powered by

«Ten to Go»: Ψαλίδι γρήγορης εξυπηρέτησης

Μέσο όρο 108 άτομα την ημέρα εξυπηρετεί το unisex hair salon «Ten to Go». Πρόκειται για μια καινοτόμα ιδέα που ξεκίνησε μόλις πριν από δύο μήνες.
Πρόκειται για μια ιδέα της Ολίβιας Νικολάου Καραγιάννη, που βασίζεται στο concept του «To Go», προσαρμοσμένο όμως, στα κυπριακά δεδομένα. «Ξεκίνησε ως μια ιδέα, που απ’ ότι φάνηκε όμως, την είχε ανάγκη η κυπριακή αγορά», τόνισε.
 
«Ten to Go» αποτελεί τη φιλοσοφία της γρήγορης εξυπηρέτησης, αφού ο μέγιστος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 10 λεπτά, αφού προϋπόθεση αποτελεί ότι δεν χρειάζεται να κλείσει κάποιος ραντεβού. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι με βάση στατιστικές της εταιρείας, από την 1η μέχρι την 23η Νοεμβρίου 2013 επισκέφθηκαν το κομμωτήριο1570 άτομα.
 
«Ξεκινήσαμε στις 3 Οκτωβρίου κι από την πρώτη στιγμή αγκαλιάστηκε από το κυπριακό κοινό και περισσότερο από τη γυναίκα», σημείωσε. Και πρόσθεσε: «Είναι πολλοί οι παράγοντες της επιτυχίας του. Είναι ανοικτό 7 μέρες την εβδομάδα, από τις 9 το πρωί ως τις 9 το βράδυ, οι τιμές μας είναι εξαιρετικά χαμηλές, οπότε καταφέραμε να μειώσουμε τα έξοδα της γυναίκας. Επιπλέον, οι Κυριακές είναι μια υπέροχη εμπειρία, καθώς μας επισκέπτονται οικογένειες». Όπως είπε, το σκεπτικό είναι να εξυπηρετεί τη σύγχρονη γυναίκα που χαμένη μέσα στις δουλειές και τα παιδιά της δεν έχει χρόνο να ασχοληθεί με τον εαυτό της.
 
Στο εξωτερικό το concept «To Go» δηλώνει πολλές καρέκλες με πολλούς κομμωτές, οι οποίοι τις ενοικιάζουν, καθώς δεν δύνανται να πληρώνουν τα έξοδα ενός δικού τους κομμωτηρίου, ενώ κι ο καθένας διατηρεί τους δικούς του πελάτες. «Τα δεδομένα της Κυπρου διαφέρουν κάπως, οπότε τα προσαρμόσαμε ανάλογα, ώστε μια καρέκλα να είναι κι ένας εξειδικευμένος κομμωτής», επισήμανε η κ. Καραγιάννη. «Η φιλοσοφία μας είναι ότι ο κάθε κομμωτής, αντί να έχει δικό του κομμωτήριο, πληρώνεται εδώ ένα καλό μισθό κι αναλαμβάνει την “καρέκλα του”, σαν ένα μικρό κομμωτήριο. Απλώς δεν είναι εύκολο για κάθε πελάτη να επιλέγει τον κομμωτή της αρεσκείας του, λόγω πολλής πελατείας.
 
Επισήμανε ακόμα, ότι η τιμή είναι ένας καθοριστικός παράγοντας επιτυχίας. Αναφέρουμε ενδεικτικά οι τιμές σε βασικές υπηρεσίες όπως βαφή, χρωμοσαμπουάν, γυναικείο κόψιμο, αντρικό κόψιμο και χτένισμα κυμαίνονται μεταξύ €5-10.
 
Το «Ten to Go» εργοδοτεί σήμερα στο κατάστημα της λεωφ. Σταυρού, 16 άτομα, ενώ σε 15 μέρες περίπου ανοίγει δεύτερο κατάστημα στα Λατσιά, με 25 άτομα προσωπικό, ενώ σε ενάμισι περίπου μήνα, και τρίτο κατάστημα της αλυσίδας, στην Έγκωμη, με άλλα 25 άτομα προσωπικό. Η εικόνα των καταστημάτων φέρει τα χρώματα μαύρο, κίτρινο και γκρίζο, ενώ ήδη, μελετάται το ενδεχόμενο μετατροπής της αλυσίδας σε franchise.
 
 
 
 

Δειτε Επισης

Εξετάσεις ACCA: Παγκύπριες και διεθνείς διακρίσεις για στελέχη της PwC Κύπρου-Ποιοι τιμήθηκαν για τις εξαιρετικές τους επιδόσεις
Ενισχύοντας τους διαγωνιζόμενους του EuroSkills 2025: Διήμερο Εργαστήριο από τo ΚΕΠΑ
Αγώνας Aqualthon Αγία Νάπα: Η CNP Ασφαλιστική ένωσε δυνάμεις με την Κυπριακή Ομοσπονδία Τριάθλου
Επίσημο το deal του ΑΠΟΕΛ με F8 Sports-Η προϋπόθεση για την ενεργοποίηση της επενδυτικής συμφωνίας
Gynetronics: H κυπριακή start-up που καινοτομεί στη γυναικεία υγεία (video)
Muskita: Διοργάνωσε την καθιερωμένη ετήσια αιμοδοσία της αφιερωμένη στη μνήμη του ιδρυτή της Γιώργου Μούσκη
Όταν το ψωμί λέει ιστορίες: Ο Γιάννης Ιεροκηπιώτης στο Inspire 2025
Inspire 2025: Εκεί που οι ιδέες γίνονται πράξη και τα όνειρα παίρνουν μορφή
Καρκίνος μαστού και ωοθηκών: Νέα μέθοδος διακρίνει τα αθώα από τα επικίνδυνα γενετικά λάθη
Level Up: Σεμινάριο για νέους από τον Οργανισμό Νεολαίας Κύπρου & τον CFA Society Cyprus