Powered by

Τα supermarket πάνε online

Κατά $17 δις θα αυξηθεί το παγκόσμιο ecommerce για προϊόντα ευρείας κατανάλωσης (FMCG) ως το 2016, αποδεικνύοντας τη σημαντική στροφή που σημειώνεται στα διαδικτυακά supermarkets.
Σύμφωνα με έρευνα της Kantar Worldpanel, ως το 2016 το ecommerce θα αντιστοιχεί σε $53 δις της αγοράς FMCG παγκοσμίως, αυξημένο κατά $17 δις ή 47% από τα $36 δις που είναι σήμερα. Με αυτά τα δεδομένα το e-commerce θα αντιστοιχεί στο 5,2% της παγκόσμιας αγοράς FMCG.
 

 

Η μεγάλη έκρηξη αναμένεται ότι θα σημειωθεί στην Ασία, με τη Νότια Κορέα να διατηρεί την ηγετική της θέση και τις online πωλήσεις να αντιστοιχούν στο 13.8% των FMCG πωλήσεων το 2016. Σήμερα, το 55% των Κορεάτων αγοράζει online! Αύξηση θα σημειωθεί και την Κίνα, αλλά και στην Ταιβάν κατά 3,3% και 4,5% αντίστοιχα.  
Στην Ευρώπη, το Ηνωμένο Βασίλειο παραμένει η πρώτη χώρα στις online  πωλήσεις FMCG, που αναμένεται ότι το 2016 θα φτάνουν το 5,5% των πωλήσεων FMCG. Στη Βρετανία όλες οι υπεραγορές έχουν διαδικτυακή παρουσία, ενώ πολλά super market υπάρχουν αποκλειστικά στο διαδίκτυο, προσφέροντας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.
Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα του Ocado, του διαδικτυακού supermarket που αποτελεί τον μεγαλύτερο Online μεταπωλητή διεθνώς.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 2000 από τρία άτομα, που είχαν αναλάβει όλες τις λειτουργίες της. Σταδιακά η εταιρεία μεγάλωσε και από το 2010 η μετοχή της διαπραγματεύεται στο χρηματιστήριο του Λονδίνου.  Μάλιστα, από το 2009 διαθέτει και εφαρμογή στο κινητό, την 'Ocado on the Go', επιτρέποντας στους χρήστες να πραγματοποιούν από εκεί τα καθημερινά τους ψώνια, χωρίς να χρειάζονται ηλεκτρονικό υπολογιστή. Το Ocado δεν πουλάει απλά προϊόντα ευρείας κατανάλωσης γνωστών brands, αλλά διαθέτει και προϊόντα δικού του private label.

Στη Βρετανία, εκτός από όλα τα supermarket με διαδικτυακή παρουσία δημιουργήθηκε και το «mySupermarket», ένα νέο είδος supermarket, το οποίο επιτρέπει στους καταναλωτές να συγκρίνουν τιμές και να ψωνίσουν διαδικτυακά από όλους τους μεγάλους μεταπωλητές της χώρας, γλιτώνοντας χρόνο αλλά και χρήμα.
Αύξηση σημειώνουν οι διαδικτυακές πωλήσεις προϊόντων ευρείας κατανάλωσης και στην Κύπρο. Η διαδικτυακή υπεραγορά Odelo Online Supermarket έχει καταφέρει στο σύντομο διάστημα που λειτουργεί, να προσφέρει ένα εντελώς καινούργιο τρόπο ψωνίσματος, προσθέτοντας ακόμα μιαν επιλογή για τα καθημερινά ψώνια στο Κύπριο καταναλωτή.

Προσφέροντας μια πλήρη γκάμα προϊόντων με περισσότερα από 10,000 χιλιάδες είδη, σε όλες τις κατηγορίες, καλύπτει πλήρως τις ανάγκες των καταναλωτών σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Σημαντικό ρόλο για ανάπτυξη του συγκεκριμένου τρόπου ψωνίσματος είναι το γεγονός ότι το Odelo δίνει την ευχέρεια στον καταναλωτή να παραγγέλνει καθημερινά με όλους τους πιθανούς τρόπους (online, με email & τηλεφωνικώς), να γίνονται καθημερινές παραδόσεις κατ’οίκον Παγκύπρια, καθώς επίσης ότι ο καταναλωτής μπορεί να πληρώσει με όλους τους πιθανούς τρόπους (online, τηλεφωνικώς και μετρητά κατά την παράδοση). Για να επισκεφθείτε το Odelo, πατήστε ΕΔΩ.

Δειτε Επισης

Στο 100% του ΑΕΠ το βρετανικό δημόσιο χρέος-Για πρώτη φορά από τη δεκαετία ‘60
Bundesbank: Προειδοποιεί για συρρίκνωση της γερμανικής οικονομίας το τρέχον τρίμηνο
Brexit: Ο «έντονος και συνεχιζόμενος αποπνικτικός αντίκτυπος» στη βρετανική οικονομία
Σταθερά στο 50% τα επιτόκια στη Τουρκία-Για έκτο συνεχόμενο μήνα
Αμετάβλητο στο 5% το επιτόκιο της Τράπεζας της Αγγλίας-Πάνω από το στόχο του 2% ο πληθωρισμός
Πτώση των πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων στη Γερμανία-Σκιά στην ευρωπαϊκή αγορά αυτοκινήτου
Πάουελ: Αφήνει ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα μετά τη μεγάλη περικοπή επιτοκίων
Απειλή για shutdown στις ΗΠΑ-Η Βουλή δεν παρατείνει τον προϋπολογισμό για έξι μήνες
Fed: Μείωσε τα επιτόκια κατά 50 μονάδες βάσης μετά από τέσσερα χρόνια
Η Tupperware ξεκίνησε διαδικασία πτώχευσης-Εδώ και χρόνια η οικονομική κατάσταση της επιχείρησης είχε επηρεαστεί