Υπεραγορές Ιωαννίδη: Γενέθλια με κυπριακά προϊόντα

Δύο χρόνια γιορτάζουν οι Υπεραγορές Ιωαννίδη στη Λακατάμια, τον Μάιο, προσφέροντας τη μεγαλύτερη ίσως γκάμα κυπριακών προϊόντων της αγοράς.
 
Σε παραδοσιακό πρόγευμα που παρέθεσε την Τετάρτη 26 Μαρτίου, στους εκπροσώπους των ΜΜΕ, ο διευθυντής των υπεραγορών Στέλιος Ιωαννίδης τόνισε ότι το κυπριακό πρόγευμα επιλέχθηκε συμβολικά για να υποδηλώσει ακριβώς την στήριξη των Υπεραγορών Ιωαννίδη στην κυπριακή κουλτούρα, την ύπαιθρο και τα προϊόντα του τόπου μας. 
 
Ο ίδιος κατάγεται από τον Αγρό, όπου όπως είπε, μεγάλωσε με παραδοσιακά γαλακτοκομικά προϊόντα και αλλαντικά, γνήσιους ξηρούς καρπούς και κρασί παραγωγής της οικογένειάς του αποτελούμενη από τρία αδέλφια, τον ίδιο, τον Δημήτρη και τον Τάσο. «Διαχρονικός μας στόχος είναι να στηρίζουμε στο μεγαλύτερο δυνατό βαθμό τα κυπριακά προϊόντα, επομένως και την κυπριακή οικονομία, αλλά και να προσφέρουμε πάντα στις χαμηλότερες τιμές», σημείωσε.
 
Ο κ. Ιωαννίδης ξενάγησε τους δημοσιογράφους στους χώρους της υπεραγοράς, όπου διαπίστωσαν τη μεγάλη γκάμα προϊόντων που διαθέτει, με ιδιαίτερη έμφαση στα κυπριακά προϊόντα από το κρεοπωλείο ως το ντελικατέσσεν κι από τη φρουταρία μέχρι το φούρνο.
 
Η Υπεραγορά Ιωαννίδης διαθέτει άλλο ένα κατάστημα στους Αγίους Ομολογητές από το 1988. Η οικογένεια Ιωαννίδη ασχολείται επίσης, με την παραγωγή κρασιού και ζιβανίας στον Αγρό και την παραγωγή των προϊόντων με την ετικέτα «Πετράλωνα».
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών