Τα περίπτερα τα έχουν με την ΜΤΝ

Εντονη ήταν η αντίδραση των οργανωμένων περιπτέρων και καταστημάτων διαρκούς εξυπηρέτησης, στη μονομερή ενέργεια της ΜΤΝ να μειώσει την προμήθεια που λαμβάνουν για τη διάθεση των προϊόντων της.

Σε κοινή εγκύκλιο προς όλα τα μέλη τους, ο Σύνδεσμος Καταστημάτων Διαρκούς Εξυπηρέτησης και ο Παγκύπριος Σύνδεσμος Περιπτερούχων (ΠΟΒΕΚ), χαρακτηρίζουν την απόφαση της ΜΤΝ «πρόκληση που θέτει σε κίνδυνο την ίδια την επιβίωση των επιχειρήσεων του κλάδου».

Οι δύο Σύνδεσμοι, οι οποίοι εκπροσωπούν σχεδόν όλα τα περίπτερα και καταστήματα διαρκούς εξυπηρέτησης στην Κύπρο, αποφάσισαν, ως πρώτο μέτρο αντίδρασης, να καλέσουν από κοινού τα μέλη τους να σταματήσουν άμεσα να πωλούν πακέτα σύνδεσης ΜΤΝ και να τα επιστρέψουν στους αντιπροσώπους από τους οποίους τα προμηθεύονται.

Καλούν τα μέλη τους να συμμετάσχουν δυναμικά και καθολικά σ’ αυτή την κινητοποίηση, γιατί, όπως αναφέρουν στην εγκύκλιο «από την αντίδρασή μας, θα εξαρτηθεί εάν η ΜΤΝ –αλλά και οποιοσδήποτε άλλος προμηθευτής μας μπορεί να κάνει παρόμοιες σκέψεις– θα αντιληφθεί ότι δεν μπορεί να μας συμπεριφέρεται με αυτό τον τρόπο. Η συνέχιση της μεταξύ μας συνεργασίας, απαιτεί αλληλοσεβασμό και την ύπαρξη αμοιβαίου οφέλους».    

Ο Πρόεδρος του ΣΥ.ΚΑ.Δ.Ε. Ανδρέας Θεοδούλου, χαρακτήρισε απαράδεκτη την στάση της ΜΤΝ, αφενός γιατί δεν προηγήθηκε κανένας διάλογος μεταξύ των δύο πλευρών και αφετέρου γιατί η εταιρεία δεν έλαβε καθόλου υπόψη τα σοβαρά προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις του κλάδου και τα έξοδα με τα οποία επιβαρύνονται για να είναι σε θέση να λειτουργούν ως σημεία διάθεσης των προϊόντων της. «Καλούμε τα μέλη μας να αντιδράσουν έντονα, γιατί με ποσοστά προμήθειας της τάξης του 3% και 5% οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις μας δεν είναι βιώσιμες».   
 

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών