Λεπτός: Εκπαιδευτικά σεμινάρια προσωπικού
11:06 - 19 Σεπτεμβρίου 2013
Ο Όμιλος Εταιρειών ΛΕΠΤΟΣ πραγματοποίησε την περασμένη εβδομάδα διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο για το προσωπικό της στο ξενοδοχείο Leptos Paphos Gardens στην Πάφο, με θέμα η εξυπηρέτηση των πελατών με την εμπειρία του πελάτη και το απόλυτο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Το σεμινάριο, αναφέρει η εταιρεία, τελέστηκε μέσα στα πλαίσια της αναγκαιότητας για σκοπούς αναβάθμισης των παρεχόμενων υπηρεσιών, συστημάτων και σχεδιασμών. «Προτεραιότητα η συμπεριφορά και γενικότερα ο επαγγελματικός χειρισμός των πελατών αφού ο πελάτης ήταν πάντοτε και είναι η προτεραιότητα κάθε εταιρείας παροχής υπηρεσιών».
Ομιλητής στο σεμινάριο ήταν ο κ. Θεόδωρος Παναγιώτου διευθυντής του Κυπριακού ινστιτούτου διοίκησης (CIIM) και καθηγητής της διαχείρισης οικονομικών ζητημάτων , ο οποίος αναφέρθηκε κυρίως στην ανάπτυξη διαχείρισης των πελατειακών σχέσεων, και μια ευκαιρία για οικοδόμηση μιας μακροπρόθεσμης επιχειρηματικής σχέσης με τον πελάτη, προχωρώντας σε ένα σύνθημα για τη βελτίωση της εταιρικής εμπειρίας.
Παρόν στο σεμινάριο έδωσε ο κ. Μιχαλάκης Λεπτός, Πρόεδρος του Ομίλου Εταιρειών Λεπτός, όπου σε σύντομη ομιλία του αναφέρθηκε για τους καινούργιους στόχους και τις φιλοδοξίες του Ομίλου σε αυτές τις οικονομικές δυσκολίες που περνά ο τόπος τονίζοντας ότι είναι απόλυτα αναγκαίο η αναθεώρηση παλαιών τακτικών και συμπεριφορών.