Επτά μυστικά marketing για τα ξενοδοχεία

Επτά μυστικά για την καλύτερη διαδικτυακή προώθηση ενός ξενοδοχεία μοιράστηκε με τους σύνεδρους του 2ου Cyprus Hotel Management & Investment Forum ο Αdam Hamadache, διευθυντής της Wow Guest Hotel Marketing. 

1.    Σε ένα ξενοδοχείο το προσωπικό είναι πάντα φιλικό και χαμογελαστό όμως στην ηλεκτρονική του αλληλογραφία τα πάντα αποκτούν ένα βαρετό και σοβαρό ύφος. «Πρέπει να υπάρχει μια συνοχή στην εικόνα που θέλει να προβάλει ένα ξενοδοχείο. Η επικοινωνία του δεν πρέπει να είναι τυπική και βαρετή, αλλά προσωπική και φιλική για να συνάδει με την εικόνα που θέλουμε να έχουν οι άλλοι για εμάς. Ο επαγγελματισμός δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να είμαστε βαρετοί», εξήγησε. 

2.    Το newsletter έχει πεθάνει. Κανείς δεν θα γραφτεί για να το λαμβάνει, αυτό που χρειάζεται είναι το λεγόμενο lead magnet. Να δοθούν κίνητρα στους υποψήφιους πελάτες για να δώσουν οι ίδιοι με τη σειρά τους τα στοιχεία τους. «Όταν  μπουν στην ιστοσελίδα μας πρέπει να τους κρατήσουμε εκεί, να νιώσουν ότι τους δίνουμε πληροφορίες που μπορούν να εμπιστευτούν για να μας εμπιστευτούν με τις δικές τους  πληροφορίες», τόνισε. 

3.    Ένα ξενοδοχείο πρέπει να απαντά αυτόματα, με Email auto responder, δίνοντας πληροφορίες που χρειάζονται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης στην οποία προβαίνει ο τουρίστας. «Πρέπει να είστε διαρκώς παρόν σε αυτή τη διαδικασία», υπογράμμισε. 

4.    Το Google remarketing είναι μια εξαιρετική μέθοδος για προβολή του ξενοδοχείου, η οποία κοστίζει πολύ λίγο και αποδίδει πολύ, καθώς όταν κάποιος επισκεφτεί τη σελίδα του ξενοδοχείου μετά η διαφήμιση του επανεμφανίζεται σε άλλες ιστοσελίδες που θα ανοίξει. 

5.    Οι διαφημίσεις στο Facebook αν και πρόκειται να αλλάξουν σύντομα εξακολουθούν να αποτελούν πιο φτηνή λύση από ότι το Google, πετυχαίνοντας πολύ καλά αποτελέσματα. «Να το εκμεταλλευτούν τα ξενοδοχεία όσο προλαβαίνουν», πρόσθεσε.

6.    Είναι εξαιρετικά σημαντικό ένα ξενοδοχείο να στέλνει προσωπικά email στους υποψήφιους πελάτες του, με στοιχεία που θα κρατήσουν την προσοχή τους και να κάνει σωστό follow up, χτίζοντας μια γερή σχέση μαζί τους. 

7.    Ένα ξενοδοχείο πρέπει να ηγείται της διαδικασίας. Να παρακολουθεί ποιος βλέπει την ιστοσελίδα του για να προσεγγίσει τον πελάτη και να δει αν μπορεί να τον εξυπηρετήσει. «Αυτό γίνεται με το lead scoring», εξήγησε. 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Αξιολογώντας τις ξενοδοχειακές μονάδες της ΚύπρουΤουρισμός: Κάθε χρόνο τα ίδια λόγια χωρίς πράξειςΔώστε εμπειρίες στους τουρίστες

Δειτε Επισης

Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ