Επέκταση του LinkedIn στην Κίνα με τοπική ιστοσελίδα
12:07 - 25 Φεβρουαρίου 2014
Η επαγγελματική ιστοσελίδα δικτύωσης LinkedIn (LNKD) εγκαθιδρύει στην Κίνα ένα δικτυακό τόπο κινεζικής γλώσσας που θα περιορίσει το περιεχόμενο κανόνων και περιορισμών που υπόκεινται σε κρατική λογοκρισία.
Ο πρόεδρος του LinkedIn στην Κίνα Derek Shen τόνισε ότι το LinkedIn δημιούργησε μια κοινοπραξία με την Sequoia China και την China Broadband Capital (CBC), στην οποία κατέχει το 93%. Στόχος της κοινοπραξίας είναι να επιτρέπει τη σύνδεση περισσοτέρων από 140 εκατομμυρίων Κινέζων επαγγελματιών. «Το LinkedIn έχει περισσότερα από τέσσερα εκατομμύρια μέλη στην Κίνα, η οποία αποτελεί μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες βάσεις των χρηστών της εταιρείας», υπογράμμισε.
Η νέα ιστοσελίδα LinkedIn εισχωρεί σ’ ένα χώρο όπου τα social media όπως, το Twitter και το Facebook έχουν μπλοκαριστεί λόγω κυβερνητικής λογοκρισίας.
Ο διευθύνων σύμβουλος του LinkedIn Jeff Weiner ορκίστηκε διαφάνεια στον τρόπο που η εταιρεία εργάζεται στην Κίνα και δήλωσε «εκτεταμένα μέτρα» για την προστασία των δεδομένων των μελών. Όπως είπε, το LinkedIn υποστηρίζει σθεναρά την ελευθερία της έκφρασης και διαφωνεί με την κυβερνητική λογοκρισία. «Πιστεύουμε ότι η απουσία του LinkedIn στη χώρα θα μπορούσε να αποξενώσει τους Κινέζους επαγγελματίες από μια διεθνή πλατφόρμα επικοινωνίας και θα περιόριζε την ικανότητά τους ως άτομα να κυνηγήσουν οικονομικές ευκαιρίες, όνειρα και τα δικαιώματά τους», πρόσθεσε.
Η διαφήμιση αποτελεί το κύριο μέσο εσόδων του LinkedIn. Μόνο κατά το τέταρτο τρίμηνο η εταιρεία είχε έσοδα 36.2 εκατ. δολάρια ή 8,1% του συνόλου, από την περιοχή της Ασίας-Ειρηνικού, από 22,8 εκατ. δολάρια που είχε την αντίστοιχη περίοδο πέρσι.
Η απουσία των αμερικανικών εταιρειών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Κίνα έχει προκαλέσει τον έντονο ανταγωνισμό από μιμητές όπως, το Sina Corp ' s Weibo, μια κινεζική υπηρεσία που λειτουργεί όπως το Twitter κι έχει 60.2 εκατομμύρια χρήστες καθημερινά στη χώρα.
Είναι γεγονός πάντως, ότι αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία σημαντική επαγγελματική ιστοσελίδα δικτύωσης στην Κίνα, αφήνοντας έτσι στο LinkedIn περιθώρια για επέκταση.
Πηγή: www.bloomberg.com