Oracle: Έρευνα για την ικανοποίηση του πελάτη

Η εμπειρία του πελάτη αποτελεί πλέον βασικό παράγοντα που επηρεάζει την ανάπτυξη των εσόδων στην Ευρώπη, είναι ένα από τα συμπεράσματα έρευνας που παρουσίασε η Oracle. Τα αποτελέσματα της έρευνας, που δημοσιεύονται σε έκθεση με τίτλο "Why Customer Satisfaction is No Longer Good Enough", αποκαλύπτουν ότι το 81% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα είναι πρόθυμοι να καταβάλλουν υψηλότερο τίμημα προκειμένου να έχουν κορυφαία εμπειρία πελάτη. Σχεδόν οι μισοί συμμετέχοντες (44%) δηλώνουν ότι θα πλήρωναν ακόμα και πάνω από 5% υψηλότερη τιμή.

Η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας πελάτη (40%), η παροχή γρήγορης πρόσβασης σε πληροφορίες και η διευκόλυνση της υποβολής ερωτήσεων των πελατών (35%) αναφέρθηκαν ως βασικοί παράγοντες για την απόφαση να δαπανήσουν περισσότερα σε μια εμπορική επωνυμία.

Η έρευνα έγινε τον Ιούνιο του 2012 από την ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών Loudhouse, σε 1400 χρήστες υπηρεσιών ηλεκτρονικών αγορών (50% γυναίκες, 50% άντρες), οι οποίοι μέσα στους τελευταίους 12 μήνες είχαν υποβάλει κάποιο παράπονο ή ερώτημα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών κάποιας εταιρείας. Η έρευνα διεξήχθη στις εξής χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Σουηδία, Ολλανδία, Ιταλία και Ισπανία.

Δειτε Επισης

Έρευνα PwC: Η υιοθέτηση της ΤΝ θα μπορούσε να αυξήσει το παγκόσμιο ΑΕΠ κατά 15% έως το 2035
Στην έκθεση GITEX Asia ο Επικεφαλής Επιστήμονας-Επαφές για ενίσχυση της θέσης της Κύπρου ως κόμβου καινοτομίας
«Ξεκλειδώνοντας ευκαιρίες»...TechIsland Summit 2025 με επίκεντρο την εξέλιξη του τομέα της τεχνολογίας
Ποια είναι η DreamPlay που έρχεται στη Λεμεσό και ο ρόλος της Κύπρου στην παγκόσμια επέκτασή της
Η Samsung Electronics στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων για 19η συνεχή χρονιά
Ψηλότερα ποσοστά ψηφιακών δεξιοτήτων νεαρών κοριτσιών σε Κύπρο και Ε.Ε. το 2023
SOFTSWISS Young Fest: Tο αποκορύφωμα μιας σειράς εκδηλώσεων αφιερωμένων στην 15η επέτειο της SOFTSWISS
Η σειρά Galaxy Tab S10 FE ήρθε με «έξυπνες» εμπειρίες και ευέλικτο σχεδιασμό
Η CL8 στο Deloitte Technology Fast 50 για τη Μέση Ανατολή και την Κύπρο
ΔΝΤ: Τα κέρδη του ΑΙ στο παγκόσμιο ΑΕΠ και το αγκάθι για ενέργεια και ρύπους