Νεοκλέους: Οι τρεις πυλώνες λειτουργίας της ΜΤΝ Business
13:52 - 12 Μαΐου 2014
Το δικό της προορισμό, ειδικά για επιχειρηματίες, διαμόρφωσε πρόσφατα η ΜΤΝ Business, με τη δημιουργία των ΜΤΝ Business Centers. Όπως αναφέρει ο director της, Ανδρέας Νεοκλέους, τα κέντρα αποτελούν μέρος της εταιρικής στρατηγικής για αναβαθμισμένη και πλήρη εμπειρία εξυπηρέτησης στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και του διαδικτύου.
Η ΜΤΝ ακολουθεί τη στρατηγική οne stop telecom solutions, η οποία βασίζεται στο γεγονός ότι όλο και πιο πολλές επιχειρήσεις επιθυμούν να συνεργάζονται με ένα παροχέα για όλες τις υπηρεσίες τους. Στο πλαίσιο αυτό, η MTN Business έχει αναπτύξει και άλλες, που αφορούν στο διαδίκτυο και στη δικτύωση μέσω του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών της ΜΤΝ. «Πολύ σύντομα θα ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την πρότασή μας με καινοτόμες υπηρεσίες πληροφορικής, οι οποίες θα συνδυάζονται και θα συμπληρώνουν τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, προσφέροντας ακόμα περισσότερα οφέλη στους πελάτες μας», υπογραμμίζει. Κάθε επιχειρηματίας, ανεξαρτήτως του μεγέθους της εταιρείας του, έχει τη δυνατότητα να επισκεφθεί τα MTN Business Centers, ώστε να συζητήσει με κάποιον εκπρόσωπo, ο οποίος θα του προτείνει τις λύσεις που θα τον βοηθήσουν να πετύχει τους στόχους του και να γίνει πιο ανταγωνιστικός στην αγορά που τον ενδιαφέρει.
Επένδυση σε τρεις πυλώνες
Η επένδυση της εταιρείας για την ανάπτυξη της ΜΤΝ Business εστιάζεται σε τρεις τομείς: Tον προϊοντικό, τον τεχνολογικό και την εμπειρία του πελάτη. «Στον προϊοντικό τομέα προσθέτουμε συνεχώς νέες υπηρεσίες, ανιχνεύοντας τις ανάγκες της αγοράς και προσαρμόζοντας τις λύσεις μας σε αυτές τις ανάγκες», επισημαίνει ο ίδιος. Στον τεχνολογικό τομέα η εταιρεία επενδύει συνεχώς σε ένα προηγμένο και αξιόπιστο δίκτυο, το οποίο υποστηρίζει όλες τις καινοτόμες λύσεις που επιθυμούν οι πελάτες της. Παράλληλα, η MTN Business έχει επενδύσει στη δημιουργία μιας νέας εμπειρίας, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις και διαμορφώθηκε με γνώμονα τις εξειδικευμένες ανάγκες τους. Τέλος, ο τρίτος πυλώνας της εμπειρίας του πελάτη λειτουργεί μέσω της γραμμής εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών (131).
Business centers
Σήμερα λειτουργούν δύο MTN Business Centers σε Λευκωσία και Λεμεσό, τα οποία δημιουργήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2013. Στα κέντρα αυτά στεγάζονται πέραν των 20 επιχειρηματικών συμβούλων, που είναι έτοιμοι να προσφέρουν τις συμβουλευτικές τους υπηρεσίες χωρίς χρέωση.