Αποτελεσματικά Διαφημιστικά Φυλλάδια

Κάθε χρόνο, την περίοδο των γιορτών και ειδικά των Χριστουγέννων, τα γραμματοκιβώτια σε όλα τα σπίτια κατακλύζονται από δεκάδες αν όχι εκατοντάδες διαφημιστικά φυλλάδια επιχειρήσεων που προσπαθούν να αναδείξουν τα προϊόντα και υπηρεσίες τους, ελπίζοντας έτσι στο να προσελκύσουν περισσότερους πελάτες.

Παρόλο όμως που τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι πολύ αποτελεσματικά, αρκετές επιχειρήσεις υποκύπτουν σε ασυγχώρητα λάθη που μειώνουν την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης τους. Αν έχετε υπόψη σας να χρησιμοποιήσετε διαφημιστικά φυλλάδια σαν ένα μέσο προσέλκυσης πελατών αυτή τη γιορτινή περίοδο, παρακαλώ διαβάστε παρακάτω κάποιεςδιαπιστώσεις και απλές οδηγίες για να βελτιώσετε την αποδοτικότητα των φυλλαδίων σας.

Τα διαφημιστικά φυλλάδια είναι πράγματι αποδοτικά. Παρά τις φωνές και παράπονα από πολιτικούς και πολίτες για ασυδοσία και μόλυνση του περιβάλλοντος, και από τους διαφημιστές για μειωμένη διείσδυσητων φυλλαδίων, η αλήθεια είναι άλλου. Σχεδόν 80% των φυλλαδίων διαβάζονται από τους παραλήπτες και οι καταναλωτές ψάχνουν σε αυτά προσφορές και επιλογές για τα ψώνια τους. Τα παράπονα των πολιτών είναι κάπου δικαιολογημένα γιατί κάποιες εταιρίες διανομής φυλλαδίωνυπερφορτώνουν τα γραμματοκιβώτια για σκοπούς εξοικονόμησης κόστους. Όσο για τους πολιτικούς, σε λίγο καιρό θα αρχίσουν και αυτοί να ξαναχρησιμοποιούν το αποδοτικό αυτό μέσο διαφήμισης.

•    Απαγορεύετε να έχετε λεύκες σελίδες στα φυλλάδια σας. Αν χρησιμοποιείτε φυλλάδια και τυπώνετεμόνο στη μια πλευρά του χαρτιού (για παράδειγμα μια σελίδα Α4 με μόνο μια πλευρά τυπωμένη) τότε κάνετε έγκλημα. Βρείτε υλικό να βάλετε και στις δυο πλευρές ή όλο το φυλλάδιο σας. Αν δεν έχετε, σκεφτείτε την επιλογή να συνεργαστείτε με μια άλλη επιχείρηση για να χρησιμοποιήσετε μαζί το φυλλάδιο και να μοιραστείτε έτσι το κόστος.

•    Δείξτε τις τιμές σας. Τα φυλλάδια πρέπει να έχουν τιμές στα προϊόντα/υπηρεσίες που διαφημίζουν. Μην υπολογίζετε ότι οι καταναλωτές θα δελεαστούν μόνο από τις φωτογραφίες σας και θα ρέουνασταμάτητοι στο κατάστημα σας. Χρησιμοποιείστε τιμές σε όλα σας τα προϊόντα και όχι μόνο δηλώσεις του τύπου “50% έκπτωση” ή “2 συν 1 δώρο”. Δείξτε τις πραγματικές τιμές σας που ισχύουν στο ταμείο.

•    Χρησιμοποιείστε φωτογραφίες. Ένα άλλο συχνό λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις είναι να καταγράφουν τα προϊόντα τους σε λίστες χωρίς φωτογραφίες. Μεγάλο λάθος. Χρησιμοποιείστε καλές, ευδιάκριτες φωτογραφίες από τα πραγματικά προϊόντα σας. Αν δεν έχετε καλές φωτογραφίες μπορείτε να βγάλετε με σχετικά χαμηλό κόστος.

•    Πολιτική επιστροφών και αλλαγών. Όλοι οι καταναλωτές μπορούν να κάνουν κάποιο λάθος όσον αφορά τις αγορές τους. Εσείς πρέπει, σαν σωστός επιχειρηματίας, να διευκολύνετε όσο μπορείτε τη διαδικασία αλλαγής ή επιστροφής των προϊόντων. Εκτός του ότι υπάρχουν και σχετικές νομοθεσίες που αφορούν τις επιστροφές, είναι και ένας πολύ καλός τρόπος να δελεάσετε διστακτικούς πελάτες αφού θα τους διαβεβαιώνετε ότι επιτρέπετε αλλαγές και επιστροφές. Και μην δοκιμάσετε να παίξετε με μικρά γράμματα και ξεπερασμένες πολιτικές για δήθεν αλλαγές σε συγκεκριμένες ώρες και μέρες, σε ορισμέναπροϊόντα, κτλ. Οι καταναλωτές θα σας μισήσουν.

•    Όχι μικρά γράμματα. Για μένα τα μικρά γράμματα υποδηλώνουν ‘μικρές’ επιχειρήσεις. Μην προσπαθήσετε να εκμεταλλευτείτε τυχόν λάθη του πελάτη σας, λάθος αγορές, το γιορτινό κύμα πωλήσεων. Σταματήστε να κάνετε τις τράπεζες (είδατε τί έπαθαν με τα μικρά γράμματα) και εξυπηρετήστε τους πελάτες όσο πιο γρήγορα και σωστά μπορείτε.

•    Στοιχεία επικοινωνίας, χάρτης και ώρες λειτουργίας. Πολλοί επιχειρηματίες θεωρούν αυτονόητο ότι ο πελάτης είναι υποχρεωμένος να ξέρει που βρίσκετε η επιχείρηση τους, ποιες ώρες λειτουργεί και ποιο είναι το τηλέφωνο τους. Δεν είναι. Χρησιμοποιείστε χάρτη με τα καταστήματα σας, οδηγίες, σημειώστε τους χώρους που μπορούν να παρκάρουν, τα τηλέφωνα σας για τυχόν απορίες, διευκρινήσεις, και τις ώρες λειτουργίας.

•    Διαφημίστε στις πρώτες σελίδες προϊόντα-κράχτες. Πολύ ωραία η μεγάλη ποικιλία και οι καλές τιμές σας αλλά οι καταναλωτέςελκύονταιιδιαίτερα από προϊόντα που χρειάζονται άμεσα και είναι διατίθενται σε πολύ καλές τιμές. Επιλέξτε κάποια από τα καλύτερα σας προϊόντα με τις καλύτερες τιμές που μπορείτε να προσφέρετε και αναδείξτε τα με μεγάλα γράμματα, εντυπωσιακές φωτογραφίες, ελκυστικούς όρους πληρωμής και αναλυτικά χαρακτηριστικά.

•    Ενημερώστε το προσωπικό σας. Πείτε στο προσωπικό σας για το φυλλάδιο που θα χρησιμοποιήσετε, ενημερώστε το λογιστικό σας πρόγραμμα και χρησιμοποιείστε ακόμα και μεγάλες αφίσες με τη πρώτησελίδα του φυλλαδίου σας στη βιτρίνα σας. Μην παραβλέπετε αυτές τις μικρές λεπτομέρειες.

Ναι, υπάρχει κρίση, αλλά οι καταναλωτές εξακολουθούν να αγοράζουν. Το θέμα είναι αν θα προτιμήσουνεσάς, τους ανταγωνιστές σας ή αν θα προτιμήσουν να μείνουν στα σπίτια τους γιατί τίποτα δεν τουςκίνησε τη προσοχή και το ενδιαφέρον.

Εσάς, πόσο αποτελεσματικά είναι τα διαφημιστικά σας φυλλάδια;

www.Rockstar-Business.com

Δειτε Επισης

Έκθεση Ντράγκι: Ο δρόμος για την ανταγωνιστικότητα στην Ε.Ε. και η περίπτωση της Κύπρου
Το sportswashing και η ειλικρινής επικοινωνία σχετικά με την ενσωμάτωση της αειφόρου ανάπτυξης στον αθλητισμό
Ο ρόλος των παρόχων διοικητικών υπηρεσιών στην ανάπτυξη της οικονομίας και ενάντια στο ξέπλυμα χρήματος
Θωράκιση του τομέα του στοιχήματος με νέα νομοθετικά εργαλεία
Πώς η ψηφιακή τραπεζική μεταμορφώνει τον χρηματοοικονομικό τομέα της Κύπρου
Οι βασικές διαφορές μεταξύ των δεικτών αναφοράς τιμών φυσικού αερίου Henry Hub και TTF
Οι «πειρατές» του χαλλουμιού-Πώς η επιτυχία του αύξησε τον ανταγωνισμό στο εξωτερικό
Η γυναικεία μοναξιά στα Διοικητικά Συμβούλια
Ο Κανονισμός ψηφιακής επιχειρησιακής ανθεκτικότητας-Μια νέα εποχή για την οικονομική ασφάλεια
Σημαντικά τα οφέλη για την Κύπρο από τις επενδύσεις στην αεροπορική βιομηχανία