The i-report: Σταθεροποιείται η online αγορά

Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2013 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν σήμερα η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών διαδραστικού μάρκετινγκ ImarComms.

Το i report  κατέγραψε την online καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για
το τρίτο τρίμηνο του 2013 με τον Ιούλιο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση με 52.3%, με μείωση 12.8% από το  αντίστοιχο τρίμηνο του 2012. Οι υπόλοιποι μήνες ακολούθησαν παρόμοια πορεία με τον Αύγουστο να καταγράφει 48.3% και το Σεπτέμβριο 43.2%.

Οι online αγορές κατέγραψαν μικρή άνοδο από το περασμένο τρίμηνο κατά  0.3%, φτάνοντας το 32.9%.  Σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2012 υπήρξε αύξηση κατά 0.4%.

Το i report κατέγραψε ότι το 8.2% των συνολικών online αγορών του τρίτου τριμήνου του 2013 έγιναν από Tablet,  17% έγιναν από  κινητό τηλέφωνο και 88.9% από ηλεκτρονικό υπολογιστή.

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2013 καταδεικνύουν μια σταθεροποίηση των online αγορών σε κανονικά επίπεδα για την περίοδο αυτή με μικρή αύξηση και συνεχιζόμενη αυξητική τάση. », δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.  

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε: Πρώτη την κατηγορία Ειδών Ένδυσης  με 43.5% και αύξηση 1.4%, με τα αθλητικά ρούχα να αυξάνονται  στο 58.2% και τα  ρούχα εργασίας να μειώνονται στο  59.8% Δεύτερη την κατηγορία των Ταξιδιών με 22.7% και αύξηση 2.9%. Τρίτη την κατηγορία των Αεροπορικών Εισιτηρίων με 21.6% και  αύξηση 5.3%. Τέταρτη την κατηγορία Συσκευών Τηλεφώνου με 18.5% και άνοδο 3.4%. Ενδιαφέρον παρουσίασε η κατηγορία των καλλυντικών που έφτασε το 16.2%

Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε το Ebay να σταθερά πρώτο με 56% και μείωση 2.2%, Δεύτερη ακολουθεί η Amazon με 27.8% και αύξηση 1.4% και τρίτο το Asos με 15.9% και μείωση 3.6%,  

Από τα Κυπριακά  eshops  η Cyprus Airways ανέβηκε στο 9.7% και το eshop στο 4.3%. Επίσης από τα υπόλοιπα online shops, το i report κατέγραψε ανάμεσα στα Top Ten μεταξύ άλλων - τη Ryan Air με 8.5%, το feelunique με 8.2%, την Aegean με  5.4% και το Play.com με 4.3%.


«Το τρίτο τρίμηνο του 2013 δεν κατέδειξε μεγάλες αλλαγές στους δείκτες αγορών και συμπεριφορών online, σταθεροποιώντας τις υφιστάμενες τάσεις οι οποίες θα αποτελέσουν τη βάση για την αναμενόμενη αυξητική αγοραστική κίνηση των Χριστουγέννων απ’ όπου θα κριθεί  και η συνολική ανταπόκριση των καταναλωτών μέσω του διαδικτύου», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.  
 

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης