Όλα τα κρατικά έργα υπό την εποπτεία του Υπουργείου Συγκοινωνιών

Θετική εξέλαβε την αντιμετώπιση του Ευρωπαϊκού Κόμματος στις αλλαγές που προωθεί στο Υπουργείο Συγκοινωνιών και Εργων ο αρμόδιος Υπουργός Μάριος Δημητριάδης, ο οποίος σε δήλωση στο ΚΥΠΕ μετά τη συνάντηση ανέφερε ότι το πεποίθηση του είναι πως τα μεγάλα κρατικά έργα πρέπει να εκτελούνται κεντρικά από το Υπουργείο του για καλύτερο έλεγχο.

Στο πλαίσιο της διενεργούμενης ενημέρωσης των κομμάτων για τους σχεδιασμούς του Υπουργείου Συγκοινωνιών τις ενέργειες και δράσεις στις οποίες προέβη από την ανάληψη των καθηκόντων του και του, ο κ. Δημητριάδης πρόσθεσε ότι η παρουσίαση επεκτάθηκε στους κατά τμήμα σχεδιασμούς και δράσεις.

Εκφράζοντας την εκτίμηση ότι η ανταπόκριση ήταν θετική είπε ότι οι προτεραιότητες του Υπουργείου του ιεραρχούνται στη βελτίωση των δημοσίων συγκοινωνιών, το θέμα της ιδιωτικοποίησης των εμπορικών δραστηριοτήτων των λιμανιών, την αναδιάρθρωση του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας,

Ερωτηθείς σχετικά ο κ. Δημητριάδης είπε πως το Υπουργείο Συγκοινωνιών και Εργων θέλει να εκτελεί όλα τα μεγάλα έργα υποδομής του κράτους, όπως οι βιολογικοί σταθμοί και τα αποχετευτικά. Θέση του όπως εξήγησε στα μεγάλα έργα η εκτέλεση να γίνεται κεντρικά ώστε να υπάρχει αυξημένος έλεγχος.

Διευκρίνισε ότι για μικρότερα έργα η αποκέντρωση είναι επιβαλλόμενη.

Επίσης ενημέρωσε για την προσπάθεια προώθησης έργων με τη μέθοδο του PPT (Private-Public Partnership) που θεωρείται υπό τα δεδομένα προσφερόμενη λύση για να αντιμετωπισθεί η χαμηλή ανάπτυξη.

Ο Πρόεδρος του ΕΥΡΩΚΟ Δημήτρης Συλλούρης αφού ανέφερε ότι υπήρξε ενημέρωση από τον Υπουργό Συγκοινωνιών και Εργων για τις αλλαγές που επεξεργάζεται σε διάφορα ζητήματα, επανέλαβε την αρχή του κόμματος του, ότι το κράτος χρειάζεται επανίδρυση.

Οι θεσμοί πρέπει να αναστηλωθούν και οι μηχανισμοί του κράτους να λειτουργήσουν με ένα σύγχρονο τρόπο, πρόσθεσε.

ΠΗΓΗ: ΚΥΠΕ

Δειτε Επισης

Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες
Έξω από το Υπουργείο Εργασίας οι απεργοί στον κλάδο σκυροδέματος-Θα επιδώσουν ψήφισμα στον Παναγιώτου