Jonathan Gabay: Ο Brand Messiah στην Κύπρο
10:12 - 03 Ιουνίου 2014
Ο Jonathan Gabay, ο «μάγος των brands», έρχεται για πρώτη φορά στην Κύπρο για το Brand Congress.
Βρίσκεται στην κορυφή των ειδικών συμβούλων σε θέματα branding ανά το παγκόσμιο, εξού και η ατζέντα του περιλαμβάνει καθημερινώς αναλύσεις και σχολιασμό σε ειδησεογραφικές εκπομπές διεθνούς φήμης ΜΜΕ όπως: BBC, ITN, SKY, CNN, ABC, SKYChannel 4, Five και Bloomberg TV. Το πορτοφόλιό του είναι γεμάτο από επιτυχημένα projects στον τομέα του branding, αλλά και της ανανέωσης εμπορικών σημάτων, ενώ είναι μέλος της κριτικής επιτροπής για το βραβείο Brand of the Year του διάσημου ευρωπαϊκού περιοδικού Grocer.
Πώς εργάζεται
• Ο Jonathan υιοθετεί μια ψυχοκοινωνιολογική προσέγγιση σχετικά με τη γνησιότητα ενός εμπορικού σήματος.
• Στις ομιλίες του ενσωματώνει τις τελευταίες εξελίξεις της φήμης ενός brand στην αγορά.
• Ο σπάνιος συνδυασμός της εταιρικής εμπειρίας, της άψογης επαφής με το ακροατήριο και της εξαιρετικής δημιουργικότητας καθιστά τον Jonathan περιζήτητο ομιλητή και συνεργάτη, γι’ αυτό και βρίσκεται μονίμως με μια βαλίτσα στο χέρι, μεταφέροντας από χώρα σε χώρα το ζητούμενο για την επιτυχία κάθε μάρκας.
Τομείς που δραστηριοποιείται
• Παρέχει συμβουλευτικές υπηρεσίες σε διάφορους τομείς όπως εμπόριο, διαφήμιση, πληροφορική, ενέργεια, φαρμακευτική, ψυχαγωγία, εκπαίδευση ακόμα και της πολιτικής, επιδιώκοντας την εξασφάλιση της εμπιστοσύνης και της αφοσίωσης του κοινού - καταναλωτές, στο οποίο στοχεύουν οι επιχειρήσεις.
• Μεγάλοι οργανισμοί και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε τομείς, όπως, χρηματοοικονομικά, τηλεπικοινωνίες, τεχνολογία, λιανικό εμπόριο (προϊόντα ευρείας κατανάλωσης) και άλλα χρησιμοποιούν τις βραβευμένες στρατηγικές του Jonathan για να αναβαθμίσουν τα brands τους.
Επιτυχημένος συγγραφέας
• Ο Jonathan έχει συγγράψει συνολικά 14 βιβλία, τα οποία σημείωσαν ρεκόρ πωλήσεων σε χώρες όπου κυκλοφόρησαν.
• Κεντρικό τους θέμα έχουν, κυρίως, την επιτυχία της μάρκας και το πώς αυτή επιτυγχάνεται, μέσα από στρατηγικές, δράσεις και συμπεριφορές που εκτείνονται σε θέματα επικοινωνίας, μάρκετινγκ, αναγνωρισιμότητας, εμπιστοσύνης, διαχείρισης και άλλα πολλά.
• Τα βιβλία του υιοθετήθηκαν από σημαντικούς εμπορικούς και ακαδημαϊκούς φορείς, ενώ ένα ακόμα αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2015, με θεματολογία που κινείται γύρω από την παγκόσμια φήμη εμπορικών σημάτων, τις δημόσιες σχέσεις και την ψυχολογία.
Το συνέδριο
Μην χάσετε την ευκαιρία να ακούσετε τον Jonathan Gabay στο Brand Congress, που διοργανώνει η ΙΜΗ, με τίτλο «From the ashes of recession to the brand of success». Το συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στις 26 Σεπτεμβρίου 2014 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία και έρχεται την καταλληλότερη στιγμή. Την ώρα που το rebranding φαντάζει ως η μόνη λύση με προοπτικές για κάθε επιχείρηση, το συνέδριο - συνδυάζοντας ψυχολογία επιχειρηματικής επικοινωνίας με πρακτικές συμβουλές - έρχεται για να σας βοηθήσει να επαναπροσδιορίσετε την επιχείρησή σας, έτσι ώστε να επανεμφανιστεί πιο ισχυρή και ανταγωνιστική από ποτέ. Και θα το επιτύχει αυτό, αντλώντας γνώση από επιτυχημένα παραδείγματα διεθνών και ντόπιων επιχειρήσεων, τα οποία και θα αναλύσει, εντοπίζοντας συνάμα στρατηγικές μάρκετινγκ και επικοινωνίας, που δύνανται να ανεβάσουν, αλλά και να διατηρήσουν, την εταιρεία και τη μάρκα σας στην κορυφή.
Σε ποιους απευθύνεται
Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε: Γενικούς και εκτελεστικούς διευθυντές, διευθύνοντες συμβούλους, διευθυντές marketing, ανθρώπινου δυναμικού και πωλήσεων, επαγγελματίες δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας, καθώς και σε άλλα στελέχη επιχειρήσεων.
Οργάνωση: ΙΜΗ. Χορηγοί Επικοινωνίας: Περιοδικό IN Business, InBusinessNews, Περιοδικό Gold, Goldnews.com.cy, Τηλεόραση Σίγμα και Time Out Cyprus. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ: 22505555, φαξ: 22679820, www.imhbusiness.com, events@imhbusiness.com.