Δυναμικό comeback από τα So Easy Stores

Νέο προϊόν, θα λανσάρει και θα ανακοινώσει τον ερχόμενο Μάη – Ιούνη η εταιρεία So Easy Stores. Το νέο προϊόν θα είναι μάλιστα, πρωτοποριακό για τα κυπριακά δεδομένα, τόνισε ο διευθυντής της εταιρείας Λουκάς Ζουρίδης.
 
Η εταιρεία κάνει ένα δυναμικό comeback στην αγορά, μετά το πρόσφατο κλείσιμο έξι καταστημάτων. Ο κ. Ζουρίδης εξήγησε ότι μετά το κούρεμα, η εταιρεία βρέθηκε σε δυσμενή θέση όταν οι προμηθευτές της, με τους οποίους μέχρι τότε είχαν συμφωνίες για πιστώσεις 90 ημερών, ζήτησαν ρευστό μετά το κούρεμα. «Αυτό στραγγάλισε το cash flow της εταιρείας, οπότε αναγκαστήκαμε να προχωρήσουμε σε αναδιάρθρωση», είπε και πρόσθεσε: «Χωρίς κούρεμα και χωρίς αποκοπές μισθών καταφέραμε να εξοικονομήσουμε γύρω στο 60% από τη μείωση προσωπικού, εξασφαλίσαμε μείωση ενοικίων της τάξης του 30% και μείωση της ηλεκτρικής ενέργειας της τάξης του 25% με συστήματα που εφαρμόσαμε κι αναδείχθηκαν κερδοφόρα. Κλείσαμε έξι καταστήματα που δεν ήταν κερδοφόρα, εκ των οποίων καταφέραμε να πωλήσουμε τα τέσσερα». 
 
Σημείωσε ότι σήμερα η εταιρεία έχει 38 κερδοφόρα καταστήματα. «Έχουμε πλάνο να ρευστοποιήσουμε ακόμα δύο καταστήματα, ενώ παράλληλα, έχουμε ξεκινήσει τις εισαγωγές από τις χώρες που συνεργαζόμασταν κι έχουμε κλείσει συμφωνίες με όλους τους εμπόρους που βρίσκονται στα πιστωτικά τους όρια», υπογράμμισε. Ανάφερε ότι αναμένεται η καλοκαιρινή περίοδος με αύξηση των πωλήσεων. «Έχουμε ένα τεράστιο διαφημιστικό budget να ξοδέψουμε ξεκινώντας από την 1η Απριλίου», επεσήμανε. 
«Η εταιρεία πάει καλά κι είναι θέμα χρόνου να επανέλθει. Χαιρόμαστε που καταφέραμε να περάσουμε το ποτάμι», κατέληξε. 
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών