powered by

Τα πρώτα σε αναγνωσιμότητα περιοδικά στην Κύπρο

Το 59,5% των ερωτηθέντων δήλωσαν πως διαβάζουν εβδομαδιαία περιοδικά σύμφωνα με τη RAI Consultants για την έρευνα μέσης εβδομαδιαίας αναγνωσιμότητας για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαρτίου 2014. Ποσοστό 46,1% του ίδιου δείγματος αποτελεί το ποσοστό αναγνωσιμότητας των μηνιαίων περιοδικών.
 
Εβδομαδιαία Περιοδικά
Στην πρώτη τριάδα με βάση τον αριθμό των αναγνωστών βρίσκονται τα εβδομαδιαία περιοδικά TV Mania, Down Town και ΟΚ. Το περιοδικό TV Mania έχει συγκεντρώσει τη μεγαλύτερη μέση εβδομαδιαία αναγνωσιμότητα φτάνοντας τις 238.471 χιλιάδες. Με μέσο όρο αναγνωσιμότητας 167.833 και 127.296 αναγνωστών ακολουθούν το Down Town και OK αντίστοιχα. Τη δεύτερη τριάδα σχηματίζουν τα εβδομαδιαία περιοδικά Τηλε-Ώρες με 85.632 αναγνώσεις, Beautiful People με 64.507 και Cappuccino 52.690.
Name
 
Μηνιαία Περιοδικά
Αναφορικά με την μέση αναγνωσιμότητα των μηνιαίων γυναικείων περιοδικών, το Madame Figaro συγκέντρωσε τη μεγαλύτερη αναγνωσιμότητα φτάνοντας τις 62.971 χιλιάδες. Cosmopolitan και ΟΜΙΚΡΟΝ βρέθηκαν κοντά σε αριθμό αναγνώσεων με 49.650 και 46.206 αντίστοιχα ενώ το περιοδικό MUST έφτασε τις 31.343 χιλιάδες.
Name
 

Δειτε Επισης

F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Αρχίζει η δεύτερη φάση του 1ου Corporate Padel Tournament από το PadelPro και το IN Business
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»
Η Fortsafe εγκαινιάζει την πρώτη της ασφαλή θυρίδα στην Πάφο...Νέα εποχή στην ιδιωτική αποθήκευση αντικειμένων αξίας
Γιατί οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά-Το αύριο μέσα από τη ματιά της Baker Tilly Ελλάδος
Π. Θρασυβούλου: H νέα εποχή με τεχνητή νοημοσύνη και πώς η EY μετασχηματίζει τις επαγγελματικές υπηρεσίες