Online αγορές: Ένδυση, υπόδηση καλλυντικά τα πρωτεία

  • Αύξηση αγορών από Κινητό καιTablet
  • Το EBay παραμένει η πρώτη επιλογή

Τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2013 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών διαδραστικού μάρκετινγκ ImarComms.

Το i report  κατέγραψε την online καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για το τέταρτο τρίμηνο του 2013 με τον Δεκέμβριο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση από τους υπόλοιπους μήνες του έτους με 61.6%. Για τους μήνες Οκτώβριο και Νοέμβριο καταγράφηκαν τα ποσοστά 42.6% και 39% αντίστοιχα.  

Γενικότερα οι online αγορές αυξήθηκαν κατά 0.8% από το προηγούμενο τρίμηνο του 2013 στο 33.7% παρά την συνεχιζόμενη οικονομική ύφεση.

Το i report κατέγραψε συνεχιζόμενη αύξηση στη χρήση του κινητού τηλεφώνου για online αγορές φτάνοντας  το 18.4% των συνολικών online αγορών του τέταρτου τριμήνου του 2013, ενώ επίσης συνεχιζόμενη αύξηση κατέγραψαν οι αγορές που έγιναν μέσο Tablet φτάνοντας το 9.5%. Το ποσοστό των αγορών που έγινε μέσο ηλεκτρονικού υπολογιστή μειώθηκε στο 86.6%.

Επίσης, το 92.5%  των online αγορών έγιναν από το σπίτι και το 11.1% από το γραφείο.

«Τα αποτελέσματα του τέταρτου τριμήνου του 2013 δείχνουν μια σημαντική δυναμική κυρίως λόγω Δεκεμβρίου που παρόλη την αστάθεια της αγοράς κρατάει τις online αγορές σε ανοδική πορεία», δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.  

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε: Πρώτη  την κατηγορία Ειδών Ένδυσης  με 46.5% με αύξηση 3%, με τα αθλητικά ρούχα να αυξάνονται  στο 61.3% και τα  ρούχα εργασίας να μειώνονται στο  54.1%.
Δεύτερη την κατηγορία των Ειδών Υπόδησης με 22.8% και αύξηση 11.4%
Τρίτη την κατηγορία των καλλυντικών με 18.7% και αύξηση 2.5%
Τέταρτη τις συσκευές τηλεφώνου με 16.2% και μείωση κατά 2.3%


Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε το Ebay να παραμένει πρώτο με 59.3% με αύξηση 3.3%, δεύτερη πήγε η Amazon με 29% και αύξηση 1.2%  και τρίτο ακολουθεί το Asos με 17% και αύξηση 1.1%. Ακολουθεί το Strawberrynet με 6.7% και η Cyprus Airways με 5.8%.  

Επίσης από τα υπόλοιπα online shops, το i report κατέγραψε ανάμεσα στα Top Ten μεταξύ άλλων – το Feel Unique με 5.6%, και το Net A Porter  με 5%.

«Στην πιο σημαντική περίοδο του έτους για τις online αγορές το I Report κατέγραψε μια αλλαγή στις επιλογές των αγαθών που έχουν την περισσότερη ζήτηση με την ένδυση και την υπόδηση να ξεπερνούν τα προϊόντα τεχνολογίας αλλά ακόμη και τα καλλυντικά να υπερέχουν των ταξιδιών και των βιβλίων καταδεικνύοντας την γενική προτίμηση να τείνει προς τα άκρως απαραίτητα και προσιτά», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.  

www.imarcomms.com

www.evresis.com.cy

 

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης