Ναυαγεί η συμφωνία $35 δις μεταξύ Publicis και Omnicom

Η συγχώνευση αξίας $35 δις μεταξύ Publicis και Omnicom, που θα δημιουργούσε το μεγαλύτερο διαφημιστικό γραφείο στον κόσμο σε τζίρο και θα έβαζε αντίπαλες εταιρείες - όπως Coca-Cola και PepsiCo - κάτω από την ίδια διαφημιστική ομπρέλα, έχει καταρρεύσει λόγω διευθυντικών διαφωνιών, ρυθμιστικές διαμάχες και θέματα φορολογίας.
 
 

Όπως αναφέρει σχετικό δημοσίευμα της Financial Times, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να τερματίσουν τη προτεινόμενη συμφωνία χωρίς αποζημίωση «διαζυγίου».

Δειτε Επισης

Τρίζουν τα θεμέλια της εργασιακής ειρήνης στον κατασκευαστικό τομέα της Γερμανίας
Κύρια κινητήρια δύναμη για τις αγορές χρυσού οι Κεντρικές Τράπεζες των αναδυόμενων οικονομιών
Σε ανοδική πορεία οι τιμές των τροφίμων σε όλο τον κόσμο... Στο κρέας η μεγαλύτερη αύξηση
Η έλλειψη ρευστότητας προκαλεί προβλήματα στην παγκόσμια αγορά κακάο
Διακόπτει όλες τις εμπορικές συναλλαγές με το Ισραήλ η Τουρκία
Τουρκία: Σε ανοδική τροχιά παρά τη νομισματική σύσφιξη ο πληθωρισμός
ΟΟΣΑ: Η ανάπτυξη σε ΗΠΑ και Κίνα θα επιταχυνθεί-Οι προβλέψεις για την Ευρωζώνη
Άλμα για τον χρυσό με ώθηση από Fed και γεν
Nέο sell-off στα κρυπτονομίσματα, κάτω από τα $57.000 το Βitcoin
Goldman Sachs: Η ανάπτυξη επιστρέφει στην Ευρωζώνη-Οι τρεις λόγοι