Έρευνα RAI: Αγορά ένδυσης/υπόδησης στο μικροσκόπιο

H RAI Consultants με αφορμή την πρωτόγνωρη οικονομική ύφεση και το κούρεμα καταθέσεων το Μάρτιο του 2013, αναγνώρισε την ανάγκη για καταγραφή και κατανόηση των οποιονδήποτε αλλαγών στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, αλλά και των διαφόρων τάσεων και στάσεων που διαμορφώνονται.

Η εταιρεία πραγματοποίησε μια έρευνα, ως μέρος της προσπάθειας να φωτογραφίσει όλες τις καινούργιες τάσεις στις αγοραστικές συνήθειες των καταναλωτών, σε δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο ήταν η ποιοτική έρευνα με τέσσερις ομάδες, οι οποίες συζήτησαν τις αλλαγές στις συνήθειες του καταναλωτή. Η δεύτερη έρευνα, που επιβεβαίωσε τα αποτελέσματα της πρώτης, έλαβε χώρα το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Σεπτεμβρίου 2013 με τηλεφωνικές συνεντεύξεις σε 956 άτομα. Πατήστε εδώ για να δείτε τα γενικά συμπεράσματα της έρευνας.

To InBusinessNews παρουσιάζει σήμερα την αγορά ένδυσης / υπόδησης.

Αγορά ένδυσης/υπόδησης
Στην αγορά ένδυσης υπόδησης ο καταναλωτής αγοράζει προϊόντα πιο αραιά από πριν, κυρίως όταν υπάρχουν προσφορές. Προτιμά να ψωνίζει από το Mall of Cyprus αντί στην Μακαρίου, διότι τους προσφέρει τόσο την εξοικονόμηση λεφτών, όσο και την ευκολία. Βέβαια, αρκετοί, κυρίως νεαροί, δηλώνουν ότι τους λείπει η ατμόσφαιρα της Μακαρίου και την έχουν αντικαταστήσει με την Οδό Λήδρας. Μεγάλη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι 46% των ερωτηθέντων δεν ενδιαφέρεται πλέον για τις μάρκες και αγοράζει φθηνότερα προϊόντα από προσφορές. Βέβαια, το 57% εξακολουθεί να επισκέπτεται τα καταστήματα που προτιμούσε παλαιότερα, αλλά έχει προσθέσει κι άλλα στις επιλογές του.

 

Αλλαγές στις Αγορές αγαθών

 

Name
Name


Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τις Μάρκες
Name
Name

Αλλαγές στις αγορές αγαθών όσο αφορά τα Καταστήματα
Name
Name

 

 

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά