Instagram: Λανσάρει διαφημιστικό υλικό εντός της εφαρμογής

Η δίχως διαφημίσεις εποχή του Instagram φτάνει στο τέλος, αφού η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα διαθέτει banners με διαφημίσεις μέσα στους επόμενους μήνες. Η κίνηση αυτή ερμηνεύεται ως μια προσπάθεια της εταιρείας να διατηρηθεί στον συνεχώς αναπτυσσόμενο ανταγωνισμό του τομέα.

Το Facebook, στο οποίο ανήκει τo Instagram, σχεδίαζε αυτή την εξέλιξη καιρό τώρα και υπολόγιζε να λανσάρει τα banners το 2014.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης