Powered by

Προς το παρόν όχι τέλη τερματικής περιοχής για τα αεροδρόμια

Το ενδεχόμενο η Πολιτική Αεροπορία να επιβάλει τέλη τερματικού στις αεροπορικές εταιρείες που χρησιμοποιούν τα αεροδρόμια Λάρνακας και Πάφου, δεν μελετάται στο παρόν στάδιο, δήλωσε ο υπουργός Συγκοινωνιών Μάριος Δημητριάδης, έπειτα από ερώτηση του βουλευτή των Οικολόγων Γιώργου Περδίκη.
 
Ήδη για το θέμα αυτό, ο κ. Δημητριάδης είχε πρόσφατα συγκαλέσει σύσκεψη με τα συναρμόδια Υπουργεία και τους εμπλεκόμενους φορείς (Κυπριακές Αερογραμμές και εταιρεία Hermes) για ανταλλαγή απόψεων και έχει αποφασιστεί ότι το θέμα αυτό θα επανεξεταστεί σε μεταγενέστερο στάδιο.

Όπως εξήγησε ο υπουργός, «στο πλαίσιο της Συμφωνίας Παραχώρησης καθορίζονται τα τέλη Αερολιμένα που μπορεί να εφαρμόσει η εταιρεία Hermes Airports Ltd, και τα οποία ουσιαστικά αφορούν υπηρεσίες που παρέχει η εταιρεία Hermes ως διαχειρίστρια Εταιρεία του Αεροδρομίου για τη διακίνηση και ασφάλεια των επιβατών εντός του χώρου του Αερολιμένα».

Επιπρόσθετα, σημείωσε ότι  τα τέλη για αεροναυτιλιακές υπηρεσίες, οι οποίες παρέχονται από τους φορείς παροχής υπηρεσιών εναέριας κυκλοφορίας και από τους φορείς παροχής μετεωρολογικών υπηρεσιών, για τον καθορισμό κοινού συστήματος χρέωσης των αεροναυτιλιακών υπηρεσιών, είναι ανεξάρτητα από τα τέλη Αερολιμένα. 

Ωστόσο, ο κ. Δημητριάδης επεξήγησε ότι  «τα κράτη μέλη δύνανται να αποφασίσουν να μην εφαρμόσουν τον παρόντα Κανονισμό στις αεροναυτιλιακές υπηρεσίες που παρέχονται σε αερολιμένες με λιγότερες των 70,000 αεροπορικών κινήσεων ετησίως», σημειώνοντας ότι ο αριθμός των κινήσεων υπολογίζεται ως το άθροισμα των απογειώσεων και προσγειώσεων και συνιστά το μέσο όρο κινήσεων των 3 προηγούμενων ετών. Συνεπώς, ο υπουργός ανέφερε ότι οι αερολιμένες μας με ετήσιο αριθμό κινήσεων κατά πολύ μικρότερο των 70,000 ετησίως, δεν εμπίπτουν στις πρόνοιες της υποχρεωτικής εφαρμογής του πιο πάνω Κανονισμού.

Τέλος, ο υπουργός  κατέληξε ότι «μελετάται στο παρόν στάδιο κατά πόσο ενδείκνυται η σταδιακή εισαγωγή του τέλους τερματικής περιοχής λαμβάνοντας υπόψη τις παρούσες συνθήκες ανταγωνισμού και τα επιβαλλόμενα μέτρα για ενίσχυση του τομέα του τουρισμού».  

Αερολιμένας Λάρνακας-

Αεροπορικές κινήσεις εμπορικών

πτήσεων

Αερολιμένας Πάφου-Αεροπορικές

κινήσεις εμπορικών πτήσεων

Έτος

Συνολικές Αεροπορικές Κινήσεις

Μέσος όρος

Αεροπορικών κινήσεων τριών ετών

Συνολικές Αεροπορικές Κινήσεις

Μέσος όρος Αεροπορικών κινήσεων τριών ετών

2006

39.394

 

12.435

 

2007

41.658

 

11.588

 

2008

43.318

41.457

11.989

12.004

2009

41.963

42.313

11.617

11.731

2010

43.198

42.826

11.426

11.677

2011

43.368

42.843

10.624

11.222

2012

40.136

42.234

13.184

11.745

2013

34.632

39.379

12.503

12.104

 

 

Δειτε Επισης

Philippe Bone: Μεγαλόπνοα σχέδια για την Accor στην Κύπρο-Σχεδιάζει τουλάχιστον 40 ξενοδοχεία με δέκα έργα ήδη σε εξέλιξη
Ολοταχώς για μεγάλο ρεκόρ ο τουρισμός... Πάνε για να σπάσουν το φράγμα των τεσσάρων εκατομμυρίων οι αφίξεις
Στα καλύτερά του με άνοδο σε αφίξεις και έσοδα ο τουρισμός...Αύξηση της συνεισφοράς του τομέα στο ΑΕΠ
Νέες προσθήκες στο Trilogy Plaza-To πολυαναμενόμενο εστιατόριο που ανοίγει τις πόρτες του την άνοιξη
Ισπανία: «Καμπάνα» 179 εκατ. σε πέντε αεροπορικές για καταχρηστικές χρεώσεις
Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας