Σταύρος Παρπής Τρόφιμα Λτδ: Υγιεινά προϊόντα από χαρούπια

Η διαφήμιση της… χαρουπολάτας σε τοπική εφημερίδα, μου κίνησε την περιέργεια, με αποτέλεσμα να γνωρίσω τα διάφορα προϊόντα από χαρούπι, με τα οποία από το 1992 ασχολείται η εταιρεία Σταύρος Παρπής Τρόφιμα Λτδ.

Όπως μας είπε ο ιδιοκτήτης Σταύρος Παρπής, η εταιρεία ασχολείται με την πρωτογενή μεταποίηση του χαρουπιού, χρησιμοποιώντας μηχανήματα τελευταίου τύπου τεχνολογίας. «Αγοράζουμε σπασμένα χαρούπια από δύο εταιρείες που φτιάχνουν χαρούπια στην Κύπρο, την εταιρεία Αραούζος & Υιός Λτδ και τη Συνεργατική Εταιρεία Χαρουπιών Λεμεσού», τόνισε.

Το πρώτο προϊόν που κατασκεύασε το εργοστάσιο της εταιρείας, η οποία βρίσκεται στη Βιομηχανική Περιοχή Ιδαλίου, ήταν το χαρουπόμελο. Στη συνέχεια, προχώρησε και με άλλα προϊόντα, με αποτέλεσμα, σήμερα, στη γκάμα της να διαθέτει χαρουπόμελο, σταφυλόμελο, χαρουπόσκονη, χαρουπολάτα, σταφυλόκρεμα, χαρουπόκρεμα και χαρουπέλλα. Παρασκευάζει επίσης και άλλα προϊόντα, όπως τα κουφέτα γάμου και λουκούμια.

Τα προϊόντα από χαρούπι κατασκευάζονται χωρίς ζάχαρη και χωρίς συντηρητικά κι αποτελούν μέρος μιας υγιεινής διατροφής. Είναι πλούσια σε ασβέστιο, περιέχουν 350 μγ ασβεστίου ανά 100 γρ. σε σύγκριση με το γάλα που περιέχει μόνο 120 -130 μγ ανά 100 γρ. Περιέχουν επίσης, πρωτεΐνες, βιταμίνες Α και Β, μικρές ποσότητες σιδήρου και νατρίου και είναι πλούσια σε φώσφορο.

Η εταιρεία Σταύρος Παρπής Λτδ εξάγει επίσης, τα προϊόντα της και στο εξωτερικό, σε χώρες όπως, η Ελλάδα, η Γερμανία, η Αυστραλία, η Αίγυπτος και η Αμερική. Διατίθενται σε περίπτερα, υπεραγορές και καταστήματα ειδών υγιεινής διατροφής.

 

 

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
FT: Συζητήσεις για επένδυση της Tesla στην Nissan-Άλμα της μετοχής της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας κατά 12%
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα