Hyundai: Άνοδος 9,9% στις πωλήσεις

Αύξηση 9,9% σημείωσε η Hyundai μέχρι το τέλος του τρίτου τριμήνου του 2013, διαθέτοντας 3.500.022 αυτοκίνητα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Και αυτό παρά την ελαφρά μείωση των πωλήσεων στην εγχώρια αγορά.
 
Στο τελευταίο τρίμηνο της χρονιάς, η Hyundai θα συνεχίσει τις προσπάθειες για περαιτέρω βελτίωση της ποιότητας, ενισχύοντας έτσι την αξία της μάρκας, σ’ ένα εξαιρετικά ανταγωνιστικό περιβάλλον στις ανεπτυγμένες, αλλά και στις αναδυόμενες αγορές.
 
Συγκεκριμένα, η Hyundai θα ενισχύσει και επεκτείνει τη σειρά μοντέλων στην κατηγορία Modern Premium, στον τομέα του σχεδιασμού, του μάρκετιγκ, των πωλήσεων και της εξυπηρέτησης μετά την πώληση.
 
Άνοδο σημείωσε και ως μάρκα η Hyundai, στον αριθμό 43 του καταλόγου Interbrand 2013 Best 100 Global Brands, με συνολική αύξηση της αξίας της κατά 20,5%.
 

Δειτε Επισης

Γιορτή του κυπριακού επιχειρείν...Πλησιάζει η τελετή απονομής των 17ων IN Business Awards
Στη Βουλή το νομοσχέδιο για το brain gain-Τα κίνητρα, οι διευκολύνσεις και το κέρδος για την Κυπριακή Δημοκρατία
Πώς προχωρά η απόκτηση του πλειοψηφικού πακέτου της Ancoria Bank από τον Κώστα Κλεάνθους
Τι προτείνουν οκτώ επιχειρηματίες και η στρατηγική Χαράλαμπου Προύντζου για το κέντρο της Λευκωσίας
Ξεκάθαρος και απόλυτος για την ένταξη της Κύπρου στη ζώνη Σένγκεν ο Χριστοδουλίδης-«Θα μπούμε το 2026»
Άστραψε και βρόντηξε για το ΤΚΑ ο Κεραυνός-«Κάποιοι ανέλαβαν να υποκαταστήσουν τους οίκους αξιολόγησης»
Στ. Γαβριήλ: Βασικός μοχλός ανάπτυξης της κυπριακής οικονομίας ο κατασκευαστικός τομέας-Ατεκμηρίωτη στοχοποίηση
Alphakat: Εργοστάσιο πυρόλυσης πλαστικών στην Κόσιη-Η εναλλακτική και ορθολογική διαχείριση αποβλήτων
Πόπη Τάντα: Τα 35 χρόνια καριέρας στον όμιλο Louis Hotels και ο τομέας της φιλοξενίας ως τρόπος ζωής
Όμιλος CTC: Η αναδιάρθρωση, η πώληση περιουσιακών στοιχείων διαχρονικά και το focus σε κερδοφόρες δραστηριότητες