Instagram: Λανσάρει διαφημιστικό υλικό εντός της εφαρμογής

Η δίχως διαφημίσεις εποχή του Instagram φτάνει στο τέλος, αφού η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα διαθέτει banners με διαφημίσεις μέσα στους επόμενους μήνες. Η κίνηση αυτή ερμηνεύεται ως μια προσπάθεια της εταιρείας να διατηρηθεί στον συνεχώς αναπτυσσόμενο ανταγωνισμό του τομέα.

Το Facebook, στο οποίο ανήκει τo Instagram, σχεδίαζε αυτή την εξέλιξη καιρό τώρα και υπολόγιζε να λανσάρει τα banners το 2014.

Δειτε Επισης

«GROW with SAP»: Υιοθετήστε το cloud ERP με τη Supernova
Google: Αλλάζει τις αναζητήσεις στο ίντερνετ με χρήση AI
Smart Solutions και οι νέες δυνατότητες για τους Οργανισμούς στο «Cisco Experience»
Πόλος έλξης για νεοφυείς εταιρείες η Πάφος-Θα εγκατασταθούν άλλες τρεις
Η άνοδος του cloud CRM
Αδειοδότηση για δίκτυα ψηφιακής τηλεόρασης-Σε δημόσια διαβούλευση μέχρι 10 Ιουνίου
Microsoft: Eπένδυση €4 δις στη Γαλλία για κατασκευή υποδομών cloud και τεχνητής νοημοσύνης
Πώς η ελληνική Kaizen Gaming κατάφερε να βρίσκεται στην κορυφή των εταιρειών GameTech παγκοσμίως
TechIsland Summit 2024: Προωθώντας ένα τεχνολογικό μέλλον για την Κύπρο
Ξεκαθαρίζει η Primetel: Ανανέωση της συμφωνίας διανομής αθλητικού περιεχομένου με τη Cyta