Facebook: Μπαίνει στα χωράφια της Google

Το Facebook ετοιμάζεται να ανταγωνιστεί την Google λανσάροντας υπηρεσία αναζήτησης. Ο CEO της εταιρείας, Mark Zuckerberg, παρουσίασε ένα σχέδιο επέκτασης στις αναζητήσεις, χρησιμοποιώντας τη τεράστια προσωπική βάση δεδομένων που διαθέτει το Facebook, αντί των δεδομένων που υπάρχουν ήδη στο διαδίκτυο, τα οποία προσφέρει η Google.

Ο ανταγωνισμός μεταξύ Facebook και Google έχει ενισχυθεί τα τελευταία χρόνια. Μέχρι σήμερα, οι μικρές αναζητήσεις στο Facebook αφορούσαν εύρεση ατόμων. Η αλλαγή της υπηρεσίας αναμένεται να εγείρει το ενδιαφέρον των marketers, αφού ο συνδυασμός της μηχανής αναζήτησης και του κοινωνικού δικτύου θα είναι το ιδανικό πακέτο για έναν διαφημιζόμενο.

Σημειώνεται ότι μια έρευνα της Greenlight, ένα πρακτορείο που ασχολείται με digital marketing, είχε συμπεράνει ότι το Facebook έχει τη δυνατότητα να κερδίσει το ένα τέταρτο της αγοράς αναζήτησης εάν λανσάρει δική του μηχανή αναζήτησης.

Δειτε Επισης

Δέκα νέες ψηφιακές υπηρεσίες του Τμήματος Αρχείου Πληθυσμού στη διάθεση του πολίτη
Έρευνα PwC: Οι εργαζόμενοι αποδέχονται την Τεχνητή Νοημοσύνη-Προτεραιότητα στην ανάπτυξη δεξιοτήτων
EUHeyday και Europe Direct Λευκωσίας διοργανώνουν ανοιχτό διάλογο για το Technical Support Instrument
Γιατί οι Βρυξέλλες έβαλαν στο στόχαστρο το Teams της Microsoft
Τεχνητή Νοημοσύνη: Η Apple συζητά με τη Meta για συνεργασία
Κυκλοφορία βιβλίου CyberSecurity 101: Ποιους επαγγελματίες ενδιαφέρει
IBM και All England Lawn Tennis Club εγκαινιάζουν τη νέα λειτουργία Generative AI
Επαναπροσδιορίζεται ο ρόλος της Κύπρου στην παγκόσμια διαστημική κοινότητα-Σημαντικές ανακοινώσεις
«Καμπανάκι» ΔΝΤ για την τεχνητή νοημοσύνη-Οι κοινωνικές ανισότητες θα αυξηθούν
Γ. Ανδρονοπούλου: Ο αντίκτυπος της παρουσίας της Microsoft στην Κύπρο-«Ξεκινάμε την μεγαλύτερη επένδυση...»