Hyundai: Άνοδος 9,9% στις πωλήσεις

Αύξηση 9,9% σημείωσε η Hyundai μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2013, διαθέτοντας 3.500.022 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Και αυτό παρά την ελαφρά μείωση των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά.
 
Στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, η Hyundai θα συνεχίσει τις προσπάθειες για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας, ενισχύοντας έτσι την αξία της μάρκας, σ’ ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον στις ανεπτυγμένες, αλλά και στις αναδυόμενες αγορές.
 
Συγκεκριμένα, η Hyundai θα ενισχύσει και επεκτείνει τη σειρά μοντέλων στην κατηγορία Modern Premium, στον τομέα του σχεδιασμού, του μάρκετιγκ, των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης μετά την πώληση.
 
Άνοδο σημείωσε και ως μάρκα η Hyundai, στον αριθμό 43 του καταλόγου Interbrand 2013 Best 100 Global Brands, με συνολική αύξηση της αξίας της κατά 20,5%.
 

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη