powered by

Τα πρώτα σε αναγνωσιμότητα περιοδικά στην Κύπρο

Το 59,5% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως διαβάζουν εβδομαδιαία περιοδικά σύμφωνα με τη RAI Consultants για την έρευνα μέσης εβδομαδιαίας αναγνωσιμότητας για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014. Ποσοστό 46,1% του ίδιου δείγματος αποτελεί το ποσοστό αναγνωσιμότητας των μηνιαίων περιοδικών.
 
Εβδομαδιαία Περιοδικά
Στην πρώτη τριάδα με βάση τον αριθμό των αναγνωστών βρίσκονται τα εβδομαδιαία περιοδικά TV Mania, Down Town και ΟΚ. Το περιοδικό TV Mania έχει συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη μέση εβδομαδιαία αναγνωσιμότητα φτάνοντας τις 238.471 χιλιάδες. Με μέσο όρο αναγνωσιμότητας 167.833 και 127.296 αναγνωστών ακολουθούν το Down Town και OK αντίστοιχα. Τη δεύτερη τριάδα σχηματίζουν τα εβδομαδιαία περιοδικά Τηλε-Ώρες με 85.632 αναγνώσεις, Beautiful People με 64.507 και Cappuccino 52.690.
Name
 
Μηνιαία Περιοδικά
Αναφορικά με την μέση αναγνωσιμότητα των μηνιαίων γυναικείων περιοδικών, το Madame Figaro συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα φτάνοντας τις 62.971 χιλιάδες. Cosmopolitan και ΟΜΙΚΡΟΝ βρέθηκαν κοντά σε αριθμό αναγνώσεων με 49.650 και 46.206 αντίστοιχα ενώ το περιοδικό MUST έφτασε τις 31.343 χιλιάδες.
Name
 

Δειτε Επισης

Η KPMG Κύπρου στηρίζει το Πρόγραμμα Δημιουργικότητας, Καινοτομίας και Επιχειρηματικής Ιδέας «ΙΔΕΟΔΡΟΜΙΟ»
CMMI: Νέο έργο, χρηματοδοτούμενο από την ΕΕ, για επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης ευρείας κλίμακας
Δέσπω Λευκαρίτη και DELEMA McCANN επιβραβεύτηκαν για το έργου του Συνδέσμου Μωρά Θαύματα
Αναστέλλεται η διαπραγμάτευση των μετοχών της Demetra και της Logicom-Η ανακοίνωση του ΧΑΚ
O Παγκύπριος Σύνδεσμος Διεύθυνσης Μισθοδοσίας διοργανώνει το CPMA Annual Gathering 2024
Νέες τάσεις συσκευασίας στην εποχή της βιώσιμης ανάπτυξης
Γιορτή του επιχειρείν... Απόψε τα 11α ΚΕΒΕ Business Leader Awards (pics)
CBN Young Dragon Awards: Με συμμετοχή ρεκόρ, ολοκληρώνεται την Τρίτη η διαδικασία ψηφοφορίας από το κοινό
Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference