Διαδίκτυο: Πολλά τα οφέλη από τα νέα κανάλια επικοινωνίας
11:22 - 07 Φεβρουαρίου 2014
Μέχρι το 2020 ο πελάτης θα διαχειρίζεται το 85% της επικοινωνίας με μια επιχείρηση χωρίς τον ανθρώπινο παράγοντα. Γι’ αυτό θα πρέπει να προχωρήσουμε στη σωστή τεχνολογία και διαχείρηση στο διαδίκτυο. Αυτό τόνισε ο διευθυντής Ποιότητας, Εκπαίδευσης & Προϊοντικής Ανάπτυξης της Cablenet Γιώργος Βασιλείου, στο Συνέδριο Πληροφορικής, Τεχνολογίας & Τηλεπικοινωνιών.
Όπως είπε, στο διαδίκτυο όλοι αναζητούν, ψάχνουν προϊόντα, λύσεις, υπηρεσίες και άλλα κι αυτό είναι που μας δείχνει πού βρίσκεται ο πελάτης. «Αξιοποιούμε αυτά τα δεδομένα; Τα λάβαμε υπόψη μας όταν δημιουργούσαμε τη στρατηγική για την εξυπηρέτηση του πελάτη; Που είναι ο πελάτης;», διερήθηκε. Και πρόσθεσε: «Ο πελάτης βρίσκεται, εκτός από τα καταστήματα και στο διαδίκτυο, είναι εκεί και περιμένει. Μήπως κι εμείς πρέπει να είμαστε εκεί; Η απάντηση είναι ναι. Είναι στο διαδίκτυο και συζητούν μεταξύ τους, για τις υπηρεσίες και τις λύσεις που αναζητούν. Ακούμε και επικοινωνούμε με τους πελάτες».
Συνεχίζοντας ο κ. Βασιλείου σημείωσε ότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι εμείς ο ίδιοι βρήκαμε και κατασκευάσαμε την τεχνολογία, εμείς που είμαστε και πελάτες, χρησιμοποιώντας τη σωστή τεχνολογία και διαχείριση. «Πρέπει να εφαρμόσουμε τη νέα τεχνολογία, να αξιοποιήσουμε και να αυξήσουμε τα νέα κανάλια, να ανανεώνουμε τις ιστοσελίδες μας συχνά με νέα δεδομένα» τόνισε. Ανέφερε ότι με τον τρόπο αυτό ο πελάτης μπορεί να μπορεί να ψάξει στην ιστοσελίδα και να βρει τις απαντήσεις που θέλει χωρίς να τηλεφωνήσει καν στην εταιρεία όπως για παράδειγμα, η χρήση του call for free ή του chat μέσα από την ιστοσελίδα της εταιρείας. Υπογράμμισε ακόμα, ότι η χρήση του τηλεφώνου δεν πεθαίνει ακόμα, απλούστατα γιατί εμείς δεν διαθέτουμε άλλα κανάλια στους πελάτες μας.
Επισημαίνοντας τα οφέλη από την αξιοποίηση των νέων καναλιών επικοινωνίας στο διαδίκτυο είπε: Αυξάνουν την ικανοποίηση του πελάτη, προσφέρουν εναλλακτικά μέσα επικοινωνίας, χαμηλότερο επικονωνιακό κόστος, μειώνουν το μέσο όρο διαχείρισης κλήσεων, παρέχουν άμεση και περισσότερη επικοινωνία/ ανταπόκριση και συνεχή ανατροφοδότηση από τους πελάτες στις εταιρείες.
Διευκρίνισε όμως, ότι δεν θα πρέπει να αντικαταστήσουμε εντελώς τον ανθρώπινο παράγοντα, γιατί υπάρχουν πράγματα που η τεχνολογία δεν μπορεί να προσφέρει όπως, ένα απλό χαμόγελο ή ένα ευχαριστώ.
«Η επιλογή αξιόπιστου τηλεπικοινωνιακού παρόχου θα προσφέρει άμεση και σωστή εξυπηρέτηση κι αν δεν ανταποκριθούμε στις προκλήσεις αυτές μπορεί να βγούμε εκτός ανταγωνισμού», κατέληξε.