Η Κίνα ανεβάζει πωλήσεις Mercedes
10:09 - 08 Δεκεμβρίου 2014
Η Mercedes-Benz της Daimler AG πούλησε 13% περισσότερα αυτοκίνητα και SUV το Νοέμβριο σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγουμένου έτους, κυρίως λόγω της διψήφιας ανάπτυξης στην Κίνα και της ζήτησης στις ευρωπαϊκές αγορές.
Η Mercedes-Benz, θυγατρική της γερμανικής Daimler, πούλησε 158.203 αυτοκίνητα, μεταξύ των οποίων και οχήματα με το brand Smart, με αποτέλεσμα το ποσοστό αύξησης των πωλήσεων να διαμορφωθεί στο 11% από την έναρξη του έτους, στα 1,57 εκατ. οχήματα.
«Έχουμε ήδη ξεπεράσει τις συνολικές πωλήσεις που καταγράψαμε στο περασμένο έτος», δηλώνει το μέλος του δ.σ. της Mercedes-Benz, Ola Kallenius.
Οι πωλήσεις στη Γερμανία, τη βασική αγορά της Mercedes-Benz, αυξήθηκαν 9,2%, σε αντίθεση με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν στις αρχές της εβδομάδας και εμφάνισαν πτώση στις ταξινομήσεις νέων αυτοκινήτων στη Γερμανία. Στο μεταξύ, μια αναδιάρθρωση των δραστηριοτήτων πώλησης στην Κίνα, συνέχισε να εμφανίζει αποτελέσματα, καθώς οι πωλήσεις αυξήθηκαν 23% στην περιοχή.
Οι brand πωλήσεις αυξήθηκαν 13% σε ετήσια βάση, στα 150.472 οχήματα το Νοέμβριο. Αλλά η Smart, η οποία πρόκειται να προχωρήσει σε αλλαγή μοντέλου φέτος, ανακοίνωσε μείωση των πωλήσεων 22% το Νοέμβριο και 14% από την έναρξη του έτους.
Η Mercedes συνέχισε να εμφανίζει δυναμική στην αγορά πολυτελών αυτοκινήτων, έχοντας πουλήσει 89% περισσότερα S-Class sends στο εννεάμηνο του έτους. Πούλησε 24% περισσότερα οχήματα του συγκεκριμένου τύπου, ενώ οι πωλήσεις των SUVs αυξήθηκαν 5,1% από την αρχή του έτους.
Πηγή:www.capital.gr