Hyundai: Άνοδος 9,9% στις πωλήσεις
09:56 - 06 Νοεμβρίου 2013

Αύξηση 9,9% σημείωσε η Hyundai μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2013, διαθέτοντας 3.500.022 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Και αυτό παρά την ελαφρά μείωση των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά.
Στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, η Hyundai θα συνεχίσει τις προσπάθειες για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας, ενισχύοντας έτσι την αξία της μάρκας, σ’ ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον στις ανεπτυγμένες, αλλά και στις αναδυόμενες αγορές.
Συγκεκριμένα, η Hyundai θα ενισχύσει και επεκτείνει τη σειρά μοντέλων στην κατηγορία Modern Premium, στον τομέα του σχεδιασμού, του μάρκετιγκ, των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης μετά την πώληση.
Άνοδο σημείωσε και ως μάρκα η Hyundai, στον αριθμό 43 του καταλόγου Interbrand 2013 Best 100 Global Brands, με συνολική αύξηση της αξίας της κατά 20,5%.