A.J.Vouros Ltd: Στην αγορά με Tommee Tippee

Τα αγγλικά παιδικά προϊόντα tommee tippee διανέμει στην κυπριακή αγορά η εταιρεία A.J.Vouros Ltd. Η επωνυμία αυτή ανήκει στον όμιλο εταιρειών Mayborn Group Limited με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο, είναι η νούμερο ένα επωνυμία για αξεσουάρ για το τάισμα των βρεφών στο Ηνωμένο Βασίλειο και μια από τις κορυφαίες επωνυμίες βρεφικών προϊόντων και αξεσουάρ στην παγκόσμια αγορά. 

Η σειρά μπιμπερών tommee tippee  closer to nature® είναι «εγκεκριμένη από τις μαμάδες», ενώ έχει τιμηθεί τρεις φορές με το έγκυρο Χρυσό Βραβείο Mother & Baby Gold award, στο οποίο ψηφίζουν οι ίδιες οι μαμάδες. 

Τα χαρακτηριστικά που τα κάνουν να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό αφορούν στα μπιμπερό και τις θηλές, τα οποία είναι πιο κοντά στη φύση. Η μοναδική και απαλή στην αφή θηλή από σιλικόνη είναι ειδικά σχεδιασμένη, ώστε να μιμείται την αναρρόφηση, την αίσθηση και την κίνηση του μητρικού στήθους κατά τη διάρκεια του θηλασμού.

Το σύστημα μπιμπερό και θηλής κατά των κολικών είναι σχεδιασμένα με τέτοιο τρόπο, ώστε να βελτιώνουν τη ροή αέρα κατά τη διάρκεια της πρόσληψης τροφής για ομαλότερη σίτιση και μείωση της αναρρόφησης αέρα. Για πρόσθετη ασφάλεια, ο σωλήνας που βρίσκεται μέσα στο μπιμπερό κοκκινίζει όταν η θερμοκρασία του γάλακτος είναι υπερβολικά ψηλή. Επίσης, τα μπιμπερό και οι θηλές δεν περιέχουν BPA για πλήρη σιγουριά και ασφάλεια.

Το 2009, η tommee tippee ήταν η πρώτη και μοναδική μάρκα προϊόντων για το τάισμα των παιδιών που επιλέγηκε ως Superbrand στο Ηνωμένο Βασίλειο σε μια δημοσκόπηση καταναλωτών σε εθνική κλίμακα, στην ίδια βαθμίδα με επωνυμίες όπως είναι οι Microsoft®, Coca-Cola®, Nike®, Lego® και Google®.

Να σημειωθεί ότι από πέρσι τον Μάρτιο 2011 που το προϊόν διατίθεται από την  A.J.Vouros Ltd, απέκτησε σημαντική θέση στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να δουν την πλήρη γκάμα μπιμπερό, θηλών, πιπίλων, αντλιών θηλασμού, συσκευών αποστείρωσης και άλλων αξεσουάρ, στην ιστοσελίδα www.tommeetippee.com

Δειτε Επισης

Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa