Νεο γιαούρτι από ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ

«Διαλεκτό», είναι το νέο στραγγιστό γιαούρτι της ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ. Βασισμένο σε αυθεντική ελληνική συνταγή, το «Διαλεκτό» προσφέρει μια νέα εμπειρία χάρη στην κρεμώδη υφή του.     

«Κοινή θέση όλων των διατροφολόγων είναι ότι το γιαούρτι πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ημερήσιας διατροφής, αφού έχει μεγάλη διατροφική αξία και μπορεί και δρα τόσο προληπτικά, όσο και θεραπευτικά στον ανθρώπινο οργανισμό. Πρόκειται για τροφή κατάλληλη για όλες τις ηλικιακές ομάδες και μπορεί να αποτελέσει ένα ελαφρύ γεύμα, ένα υγιεινό σνακ πριν τη γυμναστική, ένα ελαφρύ βραδινό, ακόμη και ένα επιδόρπιο αν συνδυαστεί με μέλι, ξηρούς καρπούς και φρούτα.

Σύμφωνα με πρόσφατη επίσημη έρευνα που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο «Diabetologia» της Ευρωπαϊκής Εταιρείας για τη Μελέτη του Διαβήτη οι άνθρωποι που καταναλώνουν γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, ενδεχομένως να διατρέχουν κατά 28% μικρότερο κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη Τύπου 2.

Ακολουθώντας τις σύγχρονες τάσεις, για υγιεινή και ελαφριά διατροφή, η ΧΑΡΑΛΑΜΠΙΔΗΣ ΚΡΙΣΤΗΣ διαθέτει το «Διαλεκτό» σε δύο τύπους: Light με χαμηλά λιπαρά στην οικογενειακή συσκευασία του 1ος κιλού, 300γρ και 150γρ και 0% χωρίς καθόλου λιπαρά σε 300γρ και 150 γρ» αναφέρεται σε ανακοίνωση της γαλακτοβιομηχανίας.  
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών