Oracle: Έρευνα για την ικανοποίηση του πελάτη

Η εμπειρία του πελάτη αποτελεί πλέον βασικό παράγοντα που επηρεάζει την ανάπτυξη των εσόδων στην Ευρώπη, είναι ένα από τα συμπεράσματα έρευνας που παρουσίασε η Oracle. Τα αποτελέσματα της έρευνας, που δημοσιεύονται σε έκθεση με τίτλο "Why Customer Satisfaction is No Longer Good Enough", αποκαλύπτουν ότι το 81% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα είναι πρόθυμοι να καταβάλλουν υψηλότερο τίμημα προκειμένου να έχουν κορυφαία εμπειρία πελάτη. Σχεδόν οι μισοί συμμετέχοντες (44%) δηλώνουν ότι θα πλήρωναν ακόμα και πάνω από 5% υψηλότερη τιμή.

Η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας πελάτη (40%), η παροχή γρήγορης πρόσβασης σε πληροφορίες και η διευκόλυνση της υποβολής ερωτήσεων των πελατών (35%) αναφέρθηκαν ως βασικοί παράγοντες για την απόφαση να δαπανήσουν περισσότερα σε μια εμπορική επωνυμία.

Η έρευνα έγινε τον Ιούνιο του 2012 από την ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών Loudhouse, σε 1400 χρήστες υπηρεσιών ηλεκτρονικών αγορών (50% γυναίκες, 50% άντρες), οι οποίοι μέσα στους τελευταίους 12 μήνες είχαν υποβάλει κάποιο παράπονο ή ερώτημα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών κάποιας εταιρείας. Η έρευνα διεξήχθη στις εξής χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Σουηδία, Ολλανδία, Ιταλία και Ισπανία.

Δειτε Επισης

Νικόδημος Δαμιανού: Πλατφόρμα ανταλλαγής καλών πρακτικών ο DCO-Τα οφέλη για την Κύπρο
ASBIS: Συνεχίζει να διανέμει πρόσφατα ανανεωμένες λύσεις Aurora Endpoint Security
Αξιολογούν και εξετάζουν είσοδο στον τομέα της ενεργείας μέσω της αναδυόμενης τεχνολογίας SMRs Logicom και Demetra
Άνοιξαν οι αιτήσεις για τον νέο κύκλο του Visa Innovation Program Europe 2025-Πώς θα δηλώσετε συμμετοχή
Ινστιτούτο Κύπρου: Πρώτη χαρτογράφηση δέντρων στην Κύπρο με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης
To Samsung Wallet διαθέσιμο σε Ελλάδα και Κύπρο
Μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα σε Κύπρο και ΗΑΕ στην τεχνητή νοημοσύνη-«Δημιουργούνται σημαντικές ευκαιρίες»
Επενδύσεις μέχρι 200 δις ευρώ στην τεχνητή νοημοσύνη επιδιώκει να κινητοποιήσει η Ε.Ε.
Samsung Electronics Co.: Παρουσιάζει την νεα σειρά τηλεοράσεων του 2025 για τα ξενοδοχεία
Στο Παρίσι για τη Διάσκεψη Κορυφής «AI Action Summit» ο Νικόδημος Δαμιανού