Facebook: Μπαίνει στα χωράφια της Google

Το Facebook ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί την Google λανσάροντας υπηρεσία αναζήτησης. Ο CEO της εταιρείας, Mark Zuckerberg, παρουσίασε ένα σχέδιο επέκτασης στις αναζητήσεις, χρησιμοποιώντας τη τεράστια προσωπική βάση δεδομένων που διαθέτει το Facebook, αντί των δεδομένων που υπάρχουν ήδη στο διαδίκτυο, τα οποία προσφέρει η Google.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ Facebook και Google έχει ενισχυθεί τα τελευταία χρόνια. Μέχρι σήμερα, οι μικρές αναζητήσεις στο Facebook αφορούσαν εύρεση ατόμων. Η αλλαγή της υπηρεσίας αναμένεται να εγείρει το ενδιαφέρον των marketers, αφού ο συνδυασμός της μηχανής αναζήτησης και του κοινωνικού δικτύου θα είναι το ιδανικό πακέτο για έναν διαφημιζόμενο.

Σημειώνεται ότι μια έρευνα της Greenlight, ένα πρακτορείο που ασχολείται με digital marketing, είχε συμπεράνει ότι το Facebook έχει τη δυνατότητα να κερδίσει το ένα τέταρτο της αγοράς αναζήτησης εάν λανσάρει δική του μηχανή αναζήτησης.

Δειτε Επισης

Έρευνα PwC: Η υιοθέτηση της ΤΝ θα μπορούσε να αυξήσει το παγκόσμιο ΑΕΠ κατά 15% έως το 2035
Στην έκθεση GITEX Asia ο Επικεφαλής Επιστήμονας-Επαφές για ενίσχυση της θέσης της Κύπρου ως κόμβου καινοτομίας
«Ξεκλειδώνοντας ευκαιρίες»...TechIsland Summit 2025 με επίκεντρο την εξέλιξη του τομέα της τεχνολογίας
Ποια είναι η DreamPlay που έρχεται στη Λεμεσό και ο ρόλος της Κύπρου στην παγκόσμια επέκτασή της
Η Samsung Electronics στην κορυφή της παγκόσμιας αγοράς τηλεοράσεων για 19η συνεχή χρονιά
Ψηλότερα ποσοστά ψηφιακών δεξιοτήτων νεαρών κοριτσιών σε Κύπρο και Ε.Ε. το 2023
SOFTSWISS Young Fest: Tο αποκορύφωμα μιας σειράς εκδηλώσεων αφιερωμένων στην 15η επέτειο της SOFTSWISS
Η σειρά Galaxy Tab S10 FE ήρθε με «έξυπνες» εμπειρίες και ευέλικτο σχεδιασμό
Η CL8 στο Deloitte Technology Fast 50 για τη Μέση Ανατολή και την Κύπρο
ΔΝΤ: Τα κέρδη του ΑΙ στο παγκόσμιο ΑΕΠ και το αγκάθι για ενέργεια και ρύπους