Ο Marc Jacobs επικεντρώνεται στο δικό του brand

Μετά από 16 χρόνια συνεργασίας με τη Louis Vuitton, ο διάσημος σχεδιαστής της Marc Jacobs, την εγκαταλείπει για να επικεντρωθεί στο δικό του brand.
 
Στα 16 αυτά χρόνια ο Jacobs κατάφερε να μεταμορφώσει τη μάρκα από έναν απλό κατασκευαστή παλιομοδίτικων βαλιτσών σε ένα διάσημο οίκο μόδας, τα φορέματα του οποίου φορέθηκαν από το πασίγνωστο μοντέλο Kate Moss στις πασαρέλες, μέχρι τη Michelle Williams στο κόκκινο χαλί των Όσκαρ. Στα 50 του τώρα, ο Jacobs αισθάνεται ότι είναι ώρα να κτίσει τη δική του κληρονομιά στο χώρο της μόδας. 
 
Πρόκειται για μια ιδιοφυία στο branding. Ο Marc Jacobs έχει γράψει το μεγαλύτερο παραμύθι στην ιστορία της σύγχρονης βιομηχανίας πολυτελών ειδών.
 
Ήταν 34 χρόνων όταν ο Jacobs εντάχθηκε στην Vuitton και τα περισσότερα χρόνια δημιουργούσε κτίζοντας ένα brand στο όνομα κάποιου άλλου. Αυτό, περισσότερο από τον οικονομικό παράγοντα, αποτέλεσε και το βασικότερο κίνητρο του σχεδιαστή για να εγκαταλείψει τη διάσημη φίρμα.
 
Πηγή: The Guardian 
 

Δειτε Επισης

Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Ρένος Φωκάς: Τα καινοτόμα έργα είναι αυτά που έχουμε στόχο να διεκπεραιώσουμε (vid)
Ειρήνη Χριστοδούλου: Με τιμά ιδιαίτερα αυτό το βραβείο, θα συνεχίσουμε την σκληρή δουλειά (vid)
Τα πρώτα στιγμιότυπα από τα 16α IΝ Business Awards(vid)
Πανίκος Νικολάου: Αυτό το βραβείο ανήκει στους 2722 συναδέλφους στην Τράπεζα Κύπρου (vid)
Άρτεμις Αντωνιάδου: Αναγνώριση της πορείας και της προσπάθειάς μου το βραβείο στα ΙΝ Business Awards (vid)
Πάνω από τον μέσο όρο της Ε.Ε. η απασχόληση στην Κύπρο-Τρίτη σε υπερειδίκευση εργαζομένων
Σε αυξητική τάση η αδήλωτη και παράνομη εργασία-Η έκκληση Παναγιώτου στους εργοδότες και τα νέα μέτρα
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Το ευ επιχειρείν στο βάθρο... Πραγματοποιήθηκαν τα 16α IN Business Awards(photos)