Cyta Ελλάδας: Περιόρισε ζημιές
13:56 - 13 Ιουνίου 2014
Kατά 2.16% αυξήθηκε ο κύκλος εργασιών της Cyta Ελλάδας το 2013 ενώ οι ζημιές μειώθηκαν κατά 18,55% (από €20,5 εκατ. το 2012 σε €16,7 εκατ. το 2013). Η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τη συνδρομητική της βάση κατά 5,21%. «Ειδικότερα, το 2013 η εταιρεία προσέλκυσε μεγάλους επιχειρηματικούς πελάτες, ενώ παράλληλα, λάνσαρε με απόλυτη επιτυχία στα τέλη του έτους, την υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης Cytavision», αναφέρει σχετική ανακοίνωση.
Από πλευράς δικτύου, σημειώνεται, η εταιρεία προχώρησε και σε επιπλέον επέκταση του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών, το οποίο έφτασε στα 4.750 χλμ. και αποτελεί πλέον ένα από τα μεγαλύτερα σε έκταση τηλεπικοινωνιακά δίκτυα της χώρας.
«Η θετική εξέλιξη των βασικών οικονομικών δεικτών του έτους 2013, καθώς και το εκτεταμένο δίκτυο οπτικών ινών και νέας γενιάς που ανέπτυξε τα προηγούμενα χρόνια, παρέχουν στη Cyta Ελλάδος τα εφόδια, ώστε η εταιρεία το 2014 να προχωρήσει δυναμικά στην περαιτέρω ανάπτυξη των υπηρεσιών της». Σε αυτό το πλαίσιο, σύντομα αναμένεται να προσφέρει τη δυνατότητα στους επιχειρηματικούς και οικιακούς πελάτες της να συνδυάσουν τετραπλές υπηρεσίες (4play): σταθερή και κινητή τηλεφωνία, διαδίκτυο και τηλεόραση.
Ο Γενικός Διευθυντής της Cyta Ελλάδος, κ. Χρίστος Λιμνατίτης, σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας για το 2013, σημείωσε ότι παρά την αισθητά μειωμένη καταναλωτική δύναμη των πολιτών, η ζήτηση για υπηρεσίες παρέμεινε ανοδική και τόνισε με έμφαση την ικανοποίησή του για το γεγονός ότι μεγάλοι επιχειρηματικοί πελάτες της χώρας επιλέγουν τη Cyta για την κάλυψη των υψηλών τηλεπικοινωνιακών και εξειδικευμένων αναγκών τους.
Αναφορικά με τις υπηρεσίες ψηφιακής τηλεόρασης, είπε ότι κινήθηκαν ανοδικά, ξεπερνώντας ακόμα και τις αρχικές προβλέψεις της εταιρείας. Ο κ. Λιμνατίτης δεσμεύτηκε ότι η Cyta Ελλάδος θα συνεχίσει τον εμπλουτισμό της γκάμας υπηρεσιών της, καθώς και να προσφέρει στους πελάτες της υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, εστιάζοντας κυρίως στην τεχνολογική υπεροχή της με δίκτυα και πλατφόρμες νέας γενιάς, καθώς και στην 50ετή εμπειρία της μητρικής εταιρείας Cyta .