Προμηθευτές και διανομείς FMCGs: H ώρα των συνεργασιών

Με ξέφρενο αγώνα ταχύτητας μοιάζουν οι εξελίξεις στη διανομή της εφοδιαστικής αλυσίδας. Οι προμηθευτές των fast moving consumer goods (FMCGs) προβαίνουν σε fast κινήσεις, προκειμένου με το καλύτερο δυνατό deal συνεργασίας να επιτύχουν ενδυνάμωση στην αγορά και να διατηρηθούν στους δυνατούς της αυριανής ημέρας. Την ίδια ώρα προμηθευτές και λιανέμποροι κάνουν ανακωχή και αναθεωρούν τη μεταξύ τους σχέση. Τα προβλήματα στην αγορά τους φέρνουν αναγκαστικά στο ίδιο χαράκωμα. Μετά από μία αχαλίνωτη καταναλωτική μανία 30, περίπου, ετών για πρώτη φορά το κυπριακό παζάρι εκδηλώνει μουδιασμένη διάθεση. Οι αγορές γίνονται συγκρατημένα, η ρευστότητα περιορίζεται ενώ η δυσκολία πληρωμών από τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις είναι ασφυκτική. Η κρίση διαφαίνεται βαθιά και μεγάλης διάρκειας. Τα προβλήματα για τους επαγγελματίες του κλάδου είναι πολλά και πρωτόγνωρα, ενώ σε ορισμένες περιπτώσεις κρίνεται ακόμα και η επιβίωσή τους. Το τελευταίο διάστημα οι συνεργασίες μοιάζουν να αποτελούν τη μόνη λύση. Οι οικονομίες κλίμακος που επιτυγχάνονται από τέτοιες συμφωνίες, η χρήση κοινού δικτύου διανομής και η μείωση των εξόδων είναι τα οφέλη που φαίνεται να προκύπτουν σε πρώτη φάση και να δελεάζουν τις εταιρείες, για να προχωρήσουν σε τέτοιου είδους λύσεις. Όμως, αυτές οι συνεργασίες δεν γίνονται πάντοτε χωρίς προβλήματα.

To 6o Συνέδριο και Έκθεση Εφοδιαστικής Αλυσίδας που διοργανώνεται στις 13 Νοεμβρίου (ξενοδοχείο Hilton) και παρουσιάζει η cyta αναλύει πετυχημένα παραδείγματα συνεργασιών. Συγκεκριμένα, γίνεται αναφορά στις συνεργασίες:

1. H συνεργασία Cosmos Trading – Λαϊκού 
Πώς οι δυο αυτές εταιρείες πήραν την πρωτοποριακή απόφαση να ενώσουν δυνάμεις δημιουργώντας την LaikoCosmos Trading; Πώς έχουν αξιοποιήσει τις οικονομίες κλίμακας για χαμηλότερο κόστος διανομής, μεγαλύτερο πελατολόγιο και πλουσιότερη γκάμα προϊόντων; Eίναι ορισμένα από τα ερωτήματα απαντά ο κ. Βασίλης Πετρίδης, Εκτελεστικός Διευθυντής, Laiko Cosmos Trading Ltd

2. Γιατί πέτυχε το δίκτυο διανομής της Diplomat
Για ποιο λόγο η εταιρεία κάνει συνεργασίες στην Κύπρο, ποια τα οφέλη από αυτές και τι απαιτείται για να επιτευχθούν και να είναι εποικοδομητικές; Την απάντηση δίνει ο κ. Μικελλής Χρίστου  Chief Sales Officer της Diplomat Distributors (D.D) Cyprus Ltd


Παράλληλα με το συνέδριο θα λειτουργεί έκθεση, όπου θα έχετε την ευκαιρία να έρθετε σε επαφή με εταιρείες που προσφέρουν προϊόντα, υπηρεσίες και λύσεις εφοδιαστικής αλυσίδας και logistics. Σε αυτή συμμετέχουν κορυφαίες επιχειρήσεις του κλάδου, με απώτερο στόχο να ενισχύσουν και να αναβαθμίσουν το έργο της διανομής.

Το συνέδριο και έκθεση απευθύνεται σε εμπορικούς διευθυντές, γενικούς διευθυντές, επιχειρηματίες, διευθυντές εφοδιαστικής αλυσίδας και logistics, πωλήσεων, παραγωγής ή μάρκετινγκ, διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού, τεχνικών υπηρεσιών ή operations director.


Εκθέτες: Cyta, Christoudias Logistics, Demetriades Handling, G.A.P. Vassilopoulos, Mantis Cyprus, Spima, C4 Tachotech, Datatech, DCS Durable Concrete Solutions Ltd, Powersoft. Κύριος Χορηγός; cyta. Οργανωτές: IMH και Planning Cyprus. Χορηγοί Επικοινωνίας: In Businessnewsletter και περιοδικό IN Βusiness. Στηρίζει: Supply Chain Institute Ltd.

Είσοδος ελεύθερη (απαραίτητη δήλωση συμμετοχής). Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές: ΙΜΗ, τηλέφωνο: 22505555, φαξ: 22679820, e-mail: events@imh.com.cy, ιστοσελίδα: www.imh.com.cy , online registration:  www.imh.com.cy/logisticssummit2012

 

Δειτε Επισης

Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa