Hyundai: Άνοδος 9,9% στις πωλήσεις

Αύξηση 9,9% σημείωσε η Hyundai μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2013, διαθέτοντας 3.500.022 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Και αυτό παρά την ελαφρά μείωση των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά.
 
Στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, η Hyundai θα συνεχίσει τις προσπάθειες για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας, ενισχύοντας έτσι την αξία της μάρκας, σ’ ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον στις ανεπτυγμένες, αλλά και στις αναδυόμενες αγορές.
 
Συγκεκριμένα, η Hyundai θα ενισχύσει και επεκτείνει τη σειρά μοντέλων στην κατηγορία Modern Premium, στον τομέα του σχεδιασμού, του μάρκετιγκ, των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης μετά την πώληση.
 
Άνοδο σημείωσε και ως μάρκα η Hyundai, στον αριθμό 43 του καταλόγου Interbrand 2013 Best 100 Global Brands, με συνολική αύξηση της αξίας της κατά 20,5%.
 

Δειτε Επισης

Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
Προ των πυλών μεγάλη οικιστική ανάπτυξη από το My Mall Λεμεσού-Προς ολοκλήρωση το Leptos Limassol Park
Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ