PwC: Τα λογισμικά προγράμματα επικεντρώνονται σε νέα δομή
13:27 - 18 Δεκεμβρίου 2012
Σχετικές εκθέσεις αξιολογούν τους παράγοντες που επηρεάζουν την τιμολόγηση, την αποτίμηση της αξίας και την παράδοση λογισμικών προγραμμάτων και προτείνουν στρατηγικές και τακτικές για αντιμετώπιση των προκλήσεων για τους παροχείς υπηρεσιών σε αυτό το μεταβαλλόμενο τοπίο.
Η PwC έχει δώσει στη δημοσιότητα την πρώτη από μια σειρά εκθέσεων οι οποίες αξιολογούν τις σημαντικές αλλαγές στο μοντέλο πωλήσεων επιχειρηματικών λογισμικών, από την αδειοδότηση μέχρι την παροχή υπηρεσιών. Η τάση αυτή καταγράφεται ως μια από τις σημαντικότερες διαφοροποιήσεις στον κλάδο τεχνολογίας μετά την αποδέσμευση του λογισμικού από τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές πριν από περισσότερες από τέσσερις δεκαετίες. Οι εκθέσεις παρουσιάζουν το πλαίσιο τιμολόγησης τεσσάρων σημείων και περιλαμβάνουν τη στρατηγική τιμολόγησης, τον καθορισμό της τιμής, τη διαχείριση των συναλλαγών και τη διαχείριση της απόδοσης όπως διαμορφώνονται μέσα από τις εσωτερικές διεργασίες, την οργάνωση, την τεχνολογία, τα δεδομένα και τις μεθόδους ανάλυσης μιας εταιρείας.
«Διανύουμε μια περίοδο βασικών αλλαγών, από ένα ενιαίο παραδοσιακό μοντέλο τιμολόγησης σε μια αγορά με πέντε μοντέλα τιμολόγησης. Η επίδραση στον κλάδο των λογισμικών προγραμμάτων δεν θα πρέπει να υποτιμάται», δήλωσε ο Mark McCaffrey, Επικεφαλής Παγκόσμιων Εργασιών Λογισμικών Προγραμμάτων της PwC. «Πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν σήμερα δύο ή περισσότερα εντελώς διαφορετικά είδη επιχειρηματικών μοντέλων, επωμιζόμενες έτσι το κόστος και την περιπλοκότητα τόσο των παραδοσιακών όσο και των αναδυόμενων μοντέλων. Όσοι επιζητούν αρτιότητα στην τιμολόγηση θα πρέπει να είναι σε θέση να προβλέψουν το ποσό που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν οι πελάτες ώστε να ευθυγραμμίσουν τους εσωτερικούς τομείς λειτουργίας τους και να διασφαλίσουν ότι τα προϊόντα τους διατίθενται στη σωστή τιμή και ανταποκρίνονται στις καταναλωτικές ανάγκες των πελατών.»
Η πρώτη έκθεση της σειράς αποτελεί μια εισαγωγική ανασκόπηση που εξετάζει τους τρόπους αποτίμησης, τιμολόγησης και παράδοσης λογισμικών προγραμμάτων στο παρελθόν και το μοντέλο που θα πρέπει να ακολουθείται σήμερα. Μέσα στους επόμενους μερικούς μήνες, οι εκθέσεις της PwC που θα ακολουθήσουν θα επικεντρωθούν σε θέματα που αφορούν το πώς οι αλλαγές αυτές έχουν αναστατώσει και θα συνεχίσουν να αναστατώνουν τον κλάδο των λογισμικών προγραμμάτων. Οι εκθέσεις θα παρουσιάζουν επίσης προτεινόμενες στρατηγικές και τακτικές για αντιμετώπιση των εγγενών προκλήσεων του μεταβαλλόμενου αυτού σκηνικού, παραθέτοντας τα παραδείγματα ηγετικών οργανισμών του κλάδου που έχουν υιοθετήσει με επιτυχία τις τακτικές αυτές.
Οι εκθέσεις διερευνούν το πλαίσιο διαχείρισης της τιμολόγησης της PwC που περιλαμβάνει τα εξής σημεία:
• Στρατηγική τιμολόγησης: εδώ περιλαμβάνονται οι γενικότεροι στόχοι της τιμολόγησης, η στρατηγική και η ανάλυση
• Καθορισμός τιμής: γενική/τμηματοποιημένη τιμολόγηση και πολιτικές, δεδομένα και κανόνες τιμολόγησης
• Διαχείριση συναλλαγών: αιτήματα και ευκαιρίες, ιεράρχηση προτεραιοτήτων και κατανομή, υποβολή προσφορών και διαχείριση συμφωνιών, υλοποίηση πολιτικής
• Διαχείριση της απόδοσης: κατάρτιση πωλητών και συνεταίρων, απόδοση τιμολόγησης, διαχείριση και συμμόρφωση.
Για περαιτέρω ανάλυση και σχόλια αναφορικά με τη Σειρά Εκθέσεων Τιμολόγησης Λογισμικών Προγραμμάτων της PwC, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα:
www.pwc.com/softwarepricing