Νέο λογότυπο για την Absolut

Νέο πρόσωπο με νέο λογότυπο θα λανσάρει μέσα στους επόμενους μήνες η βότκα Absolut, του Ομίλου Pernod Ricard, ενός εκ των δύο ηγετών, σε παγκόσμιο επίπεδο, της κατηγορίας αλκοολούχων ποτών & οίνου. 
 
Το νέο λογότυπο αντικαθιστά το παραδοσιακό, που αποτελείτο από την τριών γραμμών επωνυμία - Absolut Χώρα της Σουηδίας - με εξαίρεση το ίδιο το μπουκάλι. Ενσωματώνει μια ενημερωμένη γραμματοσειρά και χρωματική παλέτα, βάση της οποίας η εταιρεία προσδοκεί να φέρει τη βότκα μέσα σε μια κοινή εμφάνιση. 
 
Η Pernod Ricard έχει χρησιμοποιήσει την απλοποιημένη ονομασία Absolut στο παρελθόν. Η αλλαγή στο λογότυπο αντικατοπτρίζει την αναγνωρισιμότητας της βότκας, ενώ προδιαγράφει και τη μελλοντική ανάπτυξη. Η ανανεωμένη ταυτότητα δημιουργήθηκε για να απλοποιήσει, να ενοποιήσει και να ενισχύσει τις πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων της μάρκας, ανοίγοντας το ευρύ φάσμα της ιστορίας της, ενώ παράλληλα εξακολουθεί να αισθάνεται σαφώς «Absolut» .
 
Το ανανεωμένο λουκ προωθείται αρχικά μέσω της ανανεωμένης διαδικτυακής πύλης της μάρκας, η οποία ξεκίνησε στις 7 Ιανουαρίου, σε μια προσπάθεια να εμπλέξει πιο στενά τους φανς της.  
 
Η επένδυση αυτή της Pernod Ricard στη ναυαρχίδα των brands βότκας που διαθέτει, έρχεται σε μια εποχή αυξημένου ανταγωνισμού στην κατηγορία, όπου οι κατασκευαστές ποτών φέρουν στο προσκήνιο την κληρονομιά των brands τους, ώστε να εκμεταλλευτούν τη ζήτηση για premium αλκοολούχα ποτά.
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Σώτος Τρικωμίτης: Πήραμε διαβεβαιώσεις, περιμένουμε πράξεις για την ηλεκτροκίνηση-Παραγωγικός ο διάλογος
Αλέξης Βαφεάδης: Ακούσαμε τις θέσεις του ΣΕΜΗΟ, σύντομα νέα σχέδια για ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης
ΤΟΜ: 1.300 κλήσεις πολιτών που αναμένουν ραντεβού για αερόσακο-Προχωρούν με αυξημένο ρυθμό οι αντιπροσωπείες
Frou Frou: Βλέπει σημαντική μείωση στις τιμές κακάο μέχρι τέλος 2025-Η εκτίμηση για τις επιπτώσεις του εμπορικού πολέμου
Αυξήθηκε το έλλειμμα εμπορικού ισοζυγίου το πρώτο τρίμηνο-Οι συνολικές εισαγωγές αγαθών και οι εξαγωγές
Τα λένε για την ηλεκτροκίνηση Βαφεάδης, ΣΕΜΗΟ και ΟΕΒ...Τι ζητούν οι εισαγωγείς και η διαβεβαίωση του Υπουργείου
Hadjikyriakos & Sons: Φέρνει σε αποκλειστική διάθεση τα καινοτόμα συστήματα κουζίνας BORA στην Κύπρο
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες
Οι κολοσσοί του ελληνικού λιανεμπορίου που επενδύουν στα πολυκαταστήματα ERA-Η νέα εποχή μετά την εξαγορά