powered by

Jonathan Gabay: Ο Brand Messiah στην Κύπρο

Ο Jonathan Gabay, ο «μάγος των brands», έρχεται για πρώτη φορά στην Κύπρο για το Brand Congress.

Βρίσκεται στην κορυφή των ειδικών συμβούλων σε θέματα branding ανά το παγκόσμιο, εξού και η ατζέντα του περιλαμβάνει καθημερινώς αναλύσεις και σχολιασμό σε ειδησεογραφικές εκπομπές διεθνούς φήμης ΜΜΕ όπως: BBC, ITN, SKY, CNN, ABC, SKYChannel 4, Five και Bloomberg TV. Το πορτοφόλιό του είναι γεμάτο από επιτυχημένα projects στον τομέα του branding, αλλά και της ανανέωσης εμπορικών σημάτων, ενώ είναι μέλος της κριτικής επιτροπής για το βραβείο Brand of the Year του διάσημου ευρωπαϊκού περιοδικού Grocer.

Πώς εργάζεται
•    Ο Jonathan υιοθετεί μια ψυχοκοινωνιολογική προσέγγιση σχετικά με τη γνησιότητα ενός εμπορικού σήματος.
•    Στις ομιλίες του ενσωματώνει τις τελευταίες εξελίξεις της φήμης ενός brand στην αγορά.
•    Ο σπάνιος συνδυασμός της εταιρικής εμπειρίας, της άψογης επαφής με το ακροατήριο και της εξαιρετικής δημιουργικότητας καθιστά τον Jonathan περιζήτητο ομιλητή και συνεργάτη, γι’ αυτό και βρίσκεται μονίμως με μια βαλίτσα στο χέρι, μεταφέροντας από χώρα σε χώρα το ζητούμενο για την επιτυχία κάθε μάρκας.

Τομείς που δραστηριοποιείται
•    Παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε διάφορους τομείς όπως εμπόριο, διαφήμιση, πληροφορική, ενέργεια, φαρμακευτική, ψυχαγωγία, εκπαίδευση ακόμα και της πολιτικής, επιδιώκοντας την εξασφάλιση της  εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης του κοινού - καταναλωτές, στο οποίο στοχεύουν οι επιχειρήσεις.
•    Μεγάλοι οργανισμοί και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τομείς, όπως, χρηματοοικονομικά, τηλεπικοινωνίες, τεχνολογία, λιανικό εμπόριο (προϊόντα ευρείας κατανάλωσης) και άλλα χρησιμοποιούν τις βραβευμένες στρατηγικές του Jonathan για να αναβαθμίσουν τα brands τους.

Επιτυχημένος συγγραφέας
•    Ο Jonathan έχει συγγράψει συνολικά 14 βιβλία, τα οποία σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων σε χώρες όπου κυκλοφόρησαν.
•    Κεντρικό τους θέμα έχουν, κυρίως, την επιτυχία της μάρκας και το πώς αυτή επιτυγχάνεται, μέσα από στρατηγικές, δράσεις και συμπεριφορές που εκτείνονται σε θέματα επικοινωνίας, μάρκετινγκ, αναγνωρισιμότητας, εμπιστοσύνης, διαχείρισης και άλλα πολλά.
•    Τα βιβλία του υιοθετήθηκαν από σημαντικούς εμπορικούς και ακαδημαϊκούς φορείς, ενώ ένα ακόμα αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2015, με θεματολογία που κινείται γύρω από την παγκόσμια φήμη εμπορικών σημάτων, τις δημόσιες σχέσεις και την ψυχολογία.

Το συνέδριο
Μην χάσετε την ευκαιρία να ακούσετε τον Jonathan Gabay στο Brand Congress, που διοργανώνει η ΙΜΗ, με τίτλο «From the ashes of recession to the brand of success». Το συνέδριο  θα πραγματοποιηθεί στις 26 Σεπτεμβρίου 2014 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία και έρχεται την καταλληλότερη στιγμή. Την ώρα που το rebranding φαντάζει ως η μόνη λύση με προοπτικές για κάθε επιχείρηση, το συνέδριο - συνδυάζοντας ψυχολογία επιχειρηματικής επικοινωνίας με πρακτικές συμβουλές - έρχεται για να σας βοηθήσει να επαναπροσδιορίσετε την επιχείρησή σας, έτσι ώστε να επανεμφανιστεί πιο ισχυρή και ανταγωνιστική από ποτέ. Και θα το επιτύχει αυτό, αντλώντας γνώση από επιτυχημένα παραδείγματα διεθνών και ντόπιων επιχειρήσεων, τα οποία και θα αναλύσει, εντοπίζοντας συνάμα στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που δύνανται να ανεβάσουν, αλλά και να διατηρήσουν, την εταιρεία και τη μάρκα σας στην κορυφή.  

Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, καθώς και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων.

Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, InBusinessNews, Περιοδικό Gold, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και Time Out Cyprus. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ: 22505555, φαξ: 22679820, www.imhbusiness.com, events@imhbusiness.com.

 

Δειτε Επισης

Πόλυς Γεωργιάδης: Η ίδρυση του El Greco Medical Centre, η φιλοσοφία του και οι υπηρεσίες που προσφέρει
Οι δρομείς του ΟΠΑΠ Μαραθώνιου Λεμεσού 2025 τρέχουν με την Δύναμη Ασφάλειας της CNP ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ
Το αίτημα για μοριοδότηση καθηγητών των αδειοδοτημένων ιδιωτικών φροντιστηρίων στη συνάντηση ΣΦΙΚ-Υπ. Παιδείας
Παγκύπριος διαγωνισμός γραπτής έκθεσης για τρίτη συνεχόμενη χρονιά από την Medicover Genetics Κύπρου
EPLO και CMMI ενώνουν δυνάμεις για προώθηση της έρευνας και της καινοτομίας στους θαλάσσιους και ναυτιλιακούς τομείς
Στο λιμάνι Λεμεσού το πρώτο πλοίο που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG (pics)
Αποκτά νέες κτιριακές εγκαταστάσεις το ΤΕΠΑΚ-Πού θα ανεγερθούν και το κόστος (pics)
Η ΚΕΧΑΠ ενισχύει τον χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό των νέων στο πλαίσιο της Global Money Week
Μήνας ισότητας, συμπερίληψης και διαφορετικότητας στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
«Αργυρός Προστάτης του Περιβάλλοντος» για τρίτη συνεχή χρονιά το Ινστιτούτο Νευρολογίας και Γενετικής