Digital marketing: Πάρτε δυνατή γεύση Coca-Cola

Μπορείτε να θυμηθείτε πόσες και ποιες διαφημιστικές ατάκες - που στόχο είχαν να σας ενθαρρύνουν να αγοράσετε ένα προϊόν ή μία υπηρεσία - όχι μόνο σας έπεισαν, αλλά σας έμειναν για πάντα; To σίγουρο είναι, πάντως, ένα. Σ’ αυτές δεν υπάρχει περίπτωση να μην περιλαμβάνεται, τουλάχιστον, μια ατάκα της Coca-Cola, καθώς το αγαπημένο αναψυκτικό εδώ και δεκαετίες κατάφερε να δημιουργεί εύστοχες και ευχάριστες καμπάνιες, που κερδίζουν μεγάλους και μικρούς.

Στο ταξίδι της Coca-Cola Ελλάδος, μέσα από πρακτικά παραδείγματα και tips για το digital marketing και τα social media, θα μας οδηγήσει η Αλεξάνδρα Μπουτοπούλου, Digital and Social Media Specialist της εταιρείας Mindshare Ελλάδος.

Η κ. Μπουτοπούλου θα βρίσκεται στην Κύπρο αποκλειστικά για το 10ο Digital Marketing Forum & Exhibition, που θα πραγματοποιηθεί στις 31 Ιανουαρίου στο ξενοδοχείο Hilton, και σε ομιλία της θα αναπτύξει το θέμα «Facebook οptimization: A love story between content and advertising».
Η Αλεξάνδρα Μπουτοπούλου άρχισε να εργάζεται στο χώρο της επικοινωνίας το 1998, πρώτα στο DBB London και αργότερα στο Tribal DDB London. Εντάχθηκε στην ομάδα της Mindshare Athens το 2002 και από τότε έχει συνεργαστεί με εθνικούς φορείς και πολυεθνικές εταιρείες, όπως, Coca-Cola, British Gas, Sony, Diageo, Ford Motors, Warner Bros και Feel Good Entertainment. Είναι η digital expert του συστήματος της Coca-Cola και ηγείται των διαδικτυακών της projects στην Ελλάδα. Όλα αυτά τα χρόνια είναι αφοσιωμένη στα digital media, αλλά και στην επικοινωνία μέσω της τηλεόρασης.

Το συνέδριο
Στο 10ο Digital Marketing Forum & Exhibition, αναμένεται να συγκεντρωθούν οι εκλεκτότεροι των ειδικών και οι ειδικότεροι της αγοράς, για να δώσουν το έναυσμα, τα εργαλεία και τα εχέγγυα για μια ψηφιακή στρατηγική επικοινωνίας, που θα ανεβάσει τα «likes» στο διαδίκτυο και τις πωλήσεις στα ύψη! To φετινό συνέδριο, όπως και η έκθεση, έχουν θέσει ένα κοινό, πολύπλευρο και φιλόδοξο στόχο: Κάθε εταιρεία και brand να αποκτήσουν στον ψηφιακό κόσμο τη θέση που τους αξίζει.

Το ακροατήριο
Το συνέδριο απευθύνεται σε Διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ από επιχειρήσεις όλων των τομέων οικονομικής δραστηριότητας. Ειδικότερα σε: Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing (Direct Sales, Direct Marketing, Δημόσιες Σχέσεις, CRM), Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλους, Γενικούς Διευθυντές και Line Managers από επιχειρήσεις και On Line Media.

Το προφίλ
Κύριος Χορηγός: Cytamobile-Vodafone. Χορηγοί και Εκθέτες: Cytamobile-Vodafone, Cablenet, Όμιλος Πηλακούτα, Lumiere TV Ltd (LTV), Phil Andreou Digital Printing Services Ltd, Adstore, Byte Digital Agency, Hybrid Advertising Alliance, M.S.P.S. Market Support Promotion Services,  Sweetpeen Ltd, Webarts Digital Agency. Οργανωτής: IMH. Χορηγός Εταιρικής Ένδυσης: Voici La Mode Ltd - Αντιπρόσωπος Marks and Spencer Stores Λευκωσίας. Χορηγοί Επικοινωνίας: Το περιοδικό IN Business, το πρώτο business portal της Κύπρου - InBusinessNews.com - και το SIGMALIVE.COM. Υποστηρικτής: Electra Hotels & Resorts. Υπό την αιγίδα του ΙΑΒ Hellas, του Συνδέσμου Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου.

Για περισσότερες πληροφορίες, εγγραφές και κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε: Tηλ.: 22505555, φαξ: 22679820, ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com, e-mail: events@imhbusiness.com.
 

Δειτε Επισης

Στους δωρητές του TechIsland η BrainRocket-Βασικός παίχτης στον αναπτυσσόμενο τομέα της τεχνολογίας της Κύπρου
Πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία στη Λευκωσία το 4ο CITEA Digital Cyprus Conference (pics)
Bcentriqe.ai: Στρατηγική επέκταση στην Κύπρο για την εταιρεία με έδρα τη Silicon Valley-Φέρνει πρωτοποριακές λύσεις τεχνητής νοημοσύνης
Η αξιοποίηση των big data από τις επιχειρήσεις...Πώς και γιατί μπορούν να δώσουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα
Τεχνητή νοημοσύνη εν δράσει... Πώς το AI μεταμορφώνει επιχειρήσεις και κυβερνητικά συστήματα
Η τεχνολογία ως εργαλείο στα χέρια των επιχειρήσεων για αναδιαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη
Λευτέρης Γαροφαλάκης: «Η ασφάλεια δεν είναι αυτοσκοπός»-Το AI και η μετάβαση στα Windows 11
Khaliq Khan: Γιατί το ΑΙ μεταμορφώνει την έννοια της αξίας στους οργανισμούς
Mark Oost: Tα πραγματικά οφέλη των AI agents και της GenAI
Αργύρης Μακρυγεώργου: Η μεγάλη ειρωνεία πίσω από την ΤΝ