«Έξυπνη» κουβέρτα από την British Airways
15:05 - 30 Ιουνίου 2014
H British Airways έχει αναπτύξει μια κουβέρτα για να αναλύσει την κατάσταση διαλογισμού των επιβατών της πρώτης θέσης. Η «κουβέρτα που φέρνει την ευτυχία», όπως χαρακτηρίζεται, είναι ενσωματωμένη με μικροσκοπικά LEDs οπτικών ινών που αλλάζουν χρώμα με βάση τα εγκεφαλικά κύματα που μεταδίδονται μέσω Bluetooth από μια κορδέλα που φοριέται στο κεφάλι του επιβάτη. Το χρώμα μπλε σημαίνει ηρεμία, ειρήνη και χαλάρωση και παρατηρείται συχνότερα όταν το άτομο κοιμάται βαθιά. Η κουβέρτα γίνεται βυσσινί όταν ο επιβάτης αισθάνεται στρεσαρισμένος ή αγχωμένος.
Όπως αναφέρει η εταιρεία, η υψηλής τεχνολογίας κουβέρτα δεν είναι για άμεση χρήση από τον πελάτη σε αυτό το σημείο, αλλά δεκάδες εθελοντές θα χρησιμοποιήσουν την κουβέρτα σε υπερατλαντικές πτήσεις. H British Airways σκοπεύει να αναλύσει τα δεδομένα από τις κουβέρτες για να κάνει την ήδη καλή εμπειρία στη διάρκεια της πτήσης, ακόμη καλύτερη. Τα χρωματικά πρότυπα μπορεί να ενημερώνουν για αλλαγές, για παράδειγμα, στο χρονοδιάγραμμα των γευμάτων, στο μενού, και τις επιλογές της ταινίας.
Στέλεχος των British Airways ανέφερε ότι η κουβέρτα έχει ως στόχο να βελτιώσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την αξιολόγηση ενός επιβάτη. Ο ύπνος είναι ένα κρίσιμο συστατικό κι είναι ένας από τους λόγους που οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες έχουν μεταθέσει την υπηρεσία του δείπνου τους από τα αεροπλάνα στα lobbies των αεροδρομίων. «Οι άνθρωποι ταξιδεύουν μεγαλύτερες αποστάσεις και το πιο σημαντικό για αυτούς είναι η δυνατότητα της ανάπαυσης», λέει ο ταξιδιωτικός αναλυτής Henry Harteveldt. «Για να είναι επιτυχημένη μια εταιρεία, θα πρέπει ο επιβάτης να είναι ξεκούραστος και σε εγρήγορση, και όποιες εταιρείες το καταφέρουν, θα πετύχουν, εφόσον οι άνθρωποι θα πληρώσουν για αυτό».
ΠΗΓΗ: Businessweek