6ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου
09:32 - 04 Μαρτίου 2014
Κάθε μέρα όλο και περισσότεροι καταναλωτές επιλέγουν να κάνουν τις αγορές τους από το διαδίκτυο. Το ποσοστό των επιχειρήσεων, που χρησιμοποιούν το διαδίκτυο ως κύριο μέσο πωλήσεων ανέρχεται στο 80% του συνόλου στα 28 κράτη - μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι κυπριακές επιχειρήσεις άρχισαν να συνειδητοποιούν τη σημαντικότητά του και ασφαλώς δεν μένουν απαθείς. Κατανοώντας τα πολλαπλά οφέλη, που τους προσδίδουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops), όλο και περισσότερες προσπαθούν να εισέλθουν στο χώρο του διαδικτύου. Αυτό, όμως, δεν αρκεί. Πρέπει να ψάξουν, να μάθουν και να βρουν τα συστατικά εκείνα στοιχεία, που θα καταστήσουν επιτυχημένη τη συνταγή δημιουργίας ή αναβάθμισης του δικού τους e-shop: Nα ακολουθήσουν ένα σωστό επιχειρηματικό σχέδιο (business plan). Nα επιλέξουν τους κατάλληλους συνεργάτες για το στήσιμο του ηλεκτρονικού καταστήματος - από το σχεδιασμό μέχρι τη λειτουργία του - αλλά και για την αποστολή, αποθήκευση και συσκευασία των προϊόντων. Να εφαρμόσουν αποδοτικές τεχνικές μάρκετινγκ για προσέλκυση πελατών και να χρησιμοποιήσουν τα σωστά εργαλεία πληροφορικής.
Συνέδριο - Οδηγός
Πώς όμως ένα έξυπνα στημένο e-shop θα φέρει πελάτες, κέρδη και αναγνωρισιμότητα, αποτελώντας ένα ισχυρό αναλγητικό κατά της ύφεσης; Οι απαντήσεις στο 6ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, που διοργανώνει η ΙΜΗ στις 8 Απριλίου 2014 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία με γενικό τίτλο «Πρακτικός οδηγός για πετυχημένα e-shops».
Ειδικοί αναλυτές και έμπειρα στελέχη στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου παρουσιάζουν:
• Τάσεις ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κύπρο και το εξωτερικό
• Tips για πετυχημένα ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops)
• Omni-channel και multi-channel shopping: Ψώνια πάντα από παντού μέσω κινητού ή tablet
• Γιατί ένα επιχειρηματικό σχέδιο (business plan) είναι υπόθεση κάθε e-shop
• Η σημασία των μεταφορών (logistics) στο e-commerce
• Η ζωντανή δημιουργία mobile applications επί σκηνής
• Ασφαλείς και γρήγορες διαδικτυακές αγορές
• Σχεδιασμός: Θέλει και το e-shop τον… αρχιτέκτονά του
• Πώς τα social media ενσωματώνονται στην αγοραστική εμπειρία και πώς χρησιμοποιούνται για ανεύρεση νέων πελατών
• Ποιες οι πιο αποτελεσματικές μέθοδοι και ποια τα εργαλεία μάρκετινγκ για προώθηση του δικού σας e-shop
• Πρακτικά παραδείγματα από εταιρείες του εξωτερικού που έχουν αξιοποιήσει με επιτυχία το ηλεκτρονικό εμπόριο.
Στόχος
Στόχος του 6ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου είναι να καθοδηγήσει τους συνέδρους και να αποτελέσει ένα πρακτικό οδηγό για πετυχημένα e-shops, εξετάζοντας τις τελευταίες τάσεις και εξελίξεις στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ειδικά φέτος αποκαλύπτει τους τρόπους και τα εργαλεία που κάνουν περισσότερο ανταγωνιστικές τις ηλεκτρονικές επιχειρήσεις, πιο ευέλικτες και πελατοκεντρικές, ενώ παράλληλα προσδιορίζει τα εμπόδια που κλείνουν το δρόμο προς την περαιτέρω ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου.
Ακροατήριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε όλες τις επιχειρήσεις όλων των κλάδων της οικονομίας, που δραστηριοποιούνται ή σκοπεύουν να ασχοληθούν με το ηλεκτρονικό εμπόριο. Συγκεκριμένα απευθύνεται σε: Γενικούς διευθυντές, διευθυντές και λειτουργούς μάρκετινγκ, πωλήσεων και πληροφορικής.
Προφίλ
Οργανωτής: ΙΜΗ. Χορηγοί: Cyta και Όμιλος Εταιρειών Lamda. Χορηγοί Επικοινωνίας: Το περιοδικό IN Business και το πρώτο business portal της Κύπρου, ΙnΒusinessΝews.com. Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε στο τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, www.imhbusiness.com, events@imhbusiness.com.