Third Party Merchandising από GAP Vassilopoulos

H GAP Vassilopoulos Merchandising Ltd, μέλος του ομίλου GAP Vassilopoulos ανακοίνωσε τη συνεργασία της με την εταιρεία ΤΑΛΑΝΤΟΝ Ελλάδος για να προσφέρει υπηρεσίες third party merchandising για τους πελάτες της στη Κυπριακή αγορά.

Η ΤΑΛΑΝΤΟΝ στην Ελληνική αγορά δημιουργεί και εφαρμόζει τακτικές merchandising με πάνω από 1.000.000 επισκέψεις ετησίως, ενώ οι πελάτες της διατηρούν τον έλεγχο χωρίς την καθημερινή διοικητική επιβάρυνση.

Στόχος της GAP Vassilopoulos Merchandising Ltd μέσω του third party merchandising είναι η προσφορά εργαλείων στους εμπλεκόμενους  έτσι ώστε να έχουν εμφανή προϊόντα, διαθέσιμα προϊόντα, προσιτά προϊόντα, και ευκολία επιλογής για τον καταναλωτή.
Η GAP Vassilopoulos Merchandising Services Ltd εκτελεί τα merchandising standards και σχεδιασμένα προγράμματα των πελατών.

Σύμφωνα με την εταιρία μερικά από τα οφέλη χρήσης της υπηρεσίας του third party merchandising είναι:

  • Ελαχιστοποίηση των χαμένων πωλήσεων
  • Μείωση ελλείψεων με αποτελεσματική διαχείριση των αποθεμάτων
  • Παρουσία του συνόλου των συμφωνηθέντων προϊόντων
  • Αποτελεσματική κάλυψη καταστημάτων
  • Βέλτιστη παρουσίαση προϊόντων με καλύτερη χρήση των παγίων του πελάτη
  • Αποτελεσματική αξιοποίηση των πόρων
  • Ταχύτητα κάλυψης
  • Συνεχής ανάπτυξη και εφαρμογή καινοτόμων συστημάτων και τεχνικών merchandising


Οι υπηρεσίες third party merchandising απευθύνονται σε εταιρείες που θέλουν να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία για ανάπτυξη και βελτίωση των θέσεων τους, σε
εταιρείες που δεν χρησιμοποιούν την υπηρεσία και θέλουν να βελτιώσουν την παρουσία τους στην αγορά και σε εταιρείες που θέλουν να την χρησιμοποιούν μερικώς η εποχιακά για την κάλυψη τις αγοράς.

 Η GAP Vassilopoulos επίσης προσφέρει υπηρεσίες Retail@Link, Third Party Logistics (3PL), Αποθήκευση, Διανομή, Ασφάλιση Πιστώσεων, Διεθνών Πληρωμών, Διεθνών Μεταφορών.
 

Δειτε Επισης

Nέο Ζooki Super Strength Collagen: Ο σύμμαχος σας ενάντια στον χρόνο
Ετήσια υποχώρηση 2,3% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών
Η εξαγορά της Δωδώνης από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία και τα νέα δεδομένα που φέρνει στην κυπριακή αγορά
Μεγάλο πλήγμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από τους δασμούς Τραμπ-Κόστος πέραν των $100 δις
Η πολυαναμενόμενη άφιξη στο Mall of Cyprus-Η Kiabi ανοίγει μεγάλο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο
Έφεραν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κινδυνεύουν να τους μείνουν-Ανάστατοι και ξεκρέμαστοι οι εισαγωγείς
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Επιστρέφει με όραμα το φρέσκο κυπριακό γάλα Χαραλαμπίδης
Νέους κανόνες για εγγραφή οχημάτων και ελέγχους για εκπομπές προτείνει η Κομισιόν
Η εξέλιξη των υπεύθυνων επιλογών στο κυπριακό καλάθι-Πώς η Lidl Κύπρου οδηγεί τη μετάβαση προς μια πιο συνειδητή και βιώσιμη κατανάλωση