Παραγωγικότητα πωλήσεων με Microsoft Dynamics CRM
17:10 - 27 Οκτωβρίου 2014
Η Microsoft ανακοίνωσε τη νέα λύση για Sales Productivity (παραγωγικότητα πωλήσεων) που συνδυάζει το Microsoft Dynamics CRM Online Professional με το Office 365 και το Power BI.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, αυτός ο ισχυρός συνδυασμός προσφέρει στους επαγγελματίες πωλητές κορυφαία εργαλεία παραγωγικότητας που λειτουργούν απρόσκοπτα με επιχειρησιακές εφαρμογές (Apps) δίνοντάς τους την ευκαιρία να υλοποιήσουν περισσότερα και να πετύχουν υψηλότερους στόχους.
Η νέα πρόταση, προσφέρεται στους καταναλωτές στην ειδική τιμή των $65 ανά χρήστη, ανά μήνα. Οι υφιστάμενοι χρήστες του Office 365 μπορούν προχωρήσουν με αναβάθμιση στη λύση Sales Productivity στην τιμή των $45 ανά χρήστη, ανά μήνα. Οι προαναφερόμενες χρεώσεις είναι σχεδόν 50% χαμηλότερες σε σχέση με προτάσεις του ανταγωνισμού.
Η προσφορά είναι διαθέσιμη σε όλες τις αγορές σε όλο τον κόσμο, όπου το Microsoft Dynamics CRM Online, το Office 365 και Power BI είναι διαθέσιμα.
Η παραγωγικότητα είναι ένα σημαντικό στοιχείο για κάθε προσφορά επιχειρησιακών εφαρμογών (Apps), και αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για την οργάνωση πωλήσεων όπου οι εργαζόμενοι πρέπει να ανταποκρίνονται γρήγορα στις ανάγκες των πελατών τους. Συνδυάζοντας το Microsoft Dynamics CRM Online, μια αναγνωρισμένη και πρωτοποριακή λύση στο CRM, μαζί με το Office 365 την κορυφαία λύση παραγωγικότητας στην αγορά, η Microsoft δίνει τη δυνατότητα στους πωλητές να εργαστούν σε όλο το φάσμα της επιχείρησης καθώς και ευρύτερα με τους πελάτες απευθείας. Φέρνοντας μαζί το Outlook, το Lync, το Skype και το Yammer για απρόσκοπτη επαφή στο Microsoft Dynamics CRM Online, η εταιρεία έχει τη δυνατότητα να πετύχει πραγματική αύξηση της παραγωγικότητας και των πωλήσεων για τους πελάτες.
«Η σημασία του συνδυασμού ισχυρών εργαλείων παραγωγικότητας με επιχειρησιακές εφαρμογές (Apps) είναι κάτι που το Microsoft Dynamics έχει αναγνωρίσει και ομολογουμένως αποτελεί τον πυρήνα της στρατηγικής μας», δήλωσε ο Bob Stutz, Αντιπρόεδρος του Microsoft Dynamics CRM. «Δημιουργούμε τα προϊόντα μας έτσι ώστε να συνεργάζονται και να λειτουργούν άψογα από την πρώτη μέρα. Η νέα αυτή προσφορά (πρόταση) κάνει ευκολότερη τη διαδικασία για τους πελάτες μας, ώστε να επωφεληθούν από αυτό το συνδυασμό των λύσεων: Microsoft Dynamics CRM - Office 365 - Power BI».
Η γνωστός ελεγκτικός οίκος Grant Thornton LLP, μέλος του Ομίλου Grant Thornton International, επέλεξε τη λύση της Microsoft, Sales Productivity, αντί του Salesforce.com για να μπορέσει η εταιρεία να προσφέρει στους πελάτες της κάτι που ο ανταγωνισμός δεν μπορεί, δηλαδή εξατομικευμένες υπηρεσίες και πιο στενή σχέση συνεργασίας.
Με έσοδα 1.3 δις. δολάρια, περισσότερους από 500 συνεργάτες και 6.000 υπαλλήλους, η Grant Thornton, έχει ήδη επιτύχει απίστευτα θετικά αποτελέσματα. Ένας από τους βασικούς της στόχους ως επιχείρηση ήταν να αυξήσει την ομαδική συνεργασία μεταξύ των συνεργατών της που ειδικεύονται στις πωλήσεις. Με την αξιοποίηση των λύσεων της Microsoft, η Grant Thornton έχει πετύχει 700% αύξηση στον αριθμό των επαφών στο σύστημά της σε σχέση με την παλαιότερη legacy λύση, και 450% αύξηση του αριθμού των νέων ευκαιριών. Αυτό μεταφράζεται σε 5,5 φορές περισσότερες πράξεις που έχουν διαχειριστεί από το σύστημα της εταιρείας. Με τις λύσεις της Microsoft, οι ομάδες πωλήσεων της Grant Thornton είναι πλέον σε θέση να διακρίνουν εύκολα τις τάσεις που επηρεάζουν τους πελάτες τους, ώστε να μπορούν να δρουν προληπτικά.
Η ροή της ομάδας πωλήσεων έχει αυξηθεί, με το ποσοστό επιτυχίας τους να είναι πλέον 39% υψηλότερο, με τη μέση τιμή επιτυχίας να έχει αυξηθεί κατά 36%. Δεν είναι μόνο το γεγονός ότι κλείνουν περισσότερες συμφωνίες, αλλά οι νέες συμφωνίες είναι επιχειρηματικά πιο μεγάλες. «Οι εξειδικευμένες πληροφορίες προς όφελος του πελάτη, κάνουν τους έξυπνους ανθρώπους να φαίνονται εξυπνότεροι, κάτι το οποίο δημιουργεί μια πιο διαπροσωπική πελατειακή εμπειρία», δήλωσε ο Rick Stow, Επικεφαλής Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων της Grant Thornton.