Facebook: Εργαλείο για ROI
15:05 - 20 Νοεμβρίου 2012
Το Facebook ετοιμάζεται να λανσάρει ένα εργαλείο μέτρησης του Return of Investment (ROI) για τις εταιρείες που διαφημίζονται στον ιστότοπο. Η εξέλιξη αυτή θα βοηθήσει τους marketers να βελτιώσουν και να κατανοήσουν καλύτερα την επικοινωνιακή στρατηγική των διαδικτυακών διαφημίσεων, ενώ θα καθορίσει και τις μελλοντικές τους διαφημιστικές επιλογές.
Το εργαλείο θα είναι μέρος της πλατφόρμας Ads Manager και θα καταγράφει τις πράξεις των χρηστών και τα κλικ που γίνονται εντός του δικτύου.