Νέο λογότυπο για την Absolut

Νέο πρόσωπο με νέο λογότυπο θα λανσάρει μέσα στους επόμενους μήνες η βότκα Absolut, του Ομίλου Pernod Ricard, ενός εκ των δύο ηγετών, σε παγκόσμιο επίπεδο, της κατηγορίας αλκοολούχων ποτών & οίνου. 
 
Το νέο λογότυπο αντικαθιστά το παραδοσιακό, που αποτελείτο από την τριών γραμμών επωνυμία - Absolut Χώρα της Σουηδίας - με εξαίρεση το ίδιο το μπουκάλι. Ενσωματώνει μια ενημερωμένη γραμματοσειρά και χρωματική παλέτα, βάση της οποίας η εταιρεία προσδοκεί να φέρει τη βότκα μέσα σε μια κοινή εμφάνιση. 
 
Η Pernod Ricard έχει χρησιμοποιήσει την απλοποιημένη ονομασία Absolut στο παρελθόν. Η αλλαγή στο λογότυπο αντικατοπτρίζει την αναγνωρισιμότητας της βότκας, ενώ προδιαγράφει και τη μελλοντική ανάπτυξη. Η ανανεωμένη ταυτότητα δημιουργήθηκε για να απλοποιήσει, να ενοποιήσει και να ενισχύσει τις πλατφόρμες ανταλλαγής μηνυμάτων της μάρκας, ανοίγοντας το ευρύ φάσμα της ιστορίας της, ενώ παράλληλα εξακολουθεί να αισθάνεται σαφώς «Absolut» .
 
Το ανανεωμένο λουκ προωθείται αρχικά μέσω της ανανεωμένης διαδικτυακής πύλης της μάρκας, η οποία ξεκίνησε στις 7 Ιανουαρίου, σε μια προσπάθεια να εμπλέξει πιο στενά τους φανς της.  
 
Η επένδυση αυτή της Pernod Ricard στη ναυαρχίδα των brands βότκας που διαθέτει, έρχεται σε μια εποχή αυξημένου ανταγωνισμού στην κατηγορία, όπου οι κατασκευαστές ποτών φέρουν στο προσκήνιο την κληρονομιά των brands τους, ώστε να εκμεταλλευτούν τη ζήτηση για premium αλκοολούχα ποτά.
 
Πηγή: www.marketingweek.co.uk
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών