso, συλλεκτικά φλιτζάνια και πρωτότυπα δώρα που εντυπωσιάζουν. «Αποτελεί ένα μοναδικό συνδυαστικό shopping experience», σημείωσε ο εκτελεστικός διευθυντής της Cafepro δρ Χριστόδουλος Χατζηβασιλείου.

Πέραν από τα πιο πάνω, η CafePro αποτελεί σύμβουλο και συνεργάτη με το με το Muse Cafe Kitchen Bar, στην Πάφο και μόλις πρόσφατα με το Café Calma, στη Μαρίνα Λεμεσού. «Στόχος της εταιρείας είναι η προώθηση του ποιοτικού χαρακτήρα των προϊόντων illy μέσα από την καλλιέργεια ντόπιων συνεργασιών που ασπάζονται την ίδια φιλοσοφία», σημείωσε ο δρ Χατζηβασιλείου.

Torani-syrups and cocktail bases
Επιπρόσθετα, η CafePro εισάγει στην κυπριακή αγορά, τα προϊόντα Torani, με ιταλική συνταγή και αμερικανική τεχνολογία. Όπως ανέφερε ο δρ Χατζηβασιλείου, πρόκειται για μία εντυπωσιακή σειρά προϊόντων, τα οποία χρησιμοποιούνται ως βάση σε κοκτέιλ, καφέδες, σάλτσες, τσάι, smoothies, κρέπες και άλλα και είναι ευρέως διαδεδομένα στο εξωτερικό. Να σημειωθεί ότι η Torani έχει παγκόσμια παρουσία και ενώ ξεκίνησε με πέντε είδη σιροπιών, σήμερα διαθέτει στη γκάμα της πάνω από 100 διαφορετικές φυσικές γεύσεις.


 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών