Λιανικό: Οι αλλαγές που έρχονται

Νέα δεδομένα και στρατηγικές στο 11th Cyprus Grocery Retail Conference

Μέσα σε ένα αμφίρροπο περιβάλλον, οι λιανέμποροι σε παγκόσμιο επίπεδο καλούνται να αναθεωρήσουν τις στρατηγικές τους. Το ηλεκτρονικό εμπόριο και τα convenience stores κερδίζουν έδαφος, επιδρώντας δραστικά στην ανάπτυξη της κατηγορίας του grocery retail. Το διαδίκτυο έχει μεταβάλει τον παραδοσιακό χαρακτήρα του εμπορίου, ενώ οι καταναλωτές επιλέγουν να κινηθούν ακολουθώντας το νέο ρεύμα εξέλιξης, αλλά και τα καινούργια οικονομικά τους δεδομένα. Επομένως, οποιαδήποτε νέα στρατηγικά σχέδια γίνονται, δεν πρόκειται να αποδώσουν, εάν δεν προσμετρήσουν τους πιο πάνω παράγοντες και άλλους συναφείς, οι οποίοι όλο και αλλάζουν το χάρτη του λιανεμπορίου.

Στο πλαίσιο του 11th Cyprus Grocery Retail Conference, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 9 Απριλίου στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία, o Milos Ryba, Research Director Emerging Markets της Planet Retail, θα αναλύσει αυτές τις στρατηγικές, καθώς και τα νέα δεδομένα που απασχολούν τους επαγγελματίες του κλάδου. Μερικά από τα ερωτήματα που θα απαντήσει είναι και τα ακόλουθα:Ποιες στρατηγικές αναδιάρθρωσης εφαρμόζουν οι υπεραγορές; Ποια τα δεδομένα του σύγχρονου λιανεμπορίου;  Ποιοι οι κίνδυνοι και ποιες οι ευκαιρίες για τους επαγγελματίες του κλάδου;

Το συνέδριο

Το συνέδριο απευθύνεται σε προμηθευτές, εμπορικές εταιρείες, υπεραγορές, πολυκαταστήματα (department stores), καταστήματα ηλεκτρονικών συσκευών, περίπτερα, καταστήματα διαρκούς εξυπηρέτησης, φούρνους και άλλα καταστήματα λιανικής πώλησης, εταιρείες logistics, χρηματοοικονομικούς οργανισμούς/εμπορικές τράπεζες, λογιστικά /ελεγκτικά γραφεία και συμβούλους επιχειρήσεων.
Κύριος Χορηγός: Carrefour Kύπρου. Χορηγοί: Cyta, Lamda Card Services και Covenant Advisory. Χορηγός Εταιρικής Ένδυσης: Voici La Mode Ltd αντιπρόσωπος Marks and Spencer Stores Λευκωσίας. Οργανωτής: ΙΜΗ. Χορηγοί Επικοινωνίας: In Business Daily Newsletter, περιοδικό IΝ Business και InBusinessnews.com. Το συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα του Κυπριακού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, του Κυπριακού Συνδέσμου Υπεραγορών και του Συνδέσμου Προμηθευτών Προϊόντων Ευρείας Κατανάλωσης.

Για περισσότερες πληροφορίες, κόστος συμμετοχής και εγγραφές επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:  τηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, e-mail: events@imhbusiness.com, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών