Το ιδανικό eShop
09:51 - 06 Οκτωβρίου 2014
Η κακή κατάσταση της οικονομίας δεν είναι ο μόνος υπαίτιος για την μείωση των πωλήσεων μια επιχείρησης. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι η κωλυσιεργία που παρατηρείται στην αναβάθμιση της επιχείρησης και η άρνηση της να συμβαδίζει με την τεχνολογία.
Όταν, μάλιστα, η επιχείρηση αυτή ασχολείται με το λιανικό εμπόριο, η λύση για αναβάθμιση και αύξηση των πωλήσεων είναι τόσο απλή όσο ένα eShop. Μέσα από ένα διαδικτυακό κατάστημα ο καταναλωτής έχει τη δυνατότητα να δει τα προϊόντα και να τα συγκρίνει με αυτά του ανταγωνισμού. Επίσης, η ευκολία παραγγελίας από το διαδίκτυο δίνει μεγάλες προοπτικές αύξησης των πωλήσεων, καθώς και προσέλκυση του νεανικού κοινού, αφού σύμφωνα με έρευνα της Experian Simmons το 65.7% των ατόμων που ψωνίζουν διαδικτυακά είναι 25 με 54 ετών, ενώ το 30% είναι ηλικίας 25-34.
Παράλληλα, η έρευνα της αμερικανικής Forrester Research δείχνει ότι οι πωλήσεις των eShop στις ΗΠΑ έφτασαν τα $231 δις το 2012 και αναμένεται να αγγίξουν τα $370 δις το 2017. Στοιχεία που προκύπτουν από έρευνα της PwC για το διαδικτυακό εμπόριο δείχνουν ότι 43% του πληθυσμού παγκοσμίως προτιμά να ψωνίζει από το διαδίκτυο. Η ίδια έρευνα καταδεικνύει ότι το 17% των καταναλωτών παρακολουθεί τα eShop που τον ενδιαφέρουν καθημερινά, ενώ το 22% και 24% σε εβδομαδιαία και μηνιαία βάση, αντίστοιχα.
Case study
Η επιτυχία του διαδικτυακού εμπορίου αποτυπώνεται σε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων. Ενδεικτικά, το κατάστημα τσαγιού SkinnyMe Tea με βάση την Αυστραλία αντιμετώπιζε σοβαρά προβλήματα πωλήσεων. Η ιδιοκτήτρια αποφάσισε να δημιουργήσει eShop και μέσα στους πρώτους έξι μήνες λειτουργίας του διαδικτυακού καταστήματος, ο τζίρος της εταιρείας αυξήθηκε κατά 600 χιλιάδες δολάρια το μήνα (μέσο όρο)
Επίσης, το αμερικανικό κατάστημα GoldieBlox, που πουλά παιδικά χειροποίητα παιχνίδια παρατήρησε αύξηση τζίρου ως και 300 χιλιάδες δολάρια το μήνα μέσα στους πρώτους 3 μήνες λειτουργίας του.
Το κτίσιμο του eShop
Φυσικά, για να είναι ένα eShop επιτυχημένο χρειάζεται δουλειά. Πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη σημασία στη λεπτομέρεια. Για παράδειγμα η παρουσίαση των προϊόντων πρέπει να είναι ελκυστική, να μην υπάρχουν λανθασμένες πληροφορίες, να είναι απλό και η πλοήγηση πρέπει να είναι εύκολη και άνετη για το χρήστη. Ένα εργαλείο που προσφέρει μια ολοκληρωμένη λύση δημιουργίας ενός ευκολόχρηστου eShop είναι το xSelio της Dynamic Works.
Το xSelio είναι μια έτοιμη-για-λανσάρισμα λύση για διαδικτυακό εμπόριο που παρέχει σε μια επιχείρηση εμπορίου τα εφόδια για αύξηση των εργασιών της μέσω του διαδικτύου. Μπορεί να ετοιμαστεί σε σύντομο χρονικό διάστημα και εύκολες οδηγίες χρήσης. Για περισσότερες πληροφορίες για το xSelio επισκεφτείτε την ιστοσελίδα www.xselio.com.