Τα γλυκά της Κατερίνας ετοιμάζονται για Κρήτη

Τα γλυκά της Κατερίνας ετοιμάζονται να σαλπάρουν για την Κρήτη. Αυτό τουλάχιστον ανέφερε στο INBusinessnews η ιδιοκτήτρια της εταιρείας Katerina Home Made Sweets Ltd Κατερίνα Χριστοφόρου. Η κ. Χριστοφόρου επισκέφθηκε πρόσφατα την Κρήτη και βρίσκεται σε επαφές για τη διανομή στο νησί αυτό. Όπως είπε, γίνεται προσπάθεια να καλύψει την αγορά την Κρήτης, που είναι μεγάλη και μάλιστα οι Κρητικοί αρέσκονται ιδιαίτερα στα κυπριακά προϊόντα.


Προϊόντα της Κατερίνας εξάγονται και αλλού στο εξωτερικό, μεταξύ των οποίων σε Αγγλία και Ιαπωνία, ενώ οι ταξιδιώτες- Κύπριοι και ξένοι- αναχωρώντας από την Κύπρο για το εξωτερικό έχουν την ευκαιρία να βρουν τα γλυκά της Κατερίνας στα αεροδρόμια της Λάρνακας και της Πάφου.


Στο μεταξύ, τη διανομή των γλυκών έχει αναλάβει πρόσφατα, η εταιρεία Chrikar Trading Ltd, η οποία περιλαμβάνει ένα μεγάλο δίκτυο διανομής που προμηθεύει υπεραγορές.
Σημαντική ανάπτυξη δόθηκε από την εταιρεία και στον τομέα γάμος- αρραβώνας- βάπτιση, την ευθύνη του οποίου έχει η Μαίρη Χριστοφόρου κι αναλαμβάνεται η δημικουργία μπομπονιέρων με γλυκά σε χρώματα και σχέδια και σε πολύ χαμηλές τιμές. Η εταιρεία έχει πρόσφατα, αναπτύξει δύο νέα προϊόντα, το γλυκό βανίλια- φράουλα, το οποίο παίρνει μια ροζ απόχρωση από τη φράουλα με άρωμα βανίλιας και το γλυκό βανίλια- blueberry, με μπλε απόχρωση και άρωμα βανίλιας. Τα δύο αυτά προϊόντα προτιμώνται για τις βαπτίσεις.


Επιπλέον, τα γλυκά της Κατερίνας έχουν επιλεγεί από κυπριακά Υπουργεία, τα οποία δίνονται ως δώρα στους ξένους επισήμους στο πλαίσιο της Κυπριακής Προεδρίας.
Να σημειώσουμε ότι η Κατερίνα Χριστοφόρου, τον Ιούνιο του 2012 ήταν ανάμεσα στις τελικές υποψήφιες για το βραβείο Γυναίκα Επιχειρηματίας της χρονιάς 2012 που διοργάνωσε η Business Network International (BNI). Επίσης, άλλη μια σημαντική βράβευσή της ήταν πρόσφατα, από τη Γυναικεία Κίνηση Οικολόγων (ΓΥ.Κ.Ο). Τέλος, η εταιρεία Katerina Home Made Sweets Ltd χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης και στο facebook.

 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Πάσχα στο Toy Confectionery: Αυγά…έκπληξη και χειροποίητα πανετόνε