Νεοκλέους: Οι τρεις πυλώνες λειτουργίας της ΜΤΝ Business

Το δικό της προορισμό, ειδικά για επιχειρηματίες, διαμόρφωσε πρόσφατα η ΜΤΝ Business, με τη δημιουργία των ΜΤΝ Business Centers. Όπως αναφέρει ο director της, Ανδρέας Νεοκλέους, τα κέντρα αποτελούν μέρος της εταιρικής στρατηγικής για αναβαθμισμένη και πλήρη εμπειρία εξυπηρέτησης στον τομέα των τηλεπικοινωνιών και του διαδικτύου.  

Η ΜΤΝ ακολουθεί τη στρατηγική οne stop telecom solutions, η οποία βασίζεται στο γεγονός ότι όλο και πιο πολλές επιχειρήσεις επιθυμούν να συνεργάζονται με ένα παροχέα για όλες τις υπηρεσίες τους. Στο πλαίσιο αυτό, η MTN Business έχει αναπτύξει και άλλες, που αφορούν στο διαδίκτυο και στη δικτύωση μέσω του ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών της ΜΤΝ. «Πολύ σύντομα θα ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο την πρότασή μας με καινοτόμες υπηρεσίες πληροφορικής, οι οποίες θα συνδυάζονται και θα συμπληρώνουν τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών, προσφέροντας ακόμα περισσότερα οφέλη στους πελάτες μας», υπογραμμίζει. Κάθε επιχειρηματίας, ανεξαρτήτως του μεγέθους της εταιρείας του, έχει τη δυνατότητα να επισκεφθεί τα MTN Business Centers, ώστε να συζητήσει με κάποιον εκπρόσωπo, ο οποίος θα του προτείνει τις λύσεις που θα τον βοηθήσουν να πετύχει τους στόχους του και να γίνει πιο ανταγωνιστικός στην αγορά που τον ενδιαφέρει.

Επένδυση σε τρεις πυλώνες
Η επένδυση της εταιρείας για την ανάπτυξη της ΜΤΝ Business εστιάζεται σε τρεις τομείς: Tον προϊοντικό, τον τεχνολογικό και την εμπειρία του πελάτη. «Στον προϊοντικό τομέα προσθέτουμε συνεχώς νέες υπηρεσίες, ανιχνεύοντας τις ανάγκες της αγοράς και προσαρμόζοντας τις λύσεις μας σε αυτές τις ανάγκες», επισημαίνει ο ίδιος. Στον τεχνολογικό τομέα η εταιρεία επενδύει συνεχώς σε ένα προηγμένο και αξιόπιστο δίκτυο, το οποίο υποστηρίζει όλες τις καινοτόμες λύσεις που επιθυμούν οι πελάτες της. Παράλληλα, η MTN Business έχει επενδύσει στη δημιουργία μιας νέας εμπειρίας, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρήσεις και διαμορφώθηκε με γνώμονα τις εξειδικευμένες ανάγκες τους. Τέλος, ο τρίτος πυλώνας της εμπειρίας του πελάτη λειτουργεί μέσω της γραμμής εξυπηρέτησης εταιρικών πελατών (131).

Business centers
Σήμερα λειτουργούν δύο MTN Business Centers σε Λευκωσία και Λεμεσό, τα οποία δημιουργήθηκαν τον Σεπτέμβριο του 2013. Στα κέντρα αυτά στεγάζονται πέραν των 20 επιχειρηματικών συμβούλων, που είναι έτοιμοι να προσφέρουν τις συμβουλευτικές τους υπηρεσίες χωρίς χρέωση.

 

Δειτε Επισης

Samsung: Παρουσιάζει την επόμενη γενιά των Odyssey Gaming Monitors με 3D immersion και OLED τεχνολογία
Επαναπροκηρύσσεται το σχέδιο ψηφιακής αναβάθμισης των επιχειρήσεων-Η έκκληση του CITEA και της ΟΕΒ
Επενδυτικός οργασμός... Έρχονται και διερευνούν το οικοσύστημα της Κύπρου εκπρόσωποι Plug and Play και Tenstorrent
Δημοφιλή brands στην Κύπρο επιλέγουν το Findbar για on-site αναζήτηση
Samsung Electronics: Το όραμα για δημιουργία ενός «AI Home» και οι νέες συσκευές Bespoke AI 2025
Ψηφιακός μετασχηματισμός και AI: Πόσο έτοιμη είναι η επιχείρησή σας;
H Samsung παρουσιάζει τα νέα Galaxy A56 5G, Galaxy A36 5G και Galaxy A26 5G με λειτουργίες τεχνητής νοημοσύνης
Στα δικαστήρια για μονοπωλιακές πρακτικές η Meta-Στον αέρα οι εξαγορές WhatsApp και Instagram
Τις προοπτικές εφαρμογής τεχνολογιών στην Κύπρο συζήτησε ο Πρόεδρος με στελέχη της NVIDIA
Η ψηφιακή μετάβαση της Κύπρου στο επίκεντρο συνάντησης ΠτΔ με ηγεσία Οracle