Oracle: Έρευνα για την ικανοποίηση του πελάτη

Η εμπειρία του πελάτη αποτελεί πλέον βασικό παράγοντα που επηρεάζει την ανάπτυξη των εσόδων στην Ευρώπη, είναι ένα από τα συμπεράσματα έρευνας που παρουσίασε η Oracle. Τα αποτελέσματα της έρευνας, που δημοσιεύονται σε έκθεση με τίτλο "Why Customer Satisfaction is No Longer Good Enough", αποκαλύπτουν ότι το 81% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα είναι πρόθυμοι να καταβάλλουν υψηλότερο τίμημα προκειμένου να έχουν κορυφαία εμπειρία πελάτη. Σχεδόν οι μισοί συμμετέχοντες (44%) δηλώνουν ότι θα πλήρωναν ακόμα και πάνω από 5% υψηλότερη τιμή.

Η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας πελάτη (40%), η παροχή γρήγορης πρόσβασης σε πληροφορίες και η διευκόλυνση της υποβολής ερωτήσεων των πελατών (35%) αναφέρθηκαν ως βασικοί παράγοντες για την απόφαση να δαπανήσουν περισσότερα σε μια εμπορική επωνυμία.

Η έρευνα έγινε τον Ιούνιο του 2012 από την ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών Loudhouse, σε 1400 χρήστες υπηρεσιών ηλεκτρονικών αγορών (50% γυναίκες, 50% άντρες), οι οποίοι μέσα στους τελευταίους 12 μήνες είχαν υποβάλει κάποιο παράπονο ή ερώτημα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών κάποιας εταιρείας. Η έρευνα διεξήχθη στις εξής χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Σουηδία, Ολλανδία, Ιταλία και Ισπανία.

Δειτε Επισης

Η Cosmos Business Systems υπέγραψε σύμβαση για την προμήθεια και εγκατάσταση Data Center της CΥΤΑ
Επιτυχής η πρώτη άσκηση κυβερνοασφάλειας-Σημαντικό ορόσημο για την ενίσχυση της ετοιμότητας της Κύπρου
ΓΔΕΕ: Άκυρο το πρόστιμο από Κομισιόν κατά της Google για το AdSense
Ψηφιακή μετάβαση και καινοτομία: Έννοιες συνυφασμένες με την ανταγωνιστικότητα της Κύπρου
SignalGeneriX: Η πρώτη κυπριακή εταιρεία που διακρίνεται στα διεθνή βραβεία αριστείας τεχνολογίας στρατού 2024
Βασικοί παράγοντες που οδηγούν τον ψηφιακό μετασχηματισμό
Η εμπειρία στο 4th Summer School For Female Leadership In The Digital Age-Ένα πρόγραμμα της Huawei (pics)
Το European Researchers’ Night επιστρέφει στην Κρατική Έκθεση στις 27 Σεπτεμβρίου
Cablenet: Φέρνει το γαλλικό πρωτάθλημα Ligue 1 ξανά στην οθόνη σας με νέα πενταετή συμφωνία
Google: Πώς γεννήθηκε η μηχανή αναζήτησης που άλλαξε τον κόσμο