powered by

«Ten to Go»: Ψαλίδι γρήγορης εξυπηρέτησης

Μέσο όρο 108 άτομα την ημέρα εξυπηρετεί το unisex hair salon «Ten to Go». Πρόκειται για μια καινοτόμα ιδέα που ξεκίνησε μόλις πριν από δύο μήνες.
Πρόκειται για μια ιδέα της Ολίβιας Νικολάου Καραγιάννη, που βασίζεται στο concept του «To Go», προσαρμοσμένο όμως, στα κυπριακά δεδομένα. «Ξεκίνησε ως μια ιδέα, που απ’ ότι φάνηκε όμως, την είχε ανάγκη η κυπριακή αγορά», τόνισε.
 
«Ten to Go» αποτελεί τη φιλοσοφία της γρήγορης εξυπηρέτησης, αφού ο μέγιστος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 10 λεπτά, αφού προϋπόθεση αποτελεί ότι δεν χρειάζεται να κλείσει κάποιος ραντεβού. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι με βάση στατιστικές της εταιρείας, από την 1η μέχρι την 23η Νοεμβρίου 2013 επισκέφθηκαν το κομμωτήριο1570 άτομα.
 
«Ξεκινήσαμε στις 3 Οκτωβρίου κι από την πρώτη στιγμή αγκαλιάστηκε από το κυπριακό κοινό και περισσότερο από τη γυναίκα», σημείωσε. Και πρόσθεσε: «Είναι πολλοί οι παράγοντες της επιτυχίας του. Είναι ανοικτό 7 μέρες την εβδομάδα, από τις 9 το πρωί ως τις 9 το βράδυ, οι τιμές μας είναι εξαιρετικά χαμηλές, οπότε καταφέραμε να μειώσουμε τα έξοδα της γυναίκας. Επιπλέον, οι Κυριακές είναι μια υπέροχη εμπειρία, καθώς μας επισκέπτονται οικογένειες». Όπως είπε, το σκεπτικό είναι να εξυπηρετεί τη σύγχρονη γυναίκα που χαμένη μέσα στις δουλειές και τα παιδιά της δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί με τον εαυτό της.
 
Στο εξωτερικό το concept «To Go» δηλώνει πολλές καρέκλες με πολλούς κομμωτές, οι οποίοι τις ενοικιάζουν, καθώς δεν δύνανται να πληρώνουν τα έξοδα ενός δικού τους κομμωτηρίου, ενώ κι ο καθένας διατηρεί τους δικούς του πελάτες. «Τα δεδομένα της Κυπρου διαφέρουν κάπως, οπότε τα προσαρμόσαμε ανάλογα, ώστε μια καρέκλα να είναι κι ένας εξειδικευμένος κομμωτής», επισήμανε η κ. Καραγιάννη. «Η φιλοσοφία μας είναι ότι ο κάθε κομμωτής, αντί να έχει δικό του κομμωτήριο, πληρώνεται εδώ ένα καλό μισθό κι αναλαμβάνει την “καρέκλα του”, σαν ένα μικρό κομμωτήριο. Απλώς δεν είναι εύκολο για κάθε πελάτη να επιλέγει τον κομμωτή της αρεσκείας του, λόγω πολλής πελατείας.
 
Επισήμανε ακόμα, ότι η τιμή είναι ένας καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας. Αναφέρουμε ενδεικτικά οι τιμές σε βασικές υπηρεσίες όπως βαφή, χρωμοσαμπουάν, γυναικείο κόψιμο, αντρικό κόψιμο και χτένισμα κυμαίνονται μεταξύ €5-10.
 
Το «Ten to Go» εργοδοτεί σήμερα στο κατάστημα της λεωφ. Σταυρού, 16 άτομα, ενώ σε 15 μέρες περίπου ανοίγει δεύτερο κατάστημα στα Λατσιά, με 25 άτομα προσωπικό, ενώ σε ενάμισι περίπου μήνα, και τρίτο κατάστημα της αλυσίδας, στην Έγκωμη, με άλλα 25 άτομα προσωπικό. Η εικόνα των καταστημάτων φέρει τα χρώματα μαύρο, κίτρινο και γκρίζο, ενώ ήδη, μελετάται το ενδεχόμενο μετατροπής της αλυσίδας σε franchise.
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College