Στην κορυφή των ασφαλιστικών υπηρεσιών η ΕΥ
07:13 - 22 Νοεμβρίου 2013
Ως τον κορυφαίο οίκο παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών ασφάλισης, ανακήρυξε την EY για δεύτερη συνεχή χρονιά, η Kennedy Consulting Research & Advisory. Η σχετική έκθεση με τίτλο «Παροχή Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στον Ασφαλιστικό Τομέα: Βελτιστοποίηση των Καναλιών Διανομής και η Εμπειρία του Πελάτη», στην οποία καταγράφεται και η αξιολόγηση των οίκων, κατατάσσει την EY πρώτη στον τομέα, με συνολικά έσοδα κατά το ημερολογιακό έτος 2012, της τάξης των $827 εκατομμυρίων δολαρίων.
Η EY χαρακτηρίζεται ως ο ηγέτης στην κατάταξη της Kennedy τόσο σε ότι αφορά στην εμπειρία του πελάτη και στη βελτιστοποίηση των καναλιών διανομής, όσο και στην προώθηση πρακτικών στον τομέα. Η βαθμολογία της ΕΥ έφτασε στο ψηλότερο δυνατό επίπεδο σε ότι αφορά τις διαδικασίες, τις χρηματοοικονομικές συμβουλευτικές υπηρεσίες, την αξιολόγηση του κινδύνου (ERM/Risk), τους τομείς ιδιοκτησίας και ζημιών, τους κανονισμούς, τη διαδικασία απαιτήσεων και τα θέματα τηλεματικής (telematics/UBIa).
Ιδιαίτερα τονίζεται ότι η βαθμολογία της EY στους τομείς της βελτιστοποίησης καναλιών και εμπειρίας του πελάτη ήταν στο ψηλότερο επίπεδο ανά το παγκόσμιο.Βαθμολογήθηκε επίσης ως ισχυρή στους τομείς της παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε θέματα ανθρώπινου δυναμικού, πληροφορικής, διανομής/ασφαλιστικών αντιπροσώπων/ασφαλιστικών πρακτόρων, αντασφάλισης, ζωής, πωλήσεων και μάρκετινγ, παροχής αναλογιστικών υπηρεσιών κλπ.
Η έκθεση αναγνωρίζει κατά τρόπο ξεκάθαρο ότι η ΕΥ λειτουργεί στη βάση ενιαίας διεθνούς πρακτικής, αξιοποιώντας το εύρος των δυνατοτήτων οι οποίες απαιτούνται για την επίλυση των πιο δύσκολων θεμάτων των πελατών της. Η EY έχει ενσωματώσει την εμπειρία του πελάτη, ως κεντρικό θέμα στη στρατηγική της που αφορά στην παροχή υπηρεσιών στην ασφαλιστική βιομηχανία.
Η Ειρήνη Ψάλτη, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της EY Κύπρου και επικεφαλής του Τομέα Ασφαλειών, δήλωσε ότι η τιμητική αυτή διάκριση είναι αντανάκλαση των συνεχών προσπαθειών της EY να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών της αλλά και της βαθιάς γνώσης και εμπειριών που διαθέτει σε σχέση με τον ασφαλιστικό τομέα. «Προτεραιότητα μας είναι η συνέχιση της παροχής άριστων υπηρεσιών προς τους πελάτες μας στις δύσκολες στιγμές που βρίσκονται μπροστά μας, ιδιαίτερα ενόψει της σταδιακής εφαρμογής του Solvency II από το 2014 μέχρι και το 2016».