Νέο λογότυπο για την Absolut

Νέο πρόσωπο με νέο λογότυπο θα λανσάρει μέσα στους επόμενους μήνες η βότκα Absolut, του Ομίλου Pernod Ricard, ενός εκ των δύο ηγετών, σε παγκόσμιο επίπεδο, της κατηγορίας αλκοολούχων ποτών & οίνου. 
 
Το νέο λογότυπο αντικαθιστά το παραδοσιακό, που αποτελείτο από την τριών γραμμών επωνυμία - Absolut Χώρα της Σουηδίας - με εξαίρεση το ίδιο το μπουκάλι. Ενσωματώνει μια ενημερωμένη γραμματοσειρά και χρωματική παλέτα, βάση της οποίας η εταιρεία προσδοκεί να φέρει τη βότκα μέσα σε μια κοινή εμφάνιση. 
 
Η Pernod Ricard έχει χρησιμοποιήσει την απλοποιημένη ονομασία Absolut στο παρελθόν. Η αλλαγή στο λογότυπο αντικατοπτρίζει την αναγνωρισιμότητας της βότκας, ενώ προδιαγράφει και τη μελλοντική ανάπτυξη. Η ανανεωμένη ταυτότητα δημιουργήθηκε για να απλοποιήσει, να ενοποιήσει και να ενισχύσει τις πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων της μάρκας, ανοίγοντας το ευρύ φάσμα της ιστορίας της, ενώ παράλληλα εξακολουθεί να αισθάνεται σαφώς «Absolut» .
 
Το ανανεωμένο λουκ προωθείται αρχικά μέσω της ανανεωμένης διαδικτυακής πύλης της μάρκας, η οποία ξεκίνησε στις 7 Ιανουαρίου, σε μια προσπάθεια να εμπλέξει πιο στενά τους φανς της.  
 
Η επένδυση αυτή της Pernod Ricard στη ναυαρχίδα των brands βότκας που διαθέτει, έρχεται σε μια εποχή αυξημένου ανταγωνισμού στην κατηγορία, όπου οι κατασκευαστές ποτών φέρουν στο προσκήνιο την κληρονομιά των brands τους, ώστε να εκμεταλλευτούν τη ζήτηση για premium αλκοολούχα ποτά.
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο σχέδιο ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης-Ο αριθμός των χορηγιών, οι κατηγορίες και τα ποσά (πίνακες)
Νέο σχέδιο ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης ύψους €2,5 εκατ. ενέκρινε το Υπουργικό-Πόσες χορηγίες θα δοθούν
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκατ. στους μετόχους της
«Το πλαφόν δεν είναι αυτοσκοπός...Οι ελεύθερες αγορές δουλεύουν στη βάση της κερδοφορίας»
Α. Χατζηαδάμου: Πιέσεις στην αγορά λόγω «e-kalathi»-Παρέμβαση που δημιούργησε προβλήματα σε συγκεκριμένες υπεραγορές
Αλέξανδρος Ιωσηφίδης: Ανήσυχοι για τα στενά του Ορμούζ οι Κύπριοι πλοιοκτήτες-Κίνδυνος εγκλωβισμού των πλοίων
Ο Πόλυς Μιχαηλίδης στα Δ.Σ. CTC, Ermes και Woolworth-Ο Μενέλαος Σιακόλας μέλος της Επιτροπής Διορισμών
Πώς κινήθηκαν οι τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων τον Μάιο...Μεγάλη αύξηση σε μαλάκια και λάδι
Έκθεση KPMG: Χαμένα έσοδα ύψους 22 εκατ. από την κατανάλωση παράνομων τσιγάρων το 2024 για την Κύπρο
Μαρίνα Χατζημανώλη: Τι θα επιφέρει ένα ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ-Αλυσιδωτές οι επιπτώσεις