Cytanet: Φθηνότερη σύνδεση και στο εξοχικό

Δωρεάν σύνδεση μέχρι τις 15 Ιουνίου προσφέρει η Cytanet σε νέους και υφιστάμενους πελάτες της, για το εξοχικό τους σπίτι, με στόχο την παροχή οικονομικών λύσεων για να απολαμβάνουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Συγκεκριμένα: 
• Αν υπάρχει σύνδεση Internet Home στη μόνιμη κατοικία, μπορούν να εγκαταστήσουν 2η σύνδεση και να απολαμβάνουν διαδίκτυο και στο εξοχικό τους, με μέχρι και 48% φθηνότερη μηνιαία συνδρομή.

• Μπορούν να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο από το εξοχικό τους μόνο για τους μήνες που το χρειάζονται, με ακόμα πιο χαμηλό κόστος, αξιοποιώντας τη δυνατότητα προσωρινής αποσύνδεσης της υπηρεσίας, με μέγιστο χρόνο αποσύνδεσης, τους έξι μήνες το χρόνο.


 

Επίσης, σημειώνεται ότι όλοι οι πελάτες με ετήσια δέσμευση, μπορούν να επωφελούνται με ένα μήνα δωρεάν συνδρομή κάθε χρόνο.

Με αξιόπιστες ταχύτητες και παγκύπρια κάλυψη, η Cytanet φροντίζει οι διακοπές των πελατών της να γίνουν ακόμα πιο απολαυστικές, κρατώντας επαφή με ό,τι επιθυμούν για ενημέρωση, επικοινωνία και ψυχαγωγία.

 

Δειτε Επισης

Άλμα 25,5% στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο-Ανοδικά κινήθηκε το τετράμηνο
ΥΠΟΙΚ για προβλέψεις Κομισιόν: Επιβεβαιώνεται η σταθερή πρόοδος, η ανθεκτικότητα και η δυναμική της οικονομίας
17α IN Business Awards: Όσα δηλώσαν οι προσκεκλημένοι στη μεγάλη γιορτή της επιχειρηματικότητας(vid)
Εαρινές προβλέψεις Κομισιόν: Συνέχιση οικονομικής ανάπτυξης στην Κύπρο-Ο κύριος κίνδυνος για την οικονομία
Υψηλή κεφαλαιακή επάρκεια και αυξημένη ρευστότητα για τα κυπριακά τραπεζικά ιδρύματα το 2024
Ξανά μανά το ΑΚΕΛ για τα…υπερκέρδη-Πρόταση νόμου ΑΠΕναντι στην σταθερότητα του επενδυτικού περιβάλλοντος
Δημήτρης Σκουρίδης: Το όραμα της Κύπρου και ο οδικός χάρτης για την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογική καινοτομία
Νίκος Χριστοδουλίδης: Η ισχυρή οικονομία χρειάζεται ισχυρή επιχειρηματικότητα-Πρέπει να την τιμούμε(vid)
Επεκτείνει την παρουσία του στην αγορά το Bean Bar-Νέο κατάστημα στη Λάρνακα (pics)
Χρ. Αναγιωτός: Ο αντίκτυπος του τομέα της τεχνολογίας στην κυπριακή οικονομία-Τι καταδεικνύει η μελέτη της KPMG