9th Marketing Forum & Exhibition: Online Marketing & Digital Advertising

Το 9ο Marketing Forum & Exhibition, θα πραγματοποιηθεί την Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012 στο ξενοδοχείο Hilton Park στη Λευκωσία,  και θα αναδείξει τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα της διαδικτυακής διαφήμισης, μέσα από παρουσιάσεις ειδικών και επαγγελματιών του χώρου από την Κύπρο και το εξωτερικό. Η επιχειρηματική κοινότητα, ο κόσμος της διαφήμισης και του μάρκετινγκ θα βρίσκονται εκεί.

Κάθε μέρα πάνω από 275.000 Κύπριοι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο. Η χρήση του στον τόπο μας σημείωσε αύξηση άνω του 200% από το 2004 στο 2011, σύμφωνα με έρευνα της Στατιστικής Υπηρεσίας Κύπρου για τη χρήση των τεχνολογιών επικοινωνίας. Τα νοικοκυριά της Κύπρου είναι στο διαδίκτυο. Το ίδιο και οι επιχειρήσεις. Δεν χρειάζεται, πλέον, να ψάξει κανείς τους καταναλωτές. Βρίσκονται εκεί κάθε ώρα της μέρας, δεκτικοί και έτοιμοι για οτιδήποτε νέο, πρωτότυπο και ενδιαφέρον.

Digital advertising γιατί:
- Κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος έναντι των ενεργειών επικοινωνίας στα παραδοσιακά ΜΜΕ.
- Μπορεί να συνδυαστεί με τις παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και έντυπα, βελτιώνοντας τα εταιρικά αποτελέσματα.
- Έχει τη δυνατότητα να στοχεύει σε μεγαλύτερο και συγκεκριμένο κοινό.
- Εντοπίζει εύκολα και αποτελεσματικά το νεανικό… δυσεύρετο κοινό.
- Δυναμώνει την αναγνωσιμότητα των brands.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένεται να προκαλέσουν – μεταξύ άλλων - οι παρουσιάσεις των:
• Gary Kakoulli, Digital Advertising Manager - CEMEA & Head of Mobile, Advertising, Financial Times, UK με τίτλο: The Rise of Smartphones & Tablets
• Mike Berry, Founder και CEO, Mike Berry Associates, Professor of Marketing Strategy, Hult International Business School, UK με τίτλο: Online? Digital? Normal people just call it “Advertising”.
• Jason Barrett, Director of Creative Technology, McCann London, UK
• Grigoris Zarifopoulos, Industry Head – Greece, Cyprus & Malta, Google

Το συνέδριο απευθύνεται σε: Διευθυντές και στελέχη Μάρκετινγκ από εταιρείες και οργανισμούς από όλους τους τομείς οικονομικής δραστηριότητας, Εταιρείες Διαφήμισης και Επικοινωνίας, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων, Media Planners, Media Agencies, Υπηρεσίες Marketing (Direct Sales, Direct Marketing, Δημόσιες Σχέσεις, CRM), Εταιρείες Ερευνών Αγοράς, Συμβούλους Marketing, Επαγγελματίες Πωλήσεων, Brand Managers, Διευθύνοντες Σύμβουλους, Γενικούς Διευθυντές και Line Managers από επιχειρήσεις, On Line Media

Οργανωτής του συνεδρίου η IMH. Χορηγοί οι εταιρείες Cablenet, Phil-o-Media, Powersoft, Thinkdigital, Virtual IT, XPlain. Εκθέτες: Byte, Golden Telemedia, Scenario Creative Services Ltd, THEWORX Brand Involving Communications Ltd, Webarts, 360 Digital Degrees. Χορηγοί Επικοινωνίας: IN Business, inbusinessnews.com, Sigmalive, MTV NRG.  Το συνέδριο στηρίζουν ο Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Διαφήμισης και Επικοινωνίας Κύπρου και ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου.

Κόστος συμμετοχής στο συνέδριο €100 + ΦΠΑ ανά άτομο. Για τα μέλη των συνδέσμων διαφημιστών και διαφημιζομένων €80 + ΦΠΑ. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε με την IMH: ιστοσελίδα www.imh.com.cy , τηλ: 22505555, φαξ: 22 679820, e-mail: events@imh.com.cy.

 

Δειτε Επισης

Σύντομα η διασύνδεση «Ψηφιακού Πολίτη» και Gov.gr Wallet-Σε κοινή πορεία για τον ψηφιακό μετασχηματισμό Κύπρος και Ελλάδα
CITEA: Σημαντικά επιτεύγματα κατά τη διάρκεια του 2024-Με επιτυχία η γενική συνέλευση του Συνδέσμου(pics)
Απλοποιημένη διαχείριση όλον των προϊόντων Mac με το CleanMyMac Business
Ποια είναι η DeepSeek που θέτει εν αμφιβόλω την αμερικανική κυριαρχία στην Τεχνητή Νοημοσύνη
Kyndryl: Αναγκαιότητα η ετοιμότητα των επιχειρήσεων σε θέματα πληροφορικής
Ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας... Κυπριακά venture capital funds και εταιρείες gaming στα μεγαλύτερα deals του 2024
Συγχαίρει Δρ. Σάββα Χατζηχριστοφή για τον διορισμό του στην AI Taskforce το Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος
Εθνική Εξειδικευμένη Επιτροπή για την τεχνητή νοημοσύνη-Οι αρμοδιότητες και από ποιους αποτελείται
Kaspersky για RedNote και Lemon8: Πόσο ασφαλείς είναι οι εναλλακτικές του TikTok
Η υιοθέτηση του 5G στην Ευρώπη θα εκτοξευθεί στο 80% έως το 2030, ενισχύοντας την οικονομία κατά 164 δισ. ευρώ