Nestle: Κατοχύρωσε το σχήμα της KitKat

Ένας όχι και τόσο γλυκός πόλεμος έχει φουντώσει για τα καλά ανάμεσα στις σοκολατοβιομηχανίες οι οποίες πλέον αγωνίζονται για να προστατέψουν όχι απλά τα ονόματα των brands τους αλλά ακόμα και το σχήμα των προϊόντων ή σε ορισμένες περιπτώσεις το χρώμα τους.

Κάπως έτσι δίνονται σκληρές μάχες για τα δικαιώματα πάνω σε σοκολατένια αρκουδάκια και κουνελάκια αλλά και χαρακτηριστικά χρώματα όπως το μωβ.
Μετά την έντονη διαμάχη ανάμεσα στην Cadbury και στη Nestlé και την νικηφόρα αίτηση της πρώτης να κατοχυρώσει τα δικαιώματα του «μωβ» στις σοκολάτες της, αυτή τη φορά ήταν η σειρά της Nestlé να βγει νικήτρια.

Αυτή τη φορά, στο επίκεντρο βρέθηκε η σοκολάτα KitKat με την Nestlé να πετυχαίνει την κατοχύρωση του γνωστού ορθογώνιου σχήματος της σοκολάτας χωρισμένης σε τέσσερα λεπτά μακρόστενα κομμάτια

 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Η Σκλαβενίτης Κύπρου δίπλα στο προσωπικό της με ωφελήματα και παροχές
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά