Mall of Cyprus: Μειωμένη επισκεψιμότητα, πολεμά με προσφορές

Μειωμένη κατά 10% ήταν η επισκεψιμότητα στο Mall of Cyprus την περίοδο 25 Μαρτίου με 15 Απριλίου, η οποία, σύμφωνα με τον Μάριο Χοιρομερίδη, Γενικό Διευθυντή του The Mall of Cyprus, οφείλεται στο σοκ και την αβεβαιότητα που υπάρχει στην αγορά. Μέσα στο διάστημα αυτό, οι πωλήσεις ήταν μειωμένες σε ανησυχητικό επίπεδο, αναφέρει ο κ. Χοιρομερίδης.

Μέσα στο διάστημα αυτό και μετά από παρότρυνση της διεύθυνσης του Mall οι καταστηματάρχες προχώρησαν σε προσφορές για να κινηθεί η αγορά. «Το περασμένο Σάββατο είχαμε περισσότερες από 20 προσφορές σε καταστήματα και εστιατόρια, με αποτέλεσμα να ενθαρρυνθεί ο κόσμος και να αυξηθεί η επισκεψιμότητα», υπογραμμίζει ο κ. Χοιρομερίδης.

Όσο αφορά το Πάσχα, ο κ. Χοιρομερίδης αναμένει ότι η προσέλευση του κόσμου θα είναι ικανοποιητική, αφού θα είναι ένα διάλλειμα για τους καταναλωτές, ενώ οι καταστηματάρχες θα δώσουν ώθηση μέσω προσφορών. Τέλος, αναφέρει ότι το Mall θα ανακοινώσει σύντομα μέτρα για να βοηθήσει τα καταστήματα.

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά