Facebook: Μπαίνει στα χωράφια της Google

Το Facebook ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί την Google λανσάροντας υπηρεσία αναζήτησης. Ο CEO της εταιρείας, Mark Zuckerberg, παρουσίασε ένα σχέδιο επέκτασης στις αναζητήσεις, χρησιμοποιώντας τη τεράστια προσωπική βάση δεδομένων που διαθέτει το Facebook, αντί των δεδομένων που υπάρχουν ήδη στο διαδίκτυο, τα οποία προσφέρει η Google.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ Facebook και Google έχει ενισχυθεί τα τελευταία χρόνια. Μέχρι σήμερα, οι μικρές αναζητήσεις στο Facebook αφορούσαν εύρεση ατόμων. Η αλλαγή της υπηρεσίας αναμένεται να εγείρει το ενδιαφέρον των marketers, αφού ο συνδυασμός της μηχανής αναζήτησης και του κοινωνικού δικτύου θα είναι το ιδανικό πακέτο για έναν διαφημιζόμενο.

Σημειώνεται ότι μια έρευνα της Greenlight, ένα πρακτορείο που ασχολείται με digital marketing, είχε συμπεράνει ότι το Facebook έχει τη δυνατότητα να κερδίσει το ένα τέταρτο της αγοράς αναζήτησης εάν λανσάρει δική του μηχανή αναζήτησης.

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης