Η ποιότητα κοστίζει αλλά αξίζει

H εμπειρία του πελάτη αποτελεί βασικό παράγοντα που επηρεάζει την ανάπτυξη των εσόδων μιας εταιρείας στην Ευρώπη, καθώς και αποτελεσματικό κανάλι για τη διαφοροποίηση μιας εμπορικής επωνυμίας σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία όπου τα προϊόντα και οι υπηρεσίες τυποποιούνται ολοένα περισσότερο.

Αυτό αναφέρει σχετική έρευνα που παρουσίασε η Oracle με τίτλο "Why Customer Satisfaction is No Longer Good Enough", αποκαλύπτοντας ότι το 81% των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα είναι πρόθυμοι να καταβάλλουν υψηλότερο τίμημα προκειμένου να έχουν κορυφαία εμπειρία πελάτη. Σχεδόν οι μισοί συμμετέχοντες (44%) δηλώνουν ότι θα πλήρωναν ακόμα και πάνω από 5% υψηλότερη τιμή.

Η βελτίωση της συνολικής εμπειρίας πελάτη (40%), η παροχή γρήγορης πρόσβασης σε πληροφορίες και η διευκόλυνση της υποβολής ερωτήσεων των πελατών (35%) αναφέρθηκαν ως βασικοί παράγοντες για την απόφαση να δαπανήσουν περισσότερα σε μια εμπορική επωνυμία.

Η έρευνα έγινε τον Ιούνιο του 2012 από την ανεξάρτητη εταιρεία ερευνών Loudhouse, σε 1400 χρήστες υπηρεσιών ηλεκτρονικών αγορών (50% γυναίκες, 50% άντρες), οι οποίοι μέσα στους τελευταίους 12 μήνες είχαν υποβάλει κάποιο παράπονο ή ερώτημα στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών κάποιας εταιρείας. Η έρευνα διεξήχθη στις εξής χώρες: Ηνωμένο Βασίλειο, Γερμανία, Γαλλία, Σουηδία, Ολλανδία, Ιταλία και Ισπανία.
 

Δειτε Επισης

Ξεκάθαρο μήνυμα ΠΑΣΥΛΕ για το DRS: «Το κόστος να μην μεταφερθεί σε υπεραγορές και καταναλωτές»
Φωκίων Καραβίας: Σταυροδρόμι η Κύπρος για τους σχεδιασμούς της Eurobank-Προχωρά η νομική συγχώνευση με Ελληνική
Ολύμπιος Τουμάζου: Το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή-Με συμπεριφορές που θυμίζουν τη γάτα στα κεραμίδια
Αριστοτέλης Παντελιάδης: Η αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων αλλάζει γρήγορα-Το «σκέτο online» ανήκει στο παρελθόν
Τελευταία ημέρα ψηφοφορίας...Κλείνει στις οκτώ το βράδυ η «κάλπη» για τα 17α IN Business Awards
Γ. Ασιήκαλης: Γιατί καθυστερεί ο project manager, οι συζητήσεις για την προβλήτα και κάποιοι που δημιουργούν προβλήματα
Φρενάρουν την ηλεκτροκίνηση, αφήνουν οικονομικά εκτεθειμένες τις επιχειρήσεις-«Κοροϊδία, αδικία και ζημιογόνα πράξη»
Προχώρα με το squeeze out η Eurobank-Aίτημα στην Κεφαλαιαγορά για το υπόλοιπο περίπου 2% της Ελληνικής
Έρευνα PwC: Η υιοθέτηση της ΤΝ θα μπορούσε να αυξήσει το παγκόσμιο ΑΕΠ κατά 15% έως το 2035
Στην έκθεση GITEX Asia ο Επικεφαλής Επιστήμονας-Επαφές για ενίσχυση της θέσης της Κύπρου ως κόμβου καινοτομίας