The i-report: Σταθεροποιείται η online αγορά

Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2013 του συνδρομητικού εργαλείου μέτρησης και ανάλυσης online αγορών στην Κύπρο – the i report - ανακοίνωσαν σήμερα η εταιρία ερευνών Evresis και η εταιρία υπηρεσιών διαδραστικού μάρκετινγκ ImarComms.

Το i report  κατέγραψε την online καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου καταναλωτή για
το τρίτο τρίμηνο του 2013 με τον Ιούλιο να καταγράφει την υψηλότερη αγοραστική κίνηση με 52.3%, με μείωση 12.8% από το  αντίστοιχο τρίμηνο του 2012. Οι υπόλοιποι μήνες ακολούθησαν παρόμοια πορεία με τον Αύγουστο να καταγράφει 48.3% και το Σεπτέμβριο 43.2%.

Οι online αγορές κατέγραψαν μικρή άνοδο από το περασμένο τρίμηνο κατά  0.3%, φτάνοντας το 32.9%.  Σε σύγκριση με το τρίτο τρίμηνο του 2012 υπήρξε αύξηση κατά 0.4%.

Το i report κατέγραψε ότι το 8.2% των συνολικών online αγορών του τρίτου τριμήνου του 2013 έγιναν από Tablet,  17% έγιναν από  κινητό τηλέφωνο και 88.9% από ηλεκτρονικό υπολογιστή.

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου του 2013 καταδεικνύουν μια σταθεροποίηση των online αγορών σε κανονικά επίπεδα για την περίοδο αυτή με μικρή αύξηση και συνεχιζόμενη αυξητική τάση. », δήλωσε ο Διευθυντής της Evresis Νικόλας Νικολάου.  

Όσον αφορά τις κατηγορίες και τα είδη προϊόντων  που αγοράστηκαν online, το i report κατέγραψε: Πρώτη την κατηγορία Ειδών Ένδυσης  με 43.5% και αύξηση 1.4%, με τα αθλητικά ρούχα να αυξάνονται  στο 58.2% και τα  ρούχα εργασίας να μειώνονται στο  59.8% Δεύτερη την κατηγορία των Ταξιδιών με 22.7% και αύξηση 2.9%. Τρίτη την κατηγορία των Αεροπορικών Εισιτηρίων με 21.6% και  αύξηση 5.3%. Τέταρτη την κατηγορία Συσκευών Τηλεφώνου με 18.5% και άνοδο 3.4%. Ενδιαφέρον παρουσίασε η κατηγορία των καλλυντικών που έφτασε το 16.2%

Όσον αφορά τις ιστοσελίδες και τα online shops απ’ όπου έγιναν οι αγορές, το i report κατέγραψε το Ebay να σταθερά πρώτο με 56% και μείωση 2.2%, Δεύτερη ακολουθεί η Amazon με 27.8% και αύξηση 1.4% και τρίτο το Asos με 15.9% και μείωση 3.6%,  

Από τα Κυπριακά  eshops  η Cyprus Airways ανέβηκε στο 9.7% και το eshop στο 4.3%. Επίσης από τα υπόλοιπα online shops, το i report κατέγραψε ανάμεσα στα Top Ten μεταξύ άλλων - τη Ryan Air με 8.5%, το feelunique με 8.2%, την Aegean με  5.4% και το Play.com με 4.3%.


«Το τρίτο τρίμηνο του 2013 δεν κατέδειξε μεγάλες αλλαγές στους δείκτες αγορών και συμπεριφορών online, σταθεροποιώντας τις υφιστάμενες τάσεις οι οποίες θα αποτελέσουν τη βάση για την αναμενόμενη αυξητική αγοραστική κίνηση των Χριστουγέννων απ’ όπου θα κριθεί  και η συνολική ανταπόκριση των καταναλωτών μέσω του διαδικτύου», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ImarComms Περικλής Έλληνας.  
 

Δειτε Επισης

Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
Πώς ενδυναμώνει τη θέση της Ελληνικής στον ασφαλιστικό τομέα η απόκτηση της CNP-Αύξηση μεριδίων αγοράς και εσόδων
Με φόρα από πέρσι... Συνεχίζει σε υψηλές πτήσεις ο τουρισμός-«Προμηνύεται ένα δυναμικό τουριστικό έτος»